سلام صبح همگی بخیر و شادی
وای مریم از اوریب خوابیدنه اونقدر خندیدم که ولی واقعا" حال میده من سیاوش شب کار که بود همش دوست داشتم پک و پهن بخوابم خیلی خوبه
فدرای نازنین من هم خیلی ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون حل بشه ما هم اگه قابل باشیم برات دعا میکنیم بوس
سمیرا درسته تبلت نداریم ولی دوستای تبلت دار باکلاس که داریم یادته یه شعر یه بار برامون اینجا گذاشتی در همین موارد بود چون بلد نیستم نمیخونم ضایع نشم
جانم مارسیم آفرین بزار از دوریت بسوزن بفهمن چه جیگری رو از دست دادن
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!