2777
2789
اخ اخ من هستم کی بریم هما ؟>؟

ساتیارم می یارم موهاش بلند شده باز شبیه دخترا شده


نوش جون مریم سون عزیزممممممممممممممممممممم گوش بشه بچسبه به هما تو که نه ولی این هما به گوشت احتیاج داره


هما عاشقتم قرار ردیف کن 2 تایی بریم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سمیرا و مریم این پنج شنبه هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببین من فک نکنم اصلا به ساتیار گیر بدن . یه مایو دخترونه تنش کن . حله . یعنی من با تجسمش هم میمرم . قربونش بشم .

سمیرا اونوقت .... چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرکاری میکنم نمیتونم پر کنم
نه قربونت برم...من شدیدا پایبند اخلاقیاتــــــــــــم...دزده زن بود...از تو مسجد...وسط ختم آقاجونم زد !!!!

الی بوخودا دلم برات تنگ شده بود...دیشب اومدم رو صفحه ات یه چی بنویسم...دیدم مامانت نوشته وی پی ان نداری...اون عکس اون دوتا وووروجک رو هم چسبوندی به طاق صفحه ات آدم دلش ضعف میره

سمیرا....رضا رو اینجوری نبین مادر...انقذذذذ روشن فکره...
بچه ها جون من یکی هم بیاد این رضا و دیبا بو ببره مرخصی... الان فکر میکنید من بی عاطفه ام...عین سمیرا....هههه...نزن....ولی خدایی مخم باد کرده از دستشون
قربونت برم دیپلم می خواد .......الکی که نیست

مایه دخترونه داری اونوقت اضافی واسه پسرم بیاری عشقم؟؟؟؟

من این 5 شنبه همین الان قرارمو لغو می کنم و می گم که هستم ساعت چند تا چند ؟؟؟؟؟
عمرا" بخودا اگه من پنج شنبه باهاتون بیام این از من ایشششششششششششششششش

حالا ساعت چند میرید؟
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
می خوای سهیل ماموریت من خودم بیام ببرمشون برات نگهشون دارممممممممممممم از دیبا مثل بچم مراقبت می کنم از رضا هم فکر بد نکنید بازم مثل بچم مراقبت می کنم ...خوب بابا بی جنبه ها ..من به خاطر مریم سون گفتم والا به من چه اصلا بازم بگید بی عاطفه ام پست بدم برام نزنیدا
هما اینو گرفتم...sensation xl....یعنی الان عاشقش شدم... اگه لب تاپ داری دیگه تبلت نگیر...این خودش سایزش بزرگه...

http://gsm.ir/review.php?phoneid=2471

یه هدفون آی بیتز هم روشه که خودش به تنهایی 150 پولشه !
سمیرا تو همون از خودت و ساتیار نگهداری کن مواظب خودتون باش برای سهیل شر درست نکنی نمیخواد از دیگران مثل بچت نگهداری کنی والا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز