نه قربونت برم...من شدیدا پایبند اخلاقیاتــــــــــــم...دزده زن بود...از تو مسجد...وسط ختم آقاجونم زد !!!!
الی بوخودا دلم برات تنگ شده بود...دیشب اومدم رو صفحه ات یه چی بنویسم...دیدم مامانت نوشته وی پی ان نداری...اون عکس اون دوتا وووروجک رو هم چسبوندی به طاق صفحه ات آدم دلش ضعف میره
سمیرا....رضا رو اینجوری نبین مادر...انقذذذذ روشن فکره...
بچه ها جون من یکی هم بیاد این رضا و دیبا بو ببره مرخصی... الان فکر میکنید من بی عاطفه ام...عین سمیرا....هههه...نزن....ولی خدایی مخم باد کرده از دستشون