2777
2789
سلاممممممممم

هی وای من . اونوقت این پیلاتس که میگید چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوردنیه احتمالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قرص لاغری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه راستی دی وی دی داشت!!!!!!!!!!!! دستگاهههههههههه !!!!!!!!!!!! نه راستی دانلود داشت !!!!!!!!!! ای خدا من دهاتی . من عقب مونده . من از پشت کوه اومده ....... ولی شکرت اقلا دوستای با کلاس بهم دادی . بازم ممنون .
محبوبه جونم قربون جمع و جوریت بشم من بیا لینکش رو برام بذر . هفته بعد مهمونی دعوتم برم اونجا از این حرفای خوشگل بزنم و کلاس بزارم . یادم باشه به یکیتون زنگ بزنم تلفظ درستش رو یاد بگیرم . والا

الی جونم من قربون این سام بشم با کالیبرش . یعنی مردم از خنده . تا الان داره پرچمداره کالیبراسیون میشه ها . حواست هست . البته الینا هم از این انواع نشانه های کالیبر داره ولی من تا به حال در این حدش رو ندیده بودم خدائیش . :))))))))))))))))))
راستی برای کلاس هم ممنون و تشکر ویژه که کلاسی رو معرفی کردی که متونیم با عشقامون بریم (بعـــــــله مونا خانم اینه !!!!!!!!!!!!)

مارسیم جونم من همه جوره مخلصتم . ببین اگه مسئله قرص باشه من دیدم خیلی سریع با قطع کردن قرص اون ناحیه بهبود پیدا میکنه .

فدرا دنبال یه پرستاره مرد هست تا بتونه کمکش کنه . دعا کنید ایشاله زود پیدا کنه و زود زود هم همسرش بهبود پیدا کنه . فدرا جونم هر وقت اینجاها رو خوندی بیا ایشاله با خبرای خوبت ما رو خوشحال کن عزیزم
من از یوتیوپ دانلود کردم پیلاتس را . عالیه . ولی تو خونه تنبلیم میاد ورزش کنم .

هما جون دکی هم به من گفت با قطع کردن قرصها هورمونها به حالت عادی برمیگرده و با ورزش و رزیم معمولی سریع برمیگرده به حالت اولیه بدنت . حالا که من مدتیه قطعش کردم ولی هنوز تغییری ندیدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلامممممممممممممممممممممممممم

صباح الخیرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


من هستم الکی الکی بمب انرژی

میلاد نور حراجه دیروز رفتم یه سر خوب بود یه بوت لیلی گاگایی خریدم بیا و ببین یه قرار بزارید لااقل بوتمو بپوشم .....

هما ذلیل مرده شوهر ذلیل چی شد این استخر من به ساتیار قول دادم هر چند زیر بار نرفت مایو دخترانه بپوشه و به پهنای صورت گریه کرد که فردا روشا و بهار تو مدرسه زبان بفممن من دختر شدم ابروم می ره !!!!!


همه لاغرا و چاقا و تپلو نیمه تپلو خیلی دوستتون دارم برم بر می گردم
سلام به همه مادران خجسته

الناز دمت گیژ مادر بابت تلفن وایییییییییییییییی از دست این سام الناز یکی رو هم استخدام کن شب به شب شونه های سام رو مالش بده خستگیش در بیاد یه بوس محکم و آبدار از طرف من بکنش هم سام و هم یاس بلاچه با اون کونش وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بس که دندونامو فشار دادم ریخت والا


سمیرا بوتت تو حلقم اومدم شهرک زنگ میزنم از پنجره بوتتاتو آویزون کن ببینم هاهاهاها راستی شوشو اومد از ماموریت یا نه

مریم 777777777777 والا بچه های من اگه مهد نمیرفتن منم باید خونه نشین میشدم یا اگه سیاوش باهام همکاری نکنه که دیگه هیچی ولی در کل ببین چه اوضاع خرابم من که همه حاضرن همکاری کنن باهام تا من روحیه بگیرم هاهاهاهها در ضمن دیبا رو بیار خودم رو چشمام ازش نگه داری میکنم والا ما که 2 تا داریم بشه 3 تا آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب سارینا هم که عاشق یه خواهر بزرگ خواهر کوچولو نمیخواد حال نداره بزرگش کنه دیگه چی از این بهتر

