2777
2789
سمیرا حالیت میکنم حالا یه کاری باهات بکنم به پام بیفتی اصرار کنی باهات بیام بریم گردش بخدا (یه لحظه جو گرفت منو )
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
حالا هی بیایین از مبایلاتون تعریف کنین . صبر کنین تا حسام برای من اون گلکسی خوشگله را بخره البته اگه کره ای پیدا کنه .

هما از تبلت نگو که من الان دو دل هستم بین گلکسی یا تبلت .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مریم گوشیتو چند خریدی وسوسه دارم میشم واسه سیاوش بخرم آخه اون بیچاره گوشیش داغون تر از گوشی منه اسفند هم تولدشه اونم خوراکش آهنگ گوش کردنه فکر کنم به کارش بیاد از کار با گوشی بیشتر به قسمت آهنگش توجه میکنه صدا و کیفیت و این حرفا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا جان قصه نخور من هم تو سال 2011 سه تا مبایل توپ را به گورستان سپردم . دوتاش را سامی ترتیبشون را داد . یکیش را هم پسر خواهر شوهر محترم چایی روش ریخت البته سومیه الان با نفس مصنوعی کار میده ولی به جراحی نیاز داره . فعلا هم برای مظلوم نمایی یه گوشی اشغالی دستمه تا به وصال گلکسی یا خدا را چه دیدی تبلت برسم
به مونا بگید . نکن مونا جونم شیرین عسل خانم . نکن اینکارا رو . گوشی برای شوهررررررررررررررررر . هی وای من .

بعد هم همتون برید خجالت بکشید . من مثل شماها شکم سفید صاف بی مو ندارم . خوب کیک قلب میپزم . حالا خوبه هی میزنید تو سرم . چیکار کنم خدا نداده

منم استلخ بیا نیستم...با اینهمه زخم و زیل ولی مرده ساتیارم با اون مایو دو تیکه اش!!! اونوخخخخ شومبولشو چیکا می کنی؟ میگی نانازش تپله؟
صبح با یاسی کلی به بلبل زبونی های این فینگیلا خندیدم......نه اینکه دوست فابریکمه زنگ زده بودم هم تولدشو تبریک بگم هم ماجرای سلاطون نداشتن خودمو براش بگم
اصرار نکنین....من نمیام بوووووو خووووودا نمیام!!
مریم 7 اولا گوشیت مبارک دوما ببین یه چی می گم تو ذوقت نخوره ها......بووووووووع من تجسم اینهمه تکنولوژی هم حالمو بد می کنه گوشی خودمو عشق است!! فقط یاهاش می حرفمو اس ام اس میدم....یوها هاهاها
ای بمیرید با این تبلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مگه این نوکیا چشه ...چرا انقدر با ادم حس فقیر بودن می دید .....دوست و رفیق ما داریم همه مایه دار .. بی دردددددددددددددددددددددددددددددد اه اه بدم می یاد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز