ببخشید .......کی قراره خونه ما رو عوض کرده؟ اونوخخخخخخ من نمیدونم؟!؟!؟
کلا خوبین؟ خودتونو می اندازین بعد روزشو عوض می کنین .... منم هویج؟؟ خوب البته چیز جدید نی من عادت دارم به هویج بودن!
هرکی فردا اومد قدمش رو چشم هر کی هم نتونس بیاد بدونه که من خیلی دلم می خواد همتونو یه جا ببینم...حالا دیگه
مریم عزیزم فوت پدر بزرگ رو تسلیت می گم خدا بهتون صبر بده و براتون سلامتی آرزومندم
تولد تمام دی ماهی اول از همه شوی خودم مبارک!!! والا به من میگن خانوم حنا شوهر ذلیل