سلام علیکم
خوبــــــــــــــــــــبن؟این چه سوالیه معلومه امروز مهمونی به راهه باید هم خوب باشین خوش بگذره بهتون جای منم خیلی خالیه میدونم ههههههههههههههه.
هماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اگه شده زنگ هم بهت بزنم باید بفهمم جریان از چه قراره. یادت که نرفته گوشتت قراره بیاد زیر دندونم.هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها.
یاسی جان تولدت پیشاپیش مبارک.
الناز جان الهی بمیرم برات مادر با این شکم عمل کرده امروز چگونه سر خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟کاش پیشت بودم حداقل کمکت می کردم مهمون داری فقط ناهار پختن نیست که...............کلی باید خونه زندگی رو جمع و جور کنی بچه ها رو اماده کنی بعدش هم کلی باید ریخت و پاش ها رو جمع کنی.اینا که هیچ کدوم اهلش نیستن والا.هههههههه. یک عدد خود شیرین حسووووووووووود.
کلا عاااااااااااااشق همتونم به مولا.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....