2777
2789
محبوبه این لینک را ببین عکس همه محصولاتش هست . با اسانسهای مختلف . اسمش انگلیسی spa milk salt هست .

http://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=A0PDoX25CxRP3REAAmCjzbkF?p=spa+milk+salt&fr=&ei=utf-8&n=30&x=wrt&tab=organic&y=Search+Images

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


محبوبه جون . خوب مثل من با اسم خودت نیا . منم برای همین با اسم خودم اکانت نساختم . فقط هم دوستان نی نی سایت و یکی دو نفر که میشناختم را اد کردم . هر کس هم بهم میگه ایدی فیس بوکت چیه رک میگم نمیتونم بدم چون برای ارتباط با دوستان خاصم هست . هر کسی هم با هر ترفندی تونست پیدا کنه اگنور کردم. الانم با بچه های اینجا فقط هستم تو ف ب
دیگه لینکش را برات گداشتم عکسهاش همه اش هست برو ببین.
من بدنم خیلی حساسه و چون روشنه جای جوش یا زخم و حتی سوختگی پوست از عرقسوز شدن خیلی میمونه رئی پوستم . ولی با این محصول راحت شدم . خیلی خوب جواب داد برام . من هم صابونش را داشتم و هم پودرش را . ولی صابونم تموم شده الان . و همون پودرش را دارم که برام کار میده فعلا.
سلام به همه

محبوبه جان یه لحظه فکرای بد کردم خودم میدم پائین خودم میدم بالا بعدش خیالم راحت شد کرکره رو میگی

مارسیم مبارکت باشه خریدی ؟

سمیرا خوبی مادر هستی یا با هوشنگ سرگرمی

همای ساده تو کجایی مادر

همه و همه زود بیایید
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
صبح بخیر چه خبره اینجا هنوز خلوته؟

محبوبه جون کتاب براس سهند گرفتی؟ من هم تصمیم دارم از امروز با سامی تو خونه کار کنم . رضایت نمیده که بره مهد حداقل تو خونه باهاش کار کنم .

مونا منظورت دوچرخه هست؟ اگه اره که نه نخریدم. رفتم قیمتها را دیدم به حسام زنگ زدم گفتم نیا ارث باباشونم یباره ازمون میگیرن با قیمت دوچرخه. فروشگاهی که روبروی خونمون هست قیمتهاش خیل کمتر اون فروشگاهی بود که به ما معرفی کردن. فقط کلی پیاده روی کردم دیروز سر همین دوچرخه دیدن

ای خواهر مونا این ساتیار یه موجودی شده هوشنگ می زاره واسه ما .....

هر شب وسط من و باباشه باورت می شه ......اصن یه وضی ....به هیچ وج کنار نم یخوابه !!! ما هم هر شب انقدر باهاش کانجار می ریم که بیدار می شیم می بینیم صب
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز