سلام دوستای گلم .
من هستم همین دورو ورا والا رهایی که از ما وقتی نمی گیره ولی نبودنم از این قراره که خیلی خیلی کارم زیاد شده تا جایی که امروزم از صب تو خونه داشتم کار می کردم اصن یه وضی
یه کمم دمقم راستش حس تکنولوژی رو ندارم دلم می خواد بیرون باشم مسافرت خوش گذرونی
ماشین بلو رو هم هنوز نگرفتم
هماااااااااااا ساتیار دهن نزاشته واسه من هر روز که پا می شه می گه تو گفتی میریم پارک بلو( پارک ابی ) روزگارمو روزگار سگ کرده دور از روتون ......
الانم شدیدا داریم درس می خونیم باهم ...کدوم بزرگتر ..تو چه فصلی چی بپوشیم ..ربط دارو رو به هم وصل کنیم ذخه فردا بچم کنکور دارن اصرار اصرار که با هام کار کن ..زندگی داریم ......
دیگه