ناهار سهند و هول هولکی دادم اومدم اینجا عقب نمونم.................انقدر خندیدم به خدا داره اشک از چشام میاد. خدا دلتونو شاد کنه که دلمونو شاد می کنین کل هما و مونا هم تو حلقمممممممممممممممممممم.
هما من همزنم سوخته باید یکی بخرم پریشب صالح مجبورم کرد ساعت 11 پا شدم واسش کاپ کیک درست کردم بدون همزن!!!!!! عین حامله ها ویار کرده بود.
هما دکتره واسه مراقبت از پوست چه مارکی رو پیشنهاد کرد؟؟؟؟؟؟؟منم هفته ی دیگه وقت دکتر دارم ولی اینی که من میخوام برم همه میگن خیلییییییییییی داروهاش گرونه خیر سرش از یه ماه پیش هم وقت میده نمیدونستم اینجوری دارو میده که!!!!!!!! همش استادرم میده که اونم همه ی کرماش بالای 100 تومنه.
خودم الان بیودرما و نیوستراتا گرفتم برم ببینم اون چی میده....
مارسیم جونم خوب من که ف ب نیستم چیکار کنم منم دل دارم خوووووووووووووووووووو.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....