آی آی نبینم کسی داغون باشه لو باتری باشه مجبور باشه .......سمیرا من هلت میدم تو بزن دنده 2 شاید راه افتادی
اون ساتیار دخترباز چطوره ؟؟؟ شاهکار جدید نگفته؟؟
بمیرم الینا برا چی تب کرده؟؟؟؟ غصه نخور میگذره اونم خوب میشه تا چشمم به هم بزنی رفتی برش داشتی و بهش رسیدی و عذاب وجدانت کم شده . اصلا تب مال بچس دیگه مگه ماها تب نکردیم خیلی وقتا مامانامونم وقت نداشتن برسن بهمون.
من همین جا با همین حال زار و نزارم با همین شکمم که ایندفعه از هفته 8 اومده بالا اعلام میکنم که از الان تا هر وقت که بخواین خودم انرژی به صورت رایگان در اختیارتون میزارم