محبوبه جون . خوب مثل من با اسم خودت نیا . منم برای همین با اسم خودم اکانت نساختم . فقط هم دوستان نی نی سایت و یکی دو نفر که میشناختم را اد کردم . هر کس هم بهم میگه ایدی فیس بوکت چیه رک میگم نمیتونم بدم چون برای ارتباط با دوستان خاصم هست . هر کسی هم با هر ترفندی تونست پیدا کنه اگنور کردم. الانم با بچه های اینجا فقط هستم تو ف ب