مارسیم والا منم اونقدر اضافه وزن دارم این 4 کیلو اصلا" مشخص نکرده چیزی

محبوبه یک کلام ختم کلام عاشقتم بد

هما جان به دلت نیفته من تا خرداد پاس شیر دارم البته یه 4 سالی هست من پاس شیر دارم هاهاهاهاهاهاها

در ضمن خانوما من دیروز رفتم یوگا به به به به حالا همگی بدناتونو شل کنید رهاااااااااااااااااا و ریلکس

رهاااااااااااااااااااااااااااااااا و ریلکس

زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا از یوگا همین رهااااااااااااااااااااا و ریلک را یاد گرفتی مادر . .ولی خوشبحالت هه بسیج میشن تا تو به برنامه هات برسی.

الان رفتم تو فکر حسام را هم راضی کنم شبها بریم جیم نزدیک خونه با هم یوگا ثبت نام کنیم سامی را هم میزارم مهد خود جیم . ولی میدونم حسام جنبه یوگا نداره
سلام به همه مامانای گل

اول از همه برای فدرا خیلی خیلی ناراحت شدم جدا سخت ترین کار دنیا اینه که آدم مریض داشته باشه فدرا جان امیدوارم حال همسرت هر چه زودتر خوب خوب بشه

مارسیم خیلی حرفت باحال بود پس منم یه مدت برم یه جایی شاید اینا یه ذره فقط یه ذره دوسم داشته باشن (البته خودمونیم همون بهتر دوسم نداشته باشن)

مریم 7 جان گوشی نو مبارککککککککک

بچه ها در راستای سه نفری خوابیدن من اصلا نمیتونم الانم علی رو جدا کردم و چون رو خودش اصلا پتو نگه نمییداره یه بخاری از اینایی که فن داره گرفتم و تا صبح تو اتاقش روشنه که آقا سرما نخورن

منم استخر میخوام چرا این هفته که پری امروز تشریف آورده خونه ما
منمممممممممممممممممممممممم میخوام

بچه ها کسی کار سراغ نداره در راستای مرخصی دو روز و نیمه برای امتحان فکر کنم اخراج بشم یعنی از اخلاق رئیسم اینطور به نظر میرسه
ههههههههههههههههههههههههه
ولی راستش کاری نمیتونم بکنم
اگر خواستید یه کار برام پیدا کنید یه کار باشه مرخصی بدنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

انقدر بی خیال شدم که نگوووووووووو مثلا الان باید ناراحت باشم به خاطر اینکه اینجا جو سنگین میباشه در حد به قول هما بوندس لیگا
الی فکر کنم از همنشینی با تو هم هستااااااااااا
ولی چه کیفی داره این حالت که به خاطر هیچی خیلی غصه نخوری اگر بدونید من قبلنا چقدر غصه خورم ملس بود

سمیه جون خوبی خوشی آرشا رو بگو داره هنرمند میشه
راستی سمیه یه روزی روزگاری تو قرار بود برای من یه چیزی بفرستیااااااااااااااااا
یادتههههههههه

فدرا جان بازم راجع به تو خیلی ناراحت شدم اگر
ههههههههههههه مارسیم لازمه همکاری یه خورده بی اعصاب بازیه تا همه فکر کنن اوضاعت خیلی خرابه و به این نوع تفریحات احتیاج داری ولی خدائیش من کلک نمیزنم بهشون ولی خودشون تغییر فاحشی در من دیدن که ترجیح میدن من یخورده به خودم برسم تا افسرده نشدم

راستی اینم بگم دیشب پدرشوهر بچه ها رو یک ربع به 5 از مهد گرفته بود تا من رسیدم یک ربع به 6 بود بنده خدا از دست این بچه های من فر خورده بود

بعدشم فقط همینشو میتونستم اینجا بگم هاهاهاها

رهااااااااااااااااااااااا و ریلکس
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
هلووووووووو گرلزززززززز
خوبید؟
وای الی یه گاز از اون پسر ناقلات بگیر... خیلیییی بامزه بود
پس همشون انقدر تنبلن....دیبا هم هر چی بهش میگم یه لبخند میزنه و میگه ببخشید مامان من خیلی حال ندارم...اعصاب هم ندارم...نمیتونم !!!!!!
میام باز...دیبا پی پی دارههههههه .....هههههههههههههههههههه....گلاب به روتون
حمیده بیخیال من که با همه تنبلیم از این کار فعلی تو خیلی حرصم میگیره فوقش اخراج شدی میری میگردی یه کار بهتر پیدا میکنی والا


مونا من بی اعصابم حسامم میدونه ولی میگه نمیتونم سامی را تو ازانس نگه دارم یکساعت . راستم میگه گاهی یه 5 دقیقه که میریم دنبال حسام همه چیزا بههم میریزه . از اونطرف سامی هم رضایت نمیده بره تو مهد جیم فقط برای یکساعت .

مهد جیم کنار خود سالنی هست که ورزش میکنیم یعنی دیوار بین سالن و مهد شیشه هست هم اونا ما را میبینن و هم مادرها میتونن بچه ها را چک کنن . یه عالمه هم اسباب بازی و عروسک و زلم زیمبو داره که من خودم ترجیح میدم برم تو مهد ورزش کنم ! ولی پسر ما عهد کرده همیشه عین کوالا اویزون گردن من باشه .

من البته کلیپهای یوگا و پیلاتس و اروبیک را دانلود کردم خودم تو خونه یکم میجنبونم و رهااااااااااااااا و ریلکس میشم و این حرفها


الی نه تعجب کن نه شاخ در بیار این وروجکها همشون همینجورن . سامی هم کافیه بهش بگیم یه کاری بکن اول که برمیگرده چپ چپ نگاه میکنه میگه هر کی کارای خودش را باید بکنه

شبها که بهش میگم قبل خواب اسباب بازیهاتا بریز تو سبدشون . میگه مامان خیلی کار داره بخوام همشونا جمع کنم ؟ میگم نه یکم وقت میبره . میگه خوب من که الان دارم میخوابم خودت بریز تو سبد کاری نداره یکم هست همش . یا خیلی با من رودربایسی کنه میگه بگو بابا بیاد جمعشون کنه من خسته هستم . از صبح کار کردم .
و ما همچنان موندیم این فسقلی از صبح چه کاری کرده که خیلی خسته هست
مارسیم جون قربونت برم کار همینه دیگه
هر کاری ایرادات خودش رو داره
میدونی صاحب کارها از کارمندا ناراضین کارمندا از صاحب کارها در نتیجه پیدا کنید پرتقال فروش رو همه از هم ناراضین

ولی خودم دلم میخواد یه کار پیدا کنم شهرک غرب باشه نزدیکه مامانم که حداقل یه کورس اوضاع رفت و آمدم بهتر بشه و انقدر در رفت و امد و ترافیک نباشم
این کار من یه خورده با مرخصی گرفتن حساسن دیگه چه میشه کرد الان رئیسم دلش میخواد من را خفه بنماید که دو روز مرخصی بودم ولی من نمیدونم چرا به قول مونا انقدر ریلکسسسسسسسسسسسس شدم اصلا یوگا هم نرفتما اااا

مهتاب جون امتحانا خوب پیش میره

الیییییییی
ببینم نکنه خودت یکی دیگه میخوای این یکی مزه کرده میگن دختر شیرین میشه حالا ما که درک نکردیم ولی شنیدیم دیگه
الناز خیالت راحت ما کلا" لوله آب رو کور کردیم اتفاقی نمیافته هاهاهاهاهاهاا


رهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا و ریلکسسسسسسسسسسسسسسسسسس
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
چه سوت و کـــــــــــــــــــــــور !!!
سمیرا
هما
محبوبه
بفیـــــــه....

جمیده حون ممنون عزیزم...و البته با تشکر ویژه ار دزد عزیز

منا میگم الان درستون کجاست؟ رهـــــــــــــــــــــــا و ریلکــــــــــــــس؟!
هر وقت رسیدی به ترنسفر انرژی + خبرم کن اگه شد مهمون بیام سر کلاستون ببینم چجوری ایه !.....

بچه ها... من میخوام برم یه دکتر اعصاب ... کسی یه خوبش رو سراغ داره....تا دوست عزیزتون دیوونه نشده یکی معرفی کنید....وضعم خیلی خرابه...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز