2777
2789
هههههه مردم از دستت هما که میگی از بچم بیشتر ازین انتظار ندارم ......بابا منم همینطور به خدا فقط کلاس گذاشتم . باور کنید الان نمیشه پا تو اتاق ژوان گذاشت واقعا نمیشه ها یعنی حتما میری رو یه چیزی
مارسیم از سلیقه خودشون نگو که ما هر روز سر لباس اشک و آه داریم که خانوم دامن میخوان
Lilypie Pregnancy tickers

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوستان خیلی خیلی عزیزم .

پلیز هلپ می

نظرتون راجع به تتو کردن خط چشم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرتون خوبه ؟ یا به دردش نمی ارزه ؟و........

هر کس اینو بخونه و نظر نده ایشاله سوسک شه بچسبه به دیوار . نه نه همون شامپو تو چشمم . نه اینم نه . خوب نمیخواد نظر بده دیگه لابد . خداحفظش کنه .

هما جون منم اونوقتا که بلد نبودم خط چشم بزنم خیلی دلم میخواست تتو کنم ولی یکی دوتا دکتر که باهاشون مشورت کردم گفتم توصیه نمیشه برای چشم و لب چون خیلی حساسه . و خود ارایشگرم هم میگفت باید جای خوبی بری چون بعدش امکان ترمیم و پاک کردن مثل بقیه جاهای بدن نیست. منم با کوشش شبانه روری رفتم تو کار اموزش خط چشم . الان یه خط چشمی میکشم بیا ببین مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاه

خانم همکار حسام هم خط چشم و خط لب تتو کرده بود من هر بار میدیدمش خدا را شکر میکردم من اینکارا نکردم به نظرم خیلی مصنوعی و تابلو بود .

تو که از هر انگشتت 6 تا هنر میچکه یکم تمرین کنی میتونی خط چشم بزنی تو سوت ثانیه. تازه رنگ و وارنگ و مدل مختلف .
نوو هلپ می پلیزززززززززززز

برای یکی از دوستانمون که چند روزه پسر دار شده میخوام هدیه بخرم . موندم چی بخرم . به نظرتون چی بگیرم خوبه .

پلاک طلا بهتره یا یه باکس سرویس لباس نوزاد مادرکر؟
اسباب بازی و تدی خرس و اینا نمی خوام
ممنونم مارسیم جونم .

راستش بلدم خط چشم بکشم . ولی به همون دلیل فراخی باسن فک کردم شاید اینطوری راحتتر باشه . ولی از دردش هم خیلی خیلی میترسم . اینطوری فکر کردم همیشه مرتب ترم .

ببین الان تو ایران قیمت یه پلاک طلا با سرویس لباس و اسباب بازی و .... خیلی خیلی متفاوته اگه اونجا اینطوری نیست به هر حال پلاک طلا خیلی بهتره تا لباس و اسباب بازی . نی نی که تازه به دنیا اومده حتما خود خانواده از قبل از به دنیا اومدنش تهیه لباس و اینا رو حداقل تا 6 ماه به سلیقه خودشون دادن . به نظرم پلاک طلا بهتره . حالا برو یه قیمت بکن

محبوباااااااااااااااااا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ ازش خبری نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فک کنم آی یو دی رو گذاشته و حسابی دیگه مشغوله شبانه روزی . وقته سر زدن با اینجا رو نداره . هاهاهاهاهاها . ینی فک کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام و صد سلام بر کبکای مستم

اگر از احوالات اینجانب جویا شوید باید خدمتتون عارض شم که ما از پنج شنبه تا دیروز در به در یعنی قشنگ در به در هاااااااااااا دنبال کابینت ساز خوب بودیم با قیمت مناسب هههههههه....جوک گفتم... تا اینکه دیشب در نهایت ناامیدی همون قبلی یه زنگ زد و به یه توافقایی رسیدیم و قرار شد همون واسمون بسازه. بعد آخر شب یادمون افتاد که امروز وقت داریم واسه ایودی وقتی با مهربان همسر فداکار جهت یاداوری در میان گذاشته شد با مخالفت شدید ایشان روبرو شدیم و گفتند که اصلا و اصلا و اصلا حاضر نیستن هیچچچچچچچچچ جسم خارجی وارد بدن بنده شده که شاید عفونت کنه و مریضت کنه و ال کنه و بل کنه و بهت نسازه و ........... خلاصه اینکه خود خانشان تصمیم بر وازکتومی گرفتند.
حالا بزنین دست قشنگه رو به افتخار شوی پترس ما.این از این.

هماااااااا من نظرمو بگم تا سوسک نشدم من خودم انتهای ابروهامو تتو کردم که خیلییییییییییییییییی خیلییییییییییییییی راضی ام یعنی اصلا مصنوعی نیست و خیلیا متوجه نمیشن ولی دیدم یه چند نفری رو که خط چشم تتو کرده بودن اولش خیلیییییییییییی قشنگه ولی بعدش که کمرنگ میشه خیلی نامنظم میشه.

یاسی منم یادم نیست ولی فکر کنم خاویار خوبه.........در مورد اسباب بازی هم بی خیال مادر حالا یه چن تیکه ریخته باشه وسط خونه هیچ اتفاقی نمیفته مواظب خودت و نی نی تو دلیت باش دوستم.

سمیرا چرا لو باطری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نبینم که اصلا بهت نمیاد به خدا........در اسرع وقت بهت می زنگم.

راستی هما عروسم بهتره؟؟؟؟

مارسیم خوشحالم که بهتری.در راستای لباس پوشیدن بگم که پسر ما کلا با لباس پوشیدن مشکل داره کاپشن ماپشن که اصلا و ابدا تو کارش نیست فکر کن تو این هوای سرد تبریز شاااااااااااااید امسال دو یا سه بار من مجبورش کردم که با گریه کاپشن پوشید.....عاشق بیرون رفتنه ولی تو تابستون که لباس زیاد نمیخواد الان جونمونو به لبمون میرسونه من و صالح لباس می پوشیم میریم وایمیسیم تو پله ها و در رو می بندیم بعد تازه میاد میگه لباسامو بپوشونین منم میام دیواااااااااااااااااااانه میکنه ادمو.

موناااااااااااا جوجه هات خوبن؟؟؟؟؟؟خودت خوبی؟؟؟؟؟ یوگا می ری همچنان؟؟؟

مریم 7777777777 دلم واست تنگ شده.

مریم مامان کوروش کبیر چه خبرا؟

از فدرا خبر دارین؟؟؟؟همسرش بهترن؟؟؟؟چیکار کرد پرستار گرفت؟؟؟خیلی دلم پیششه.

الناز داری درس می خونی دیگه....

بقیه ها هم که همچنان دوستدارشانیم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
رای گیری اسکار از 23 ژانویه شروع شده، لطفا به لینک زیر بروید:

http://movies.yahoo.com/feature/oscars/nominees/

برای A Separation (جدائی نادر از سیمین)
دو جا باید رای بدین:
یکی تو قسمت بهترین فیلم خارجی Foreign Language Film
و یکی تو قسمت بهترین فیلمنامه (Writing (Original Screenplay

A Separation/جدایی نادر از سیمین

تو جفتشونم اوله!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
بخاطر گرونی سکه، بانک مرکزی کارت های آفرین و صد آفرین جهت عروسی ها،
تولد ها و انواع جشن ها، چاپ خواهد کرد... نگران مملکت نباشید!

الان تازه می فهمیم اصحاب کهف چه حالی داشتن وقتی یه روز صبح پاشدن دیدن
پولشون دیگه ارزش نداره!

حالا معنی این حرف امیر عباس هویدا رو که گفت در ۱۳ سال دوران نخست وزیری
من قیمت خودکار بیک ۵ ریال بود رو میفهمیم!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
هما جون اینجا لباس نوزاد معمولی تقریبا قیمت معقولی داره ولی حسام اصرار داره حتی اگر لباس هم بگیریم مارک دار باشه و ست کامل . و به قول تو من هر چی فکر میکنم میبینم خود خانواده معمولا اینقدر ذوق دارن که از ماهها قبل حتما کلی خرید کردن و حتما مثل ماها چند دستی هم حتی بدون استفاده میمونه من هم فکرکنم پلاک طلا بهتر باشه .
ممنون از همفکریت


محبوبه من هم عروس همسایمون که تتو کرده بود را دیدم عاشق تتو شده بودم ولی اون تازه تتو کرده بود . بعد که دکتر ترسوندم از خیرش گذشتم . ولی بعد که خانم همکار حسام را دیدم که مدتها قبل تتو کرده بود خیلی خدا را شکر کردم .تتو دور لبش نا مرتب و نا متقارن بود و خط چشمش هم نا هماهنگ بود رنگش و به قول خودش مجبور بود جایی میخواد بره روش را مداد بکشه .

من و سامی بهتریم . سامی تا حدودی خوب شده ولی من امروز خوشحال بودم که یه استراحتی میکنم سامی خوب شده . که دیدم حسام با یه کیسه دارو امد خونه . و تب داره شدید. فکر کنم استراحت ممنوع شدم من کلا


سلام به مامانهای مهربون
من امتحانام تموم شد هوررررررا
هما جونم من کلا با قرتی بازی موافقم عزیزم تو همینجوریشم خیلی خوشگلی اون روز که بدون آرایش دیدمت خیلی نازترازهمیشه بودی ولی خواهرزاده و خواهرهمسر گرامی تتو (خط چشم) مردن وخیلی راضی هستن من دوست دارم دستمو تتو کنم ولی می ترسم :((((

یاسی جونم مواظب خودت باش عزیزم

محبوبه جونم آی لاو یو امیدوارم بیای این طرفا وببینیمت

مارسیم جونم خوشحالم که بهتری امیدوارم همیشه سلامت باشی

موناجونم فرشته هاتو ببوس

سمیرا خانم جیگر خانم چشم عسلی ابرو کمون برج میلادو کنسرتو پایه ای کنسرتا شروع میشه کم کم...

این جمله منه دوستون دارم خیلی زیاد شعر باید خودش بیاد دوستون دارم خیلی زیاد قافیه لازم نداره دوستون دارم خیلی زیاد......

دری جونم کجائئئئئئییییی به دادم برسسسسسسسسسسسسس
سلام و صبح همگی به خیر

مهتاب جونم قربونت برم منم لاو یو هانی و مشتاق دیدار روی ماهت.

من امروز مهمون دارم شاید دیگه نیومدم روز خوبی داشته باشین بوسسسسسسسس.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
به به امروز آفتاب از کدوم طرف در اومده که مهتاب جون اومده اینجا . چطوری عزیزم ؟؟

هما جون به نظر من تتو فقط به درد اونایی میخوره که فراخ نیستن چون هی باید بری ترمیم و درد بکشی و حالا اینورش گرفته اونور نگرفته حالا سرش پاک شده تهش مونده و خلاصه.... اگه فراخ باشی از بی خط چشم هم شلخته پلخته تر میشی.

مارسیم اگه میخوای یه خروار پول لباس بدی طلا خیلی بیشتر به چشم میاد و به دردشون میخوره

محبوبه دوسه بار با گریه تنش کردی بیا ببین که ما هر روز با گریه شلوار و جوراب پای ژوان میکنیم.صد دفعهه هم در میاره و دوباره از اول....

بچه ها کلی ذوق دارم امروز میرم دکی جان قلب لوبیا رو نشونم میده ایشالا

Lilypie Pregnancy tickers
سلامممممممممممم دوست جونیام

ممنون از راهنمایی هاتون خیـــــــــــــــــــلی .

وای یاسی جونم خوش به حالت امروز میری صدای یه قلب کوچولو رو رو میشنوی که از همه بهت نزدیکتره . تو دل خودت و فقط و فقط خودت میتونی این حس خوب رو درک کنی . وایییییییییییییی خدای من . گوارای وجودت عزیزم .
منو بردی به اون روزی که تو هفته یازدهم صدای قلب الینا رو شنیدم اولش اصلا متوجه نبودم و دکتره هیچی نگفت صدا میومد ولی من تو حال خودم بودم یعنی نو تو حال خودم .... از وقتی دستگاه رو گذاشت رو شکمم تمام تلاشم رو میکردم و فضولی میکردم که یه جوری مانیتوری که پشتم ببینم !!!!!!!! بعد یهو دکتره گفت چه حسی داری؟؟؟؟ من فک کردم فضولی رو میگه :))))))))) با تعجب نیگاش کردم که گفت صدای قلب بچه اته دیگه .... با صدای بلند تو اتاق پخش میشد و وقتی فهمیدم دیگه صداش به نظر من بلندتر و رو اکو بود و همون لحظه زدم زیر گریه . اون هم چه گریه ای . حالا دکتره مانیتوره روبرو رو روشن کرده بود میگفت ببین این قلبشه و حالا دیگه من از اشک نمیتونستم ببینم و وای که واقعا چه روزی بود اون روز. خدایا شکرت به خاطر این خاطره خیلی قشنگ .... ایشاله ایشاله هر کس که منتظر این روزه خدا براش زودتر مهیا کنه .
یاسی جونم امروز لحظه ای که این حس قشنگ بهت دست داد و صدای قشنگ قلبش رو شنیدی برای همه اونایی که ندارن دعا کن .

خوب حالا از منبر بیام پائین .
مهتاب خانم چه عجب از این طرفا . خوبی؟ آدرینا گلی خوبه؟؟؟؟؟

محبوبه . حتما مادرشوهرت مهمونته . هیییییییییی روزگار . هییییییییییی دنیا . خوش بگذره گلم .

این مسئله لباس رو همه باهاش درگیریم ظاهرا . من که خـــــــــــــــــیلی.

سمیرا سمیرا سمیرا کجائی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلا ترک وب کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم مامی کوروش کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ خبری ازش نیست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشاله خیره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز