2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حمیده جان اینا قطعی کردن

مریم 7777 که پدر بزرگش فوت کرده نمیتونه بیاد

هما هم که کار براش پیش اومده

سمیرا هم که جلسه کاری داره

فرانک هم نتونسته مرخصی بگیره

زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
یاسی یاسی کاش ازت شماره داشتم . کاش واقعا امروز میتونستم بیام . وای وای چقدر کارت دارم . من یه چیز مهم کشف کردم

دوستان غزیز لطفا کنجکاوی خود را کنترل کنید . ژن کنجکاوی و فضولی وقتی میگیره میدونم سخته کنترل کردنش . ولی لطفا این کار و بکنید . خواهشا

سلام علیکم
خوبــــــــــــــــــــبن؟این چه سوالیه معلومه امروز مهمونی به راهه باید هم خوب باشین خوش بگذره بهتون جای منم خیلی خالیه میدونم ههههههههههههههه.

هماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اگه شده زنگ هم بهت بزنم باید بفهمم جریان از چه قراره. یادت که نرفته گوشتت قراره بیاد زیر دندونم.هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها.

یاسی جان تولدت پیشاپیش مبارک.

الناز جان الهی بمیرم برات مادر با این شکم عمل کرده امروز چگونه سر خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟کاش پیشت بودم حداقل کمکت می کردم مهمون داری فقط ناهار پختن نیست که...............کلی باید خونه زندگی رو جمع و جور کنی بچه ها رو اماده کنی بعدش هم کلی باید ریخت و پاش ها رو جمع کنی.اینا که هیچ کدوم اهلش نیستن والا.هههههههه. یک عدد خود شیرین حسووووووووووود.

کلا عاااااااااااااشق همتونم به مولا.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
راستی هماا کیکه رو چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من امروز آش رشته گذاشتم.......در راستای یاندی گیندی دادن به اونایی که میرن مهمونی و دل ادمو اب می کنن.هههه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همه
وای که جای همتون خیلی خیلی خیلی خالی بود
از دیدن روی ماه همه مامانایی که اومده بودن خیلی خوشحال شدم و کلی خوش گذشت
دلت بسوزه هما اگر بهت گفتیم یاسی چه خبری داشت
الناز جان شرمنده بسیار بسیار زحمت دادیم بهت عزیزم خیلی لطف کردی ایشالا جبران کنیم
با اجازه برم درس بخونم
بای بای
سلام خوشحالم که بهتون خوش گذشته ولی دلم برای خبر یاسی نمیسوزه چون دقیق دقیقش رو میدونم . اگه پست قبلیم رو ببینید میدونیدکه من سورپرایز یاسی رو قبل از شما کشف کردم .

سمیرا خریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبرش رو به من بده . من نتونستم بخرم :((((((((((((((((((

پس دیگه هیچی دیگه سورپرایز رو هم که میدونید فایده نکرد که
ولی خیلی خوشحال میشدیم می بینمتون
راستی ببینم این چیه که شماها دارید میخرید و استفاده میکنید
این حس فضولی من رو انقدر بر انگیخته نکنید دیگه آخه درست نیست
سلام
خوبین؟
مهمونی تموم شد دوباره اینجا کساد شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینطوری که شماها می گین حتما یاسی نی نی داره دیگه..............
خبرا رو دارین دیگه.....تا دو هفته ی دیگه نتمون میشه اینترانت خیلی خوش به حالمون میشه!!!!!!!!!!!!!!
حالا که هیش کی نیست منم نوشتنم نمیااااااااااد حالم هم از این اوضاع م م ل کتی که داریم عوووووووووووغ.....
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلامممممممممممممممم

میبینم که اونایی که رفتن مهمونی کلاس میذارن و اینجا نمیان و خلاصه دیگه ......... (با شما ههستم مونا خانم )

اون چیزی که من و سمیرا میخریم و استفاده میکنیم همانا یه عدد مسواک و خمیردندانه ......... قول دادیم به هم دیگه مسواک بزنیم .........

سمیرا جونم منم همینطور مثل شما دقیقا" ........

محبوبه جونم من هستم بیا با هم بچتیم . من از صبح وزارتخونه بودم . جلسه داشتیم . منم مثل تو عوووووووووووووغ .

دوستتون دارم

خوب سمیرا جونم به خودمون نیگاه نکن . بعضیا بی جنبه اند دیگه مادر !!!!(سلام علیکم مونا خانم )

سمیرا جونم بعلهههههههههههههههههه اون هم چه پرپری !!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی حمیده تو بیا بگو از شکم الی برامون . مانکن مانکن شده بود آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792