اندر احوالات اینکه چرا کم پیدا ام هم عرض کنم در حال تدارک مقدمات شو هستیم و به مثال خر تو گل گیر کردم...خیلییییی کار داره و دیبا هم چند وقته خیلی لجباز و بهونه گبر شده...گاهی وقتها اشکمو در میاره...رضا هم گیر داده به قیس بوک...اینا چیه مینویسی...این کیه لایک کرد..اون مردک کی بود کامنت گذاشت...پسووردتو بده...اه...اه...
منم یکم هم به خاطر دیبا و کار و رضا کمتر میام...وقتی هم میام معمولا با موبایل و ....
ولی دلم برای همتون تنگ شده....
راستی بچه ها خال چدربزرگم خیلی بده و الان بردنش اتاق عمل...براش دعا کنید
خواهرم هم داره نامزد میکنه و کلا همه چی با هم قاطی شده