2777
2789
الناز جان من هستم ول کن اینا رو بزار همون دستشویی بمونن الان هم بیان هی میخوان از غذا پختن حرف بزنن هرچند که خوده تو استادی در این موارد
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یوهههوووو...رفت...بچه ها همگی خوبید؟چه خبرا ..هیچی نخوندم...والا انقدررر سرم شلوغه و داغونم که نگووووو...
فقط یکم فهمیدم که خونه الی میرید....منم میخواااام بیام...از امروز میرم رو مخ مامان و خواهرم که دیبا رو نگه دارن و اگه اتفاق و برنامه ایی نباشه منم میام...
اندر احوالات اینکه چرا کم پیدا ام هم عرض کنم در حال تدارک مقدمات شو هستیم و به مثال خر تو گل گیر کردم...خیلییییی کار داره و دیبا هم چند وقته خیلی لجباز و بهونه گبر شده...گاهی وقتها اشکمو در میاره...رضا هم گیر داده به قیس بوک...اینا چیه مینویسی...این کیه لایک کرد..اون مردک کی بود کامنت گذاشت...پسووردتو بده...اه...اه...
منم یکم هم به خاطر دیبا و کار و رضا کمتر میام...وقتی هم میام معمولا با موبایل و ....
ولی دلم برای همتون تنگ شده....
راستی بچه ها خال چدربزرگم خیلی بده و الان بردنش اتاق عمل...براش دعا کنید
خواهرم هم داره نامزد میکنه و کلا همه چی با هم قاطی شده

سلامممممممممم

از صبح که اینجا نوشتم تا الان اینترنتمون قطع شد یه دفعه . به جون خودم الناز فقط سه بار دستشویی رفتم . همش اونجا نبودم . !!!!!!!!!!!!!!

مریم 7 عزیزم ایشاله پدر بزرگت شفا پیدا کنه و زود خوب بشه . علی هم کلا با ف ب مخالف بود و هست و خواهد بود از ابتدای خلقت . ولی خوبیش اینه که اینقدر بدش میاد که خودش عضو نیست . خدارو شکر . تازه یکی از دوستای قدیمیش پارسال باهاش تماس گرفت که چرا تو ف ب نیستی و ... (ایران نیستن) بهش گفت هما هست و هما ف ب بازه !!!!!!!!حالا فک کن اون منو اد کرده . عکس بچههاشو میذاره . بعد من باید بیام نشون آقا بدم . بعد چند شب پیش میگه براش بنویس "چه بزرگ شدن و چه ناز شدن و ....از همین جمله هایی که خودت بلدی" فک کن . من نیگاش کردم و گفتم بیا خودت اکانت باز کن انگار تو بهتر بلدی.... با عصبانیت.. ولی راستش بعدش خداروشکر میکردم که نیست تو ف ب

خوب الان دیگه وقته رفتنه . دوباره میام

حمیده جون خوبی عزیزم . خیلی وقته کم پیدایی .

مریم و همای نازنین حسام هم با ف ب مخالف بود از اول و هست برای همین من هیچکس را غیر از شماها و یکی دو تا از دوتان دیگه ام هیچکس را اد نکردم حتی کازینها و دوستان دیگه ام را . از وقتی هم دیده کسی غیر از اد لیستم نمیتونه عکسها و والم را ببینه کمتر گیر میده .

مریم امیدوارم کاراتون زودتر تموم بشه و موفق بشین . نامزدی خواهرت هم مبارک . پدر بزرگت را هم خدا شفا بده ان شالله .





سلام
اوووووووووووووووووووه چه خبر بوده اینجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چشم ما روشن.
بیتا جونم خیلی خیلی خیلی از خوندن پستت خوشحال شدم عزیزم همیشه شاد باشی.
حمیده جون افرین به این اراده ....... خدا قوت.
الناز با تو هم که حرفیدم ولیییییییییییی خدا به دادت برسه یکی نیست به این چتربازا بگه اخه خدا رو خوش میاد این طفلک دولا دولا ازتون پذیرایی کنه!!!ههههههههههه.
الان سمیرا و مونا به خونم تشنه ان.هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهااااا.
مارسییییییییم خیلی دلم واست تنگ شده بود خوبی؟خوشی؟اوضات روبراهه؟
مریم7777777 سر شلوغ انشالله که پدربزرگت خوب بشن. نامزدی خواهر جونتم مبارک.
همااااااااااا منتظرم عکس کیکتو ببینم.
منم امشب مهمون دارم.
برم لباسامو عوض کنم و اگه خدا بخواد یه دستی به سر و موم بکشم.
بهتون خوش بگذره خونه ی الناز.......
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوبه جون منم دلم خیلی برات تنگ شده بود . نه میتونستم بیام اینجا و نه تو میومدی فیسبوک . دیروز که مشکل رفع شد و تونستن ساین این بشم . نشستم صفحات قبل را بیشترش را خوندم . کلی هم به تو و هما حسودیم شد که اینقدر هنر در میکنین از خودتون .


البته حرف هنر شد من هم چند روز پیش دلم بدجور هوای قورمه سبزی کرده بود برای اولین بار تو عمرم رفتم سبزی قورمه گرفتم و امدم مثل یه کدبانو قورمه سبزی پختم خودم که یه قوره سبزی خور ماهر هستم و قورمه سبزی هر کسی را نمیپسندم راضی بودم البته برای اولین بار عالی بود

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز