مونا جان قصه نخور من هم تو سال 2011 سه تا مبایل توپ را به گورستان سپردم . دوتاش را سامی ترتیبشون را داد . یکیش را هم پسر خواهر شوهر محترم چایی روش ریخت البته سومیه الان با نفس مصنوعی کار میده ولی به جراحی نیاز داره . فعلا هم برای مظلوم نمایی یه گوشی اشغالی دستمه تا به وصال گلکسی یا خدا را چه دیدی تبلت برسم