2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام صبح همگی بخیر و شادی

وای مریم از اوریب خوابیدنه اونقدر خندیدم که ولی واقعا" حال میده من سیاوش شب کار که بود همش دوست داشتم پک و پهن بخوابم خیلی خوبه

فدرای نازنین من هم خیلی ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون حل بشه ما هم اگه قابل باشیم برات دعا میکنیم بوس

سمیرا درسته تبلت نداریم ولی دوستای تبلت دار باکلاس که داریم یادته یه شعر یه بار برامون اینجا گذاشتی در همین موارد بود چون بلد نیستم نمیخونم ضایع نشم

جانم مارسیم آفرین بزار از دوریت بسوزن بفهمن چه جیگری رو از دست دادن
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
صبح خوش

محبوبه جون عروس جدیده که هنوز نامزدن .ولی تو همین چند ماه نامزدی رو مخ همه رفته .

مونا جون برای دری گفتم هیچ جایشون نسوخته از دوری من . ولی همه جونشون اتیش گرفته که حسام ازشون دور شده . این محبتهای فوران کرده هم برای اینه که من خر بشم و بریم مصر باز .
سمیرا جون به قول مریم اریب بخواب . ولی من شبهایی که تنها بودم با بالشت و پتوم هجرت میکردم جلوی تی وی . تا خود صبح ای فیلم میدیدم . یا قهوه درست میکردم میرفتم تو بالکن تو سکوت و ارامش شب مینشستم و لذت میبردم.
بعد صبح که همه بیدار میشدم من میرفتم میخوابیدم .
سلام
سمیرا هی تنگ و تونگ می خوابی که یه شب شوهرت نباشه خوابت نمی بره دیگه.حالا من از وقتی که هوا سرد شده یه پتوی گنده می ندازم وسط هال(آخه اتاقامون خیلی سرده) سهند هم می ذارم وسط چون هی روشو میندازه کنار... با خیال تخت تا صبح می خوابم.هههههههههههه.
مارسیم جون بذار بسوزن مادرررررر.
هما اونی که می گی اسمش ساکس نیست؟؟؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام صبح بخیر

ما هم شبا انقدررررر تنگ میخوابیم که کلا در زندگانیمون بدن درد داریم...البته من و رضا هاااا...دیبا جون نه...

فکر کنید رو یه تخت دونفره 160 سه تایی....حالا هیکل من و رضا رو هم داشته باشید... خدایی سه سال و نیمه داغونم از بدخوابی

بچه ها امروز از همین لوس بازی ها که میکنید انرژی مثبت میقرستید برای هم....جمع کنید یه قلمبه اش رو بفرستید واسه من....خیلی ناراحتم..... از امروز با خودم قسم خوردم رژیم بگیرم...اصلا دلم نمیخواست از خواب پاشمممم :(

منا تو ف ب حال کردی پایین عکس سامی چی گذاشتم؟؟؟؟ به اون هما هم بگو

محبوبه کار خوب رو تو میکنی...رو زمین هر چی هم اون دو تا اومدن طرفت تو باز جای مانور داری

مارسیم تو سعی کن از رو نقشه پیدا کنی جهت مصر نسبت به خونتون کدوم وره...ک و ن ت رو اونور بذار بشین همیشه....
مریم انرژی مثبت +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تازه مریم من قرار از امروز برم کلاس یوگا بزار از فردا یه موج جدید از انرژی مثبت برات میفرستم حالا همینو داشته باش اگه یهو دیدی یه موج مثبت قوی اومد سراغت بدون من فرستادم هههههههههههههههههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مریم برات یه قلمبه از اون مثبت مثبتهاش فرستادم . نگران نباش منم یه مدته جون خودم و عمه ام تو رزیمم البته بی تاثیر نبوده ها ولی هنوز نتیجه مطلوب نرسیده ام

در راستای نقشه و قومبل و اینا بگم که در راستای رو کم کنی با جفیفر لوپز بنده هر طرف بشینم همه جهات را تحت الشعاع قرار میدم غمت نباشه مادر

مونا حتما برو یوگا محشره . منم خیلی دلم میخواد برم یوگا ولی فعلا هر جور برنامه میریزم جور در نمیاد یا حسام میزنه تو برنامه یا سامی .
منا قربونت بشم که با این دوتا فسقل وروجکت هم همه جا پایه ایی و هم میری یوگا....یعنی عاشقتمممممم

از +++++++++++++ های شما سه تا ممنون دوستای گلم...

مارسیم اون تحت الشعاع رو خودم درگیرم...درک میکنم

محبوبه... بابا سن پس هاواخ اوده اولاسان؟ هاواخ بیز سنه جورمیشوخ گناخ سن... ماشالله اولسون

حال کردین ترکی حرف زدن منو؟؟؟؟؟؟ عمرا هر عروسی انقدر زود یاد بگیره...
مریم جان مادر خواستن توانستنه عزیزم چاره چیه باید زندگی کرد تازه من انگشت کوچولو این الناز هم نمیشم بخدا


راستی الناز من به فراصت افتادم اون 3جلسه کلاسا رو که برامون توضیح دادی رو برم احساس میکنم بعدها خیلی به کارم میاد اگه برات زحمتی نیست یه شماره تلفن از اونجا بهم بده یه پرسو جو کنم ببینم چه فنتیاس


معلوم نیست امروز این هما و سمیرا کجا رفتن مسواک و خمیردندان بخرن خبری ازشون نیست شوهراشونم فرستادن ماموریت با خیال راحت میتونن مسواک بزنن هههههههههههههههههههههههههه

مارسیم ممنون از تشویقت خواهر جان من الان مدتهای مدیدی است که خواهر شوهر و مادر شوهرم میرن یوگا اونا رفتن تو جلدم من رو هم میخوان ببرن خودم احساس میکنم خیلی احتیاج دارم خیلی بیحال و رمق شدم احساس میکنم احتیاج دارم به مثبت اندیشی و تقویت روحیم حالا امروز جلسه اولمه تا ببینیم خدا چی میخواد

راستی زدم تو فاز رژیم یه 4 کیلو کم کردم ولی یه 10 کیلو دیگه اضافه دارم ای خدا برای من هم بفرستید انرژی مثبت زودی لاغر شم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه گیر کردیدا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلاممممممممممممم

من الان از مسواک زدن اومدم . ها هاهاهاهاهاهاها

نه ولی جدی بگم دو تا همکارام نیستن این چند روزه خیلی سرم شلوغه . یعنی اصلا تو اتاقم نیستم . این هم از مزایای کار ما

مریم خانم هیچ انرژی مثبتی که بهت نمیدم هیچی . تازه دارم برات .... تازه تر م شانس آوردی انرژی منفی نمیدم . والا . الان نمیتونم بیام تو ف ب بذار بیام اونوقت بهت میگم ....

محبوبه جونم خوش بگذره بهت مهمونی

مونا من یکی تو کف این قنبل تو هستم که اصلا به زمین نمیچسبه . انگار همه جا براش میخ داره ههههههههههه . یعنی تو یه روز میتونی از سر کار بری خونه و خونه بمونی تا شب آیــــــــــآ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی جدای شوخی خیلی برات خوشحالم . کجا میری کلاس یوگا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نزدیک خونتون یا خونه مامان اینا ؟؟؟ این همکارای من هم میرن و به من خیلی میگن ولی من به خاطر الینا نمیتونم . البته شاید اگه نزدیک خونه مامانم اینا باشه بتونم یهکاری کنم . به هرحال خیلی کار خوبی کردی؟ راستی اون کلاسای الناز که من هم میدونم چیه(البته همین جا اعتراف میکنم من اصلا با الناز فابریک نیستم ، یه بار برحسب اتفاق تو ف ب با هم چتیدیم متوجه شدم :))))))))))))) ) اگه خبر دار شدی به منم بگو . ممنون عزیزم

مارسیم کلی خندیدم برای تحت الشعاع بودنت . خیلی با حال بود . ولی در مورد دوری و دوستی . من فقط اگر برم اون دنیا ازشون دور میشم و احتمالا عزیز !!!!!! و هیچ راه دیگه ای نداره

بچه ها راستی فدرا برام اس ام اس داده که فعلا سر کار نمیاد و تو خونه پیش همسرشه و خواسته که براش دعا کنیم .

سمیرا بیا بگو دیشب چه کردی با دلتنگی!!!!!!!!!!!!!!! این اریب خوابیدن رو مامان امیر سام یه بار به من پیشنهاد داده بود و راستش به منم خیلی چسبید . آخی یادش به خیر . الان یادش افتادم

مونا بابا راستی این اراده ات منو کشته چند وقته 4 کیلو کم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز