2777
2789
سلام من اومدم اصلا هم تو کلاس نیستم سورپرایز رو هم که فهمیدین . ولی اگه خودمو میدیدین که بهتر بود ( نه که خیلی خوشگلم)
ای مامان الینای کچل تو منو تو نینی سایت تعقیب کردی . بابا دمت گرم که لو ندادی اینجا
حالا بگید ببینم تو و سمیرا تو علایم چی هستید پروژه چی مختومه شد بدویید بگید که من مردم از فضولی
راستی تلفن منو از سمیرا الناز فرانک و ... هرکی دلت خواست میتونی بگیری اگه دوست داری عزیزم
Lilypie Pregnancy tickers

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بابا یاسی جونم تعقیب چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مادر . منم به شک افتاده بودم که بعععععععععله و اینا . البته چون واقعا بچه دوم نمیخوام در حد سکته زدن بودم . همینطوری تو سایت میچرخیدم مثل این تازه کار!!!!!!!!! به دنبال علائم و ...(نه اینکه خودم تا به حال نزادیده بودم و حامله نبودم!!!!!!!!!!!) یه دفعه دیدم هی وای من یاسی نی نی اش 17 شهریور به دنیا میاد ایشاله .

بعدم منو بچه ها میشناسن خیلی خوددار نیستم مادر . همون دیرزو درست لحظه ای که خوندم اومدم اینجا نوشتم که سورپرایزت رو فهمیدم . ظاهرا تو چند روز پیش تو اون تاپیک بودی.
به هر حال مبارکـــــــــــــــــه عزیزم . ایشاله این دوران رو به راحتی و خوبی سپری کنی و نی نی کوچولو بیادتو بغلت .

پروژه منم همین شک به بارداری ولی واقعا به صورت جدی بود....... که همون دیشب با اومدن پری خانم دل حانواده ای شاد شد .:)))))))))))))))))

دیروز حتما حسابی خوش گذشته بهتون . خیلی خیلی دلم میخواست بیام . هفته پیش هفته سختی رو سپری کردم. بعدم من ماه پیش آی یو دی رو درآورده بودم و این ماه نزدیک 1 هفته عقب انداخته بودم و خلاصه .... خودتون حدیث مفصل بخونید از این مجمل

سلام به همه

یاسی بیکاری با این آدم فروشا دو دره باز میخوای تلفنی حرف بزنی واه واه گفته باشم واسه بچت خوب نیست ولشون کن بزار برن مسواکشونو بزنن ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا برو خجات بکش . عکسا رو الان تو ف ب دیدیم چه تو ژستم بود این مونا !!!!!!!!!!!!!!! خجالت نمیکشی . الان مادر دوتا بچه هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا

یاسی الان حالت تهوع داری؟؟؟؟؟؟؟؟ ژوان میدونه جریان نی نی رو ؟؟؟؟؟؟؟ خوشحاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببین من حالتهای پریود رو داشتم ولی نمیومد لامصب . .
وای هما من برم خجالت بکشم یا تو سمیرا که هی قرار میزارید هی خودتونم نمیایید ولی خدائیش خیلی خیلی خوش گذشت جاتونم اصلا" خالی نبود (زبون درازی)
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
میگم جنبه نداری همینه دیگه !!!!!!!!!! ما قرار رو میذاریم به فکر شمائیم که دور هم جمع بشید . همدگیرو ببینید . روحیه تون خوب بشه . والا ما خراب رفیقیم . به خاطر رفیق هر کاری میکنیم . ببا و خوبی کن؟ اینقدر خودمون و کشتیم به خاطر شما . اونوقت شما موضوع رو نمیگیرید!!!!!!!!! هیییییییییییی دنیا هییییییییییییی روزگار . سمیرا کجایی مادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلامی دوباره
یاسی جون با اینکه اصلا تحویل نمی گیری ولی نی نی ت مبارک باشه انشالله به سلامتی این دورانو سپری کنی....منم با تعاریف بقیه شک داشتم که الان به یقین تبدیل شد.
هما چرا ای یو دیتو دراوردی؟من اسفندماه می خوام برم بذارم..........داروهای تنبلی تخمدانم تا بهمن تموم میشه بعدش میرم واسه ای یو دی.

دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
یاسی جون خیلی خیای مبارکه عزیزم . من هم وقتی هما گفت کلی سوال داره و فهمیده حدس زدم موضوع بارداری دوم باشه .

هما تو که نگران تنهایی الینا بودی چرا سکته زدی ؟ ببینم این همون مسواک و خمیردندون بود دیگه نه ؟ نکنه سمیرا هم بلههههههههههههههههه

محبوبه من هم میخواستم ایودی بزارم یادمه بعد تولد یاس بود و الی هم میخواست ایودی بزاره ولی وقتی رفتم دکتر به خاطر پلیکیستینگ کلی دارو و درمان داشتم و مجبور شدم همون قرص لعنتی را امتحان کنم .

عکسهای مهمونی را هم دیدم خیلی خوب معلوم بود به همتوت خوشگذشته
محبوبه جونم من غلط کنم تحویل نگیرم. اگه جواب ندادم خودت به حاملگی و بی حواسی من ببخش. اون فسقل جان چطوره ؟

مارسیم جونم ممنون . آقای سامی هم که حسابی مردی شده واسه خودش.

راستی اومدم اقواتون کنم حامله بشین که بچه من همبازی داشته باشه. هه هه هه هه

از همگی که تولد و بی بی و اینا رو تبریک گفته بودن ممنونم. نگید بی معرفته به خدا خیلی باحالم
Lilypie Pregnancy tickers
قربونت یاسی جون لطف داری عزیزم .

در مورد خوذم بگم که نیازی نیست گولم بزنی من مدتیه گول خورده ام !!!
سمیرا هم یه مدته کم پیدا شده و باهما هم که حرف مسواک و خمیردندونی داشتن خودش شک برانگیزه فکر کنم خبراییه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792