2777
2789
الناز تو روزشو بگو ما بگیم میتونیم یا نمیتونیم تو صاحبخونه ای تو روزشو تعیین کن که هم کارگرت باشه هم خودت درس و مشق نداشته باشی و رو به راه باشی
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
قربونت برم الی جون با اون صدای گرم و مهربونت . منم خیلی خوشحال شدم باهات حرف زدم محصوصا با سام شیرین زبون . ماشالله بچه ها بزرگ شدن و خوب زبونشون باز شده .

برین جای منم خالی کنین اگر بودم خودم براتون قهوه درست میکردم ماه . با یه کاور توپ . تا فالتون واضحتر در بیاد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


این خنزرا باید بیان ببینیم میان یا نه

هما سه شنبه کار خاصی نداری که احیانا" پاچه شوهر رو که نمیخوای بخارانی که

سمیرا هم که باید پایه باشه

یاسی و درنا و بیتا هم که خانه دارن فکر کنم بیان دیگه کی شاغله که خبر بده ببینیم میتونه مرخصی بگیره یا نه آهان مهتاب بیا ببینیم اوضاع از چه قراره
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
دوباره سلام

بچهها من یک کم مشکل دارم . نه سر سه شنبه و 4 شنبه و یا هر روز هفته . علی خیلی وقتا ماموریته . میدونیدکه؟ و اصلا هم معلوم نیست کی؟ یهو دوشنبه میاد خونه و مارو سورپرایز میکنه که فردا دارم میرم . خوب .
از یه طرف هم مامان بزرگم مریضه میدونید که؟ و مامانم هم اصلا معلوم نیست کی هست خونه و کی نیست . برای همین من واقعا تا فردا هم نمیتونم قول بدم . میدونم مشکل از منه . ولی شما هر روز که میتونید قرار رو بذارید من تمام تلاشم رو میکنم که بیام .
امروز میرم خونه به مامان میگم که برای سه شنبه با خاله هام هماهنگ کنه که برنامه ای نذارن . ولی بهخدا یه دفعه پیش میاد و من نمیتونم به مامانم بگم که از مامانش بگذره برای بچه من . مادربزرگم هم آلزایمر داره و اصلا مامان نمیتونه با الینا بره خونشون . دورش یک کم شلوغ میشه با بچه و اینا کلا حالش بد میشه . ولی الان که دارید میگید سه شنبه به نظر خودم 80 درصد میتونم بیام .
بنابراین برنامه تون هر روز که نظر اکثریت بود بذارید . ایشاله منم میام . که خیـــــــــــــــــــــــلی دوست دارم ببینمتون .ولی راستی خیلی جینگیله مستون نکنیدا . من اگه ایشاله بیام از سر کار میام .

یکی به فرانک هم خبر بده .


الی جونم بازم ممنون از این که این فداکاری رو کردید و هم اینکه ب ا س ن تون از همه فراخیش کمتره . والا

خودم به فرانک خبر می دم
منم از اداره می یام .... نگران نباش یه جور بیام که با کارگر الی نتونید تشخیصم بدید!!!

ولی هما یه پیشنهاد چرا الینا رو مهد نمیزاری ...بعد از ظهرم بری برش داری ؟؟؟؟

دیگه کیا می یان راستی ؟؟؟؟؟

آخ جون مهمونی خونه الناز شکم صاف

راستی بچه ها از سر کار ساعت چند بزنیم بیرون که ساعت چند خونه الی باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حاضرین تا این ساعت

الناز (صاحب خانه )
مونا
هما
سمیرا
فرانک
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سمیرا جونم الینا بچه ام کلا مهده . ولی من فکر کردم ما تا جمع بشیم و ناهار بخوریم حداقل ساعت 4 هست . و من تا بیام به مهد الینا برسم تو ترافیک تا شرق تهران ...... دیگه خودت مجسم کن . بعد اینطوری فقط باید بیام دالی کنم و یا همش استرس . مهد الینا تا ساعت 5/4 هست . حالا شما برنامه رو بذارید . شاید بذارم پیش بابا !!!!!!! البته واقعا واقعا سختمه . چون الینا میدونه که بابا کلا به حرفشه و ... از یه طرفم گلاب به روتون دستشویی و ...

منم به فرانک اس دادم جوای نداد
هما حالا انشالله مامانت هست نگه میداره الینا رو حالا زودتر بهش بگو برنامه نزاره مامانت واسه اونروز در نهایت میگی بابات میره از مهد میارتش از این طرفم زودتر میری سه شنبه صبح هم به مربیش بگو قبل از تحویل به بابات الینا رو دستشویی ببره
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز