2777
2789
سلام به همه
ما هم هستیم رفتیم ماشین ظرفشویی خریدیمو اومدیم
ببین همیشه از این قرارا بزاری. همه بیان والا ببین چه خبره
مریم ۷فردا وقت داشتی بگو بزنگم کارت دارم
محبوبه خانم چیه نمی تونی بیای حسودی میکنی والا می ریم ملاقات اونم با فلاسک چای ...هر روز تو تبریز دوره دارن به ما گیر می ده ....
برم که دارم از خواب میمیرم
سلام به همگی.

سمیرا جون ظرفشوییت مبارکککککککک عزیزم. ایشاالله به سلامتی ازش اسفاده کنی. راستی ساتیار با کادوش خوشحال شد؟؟؟؟؟؟؟ کوروش که تو آُسمونا بود!!!!!!!

خونه الی به همتون خوش بگذره. خییییییییلی دلم می خواست بیام ولی نمی تونم مرخصی بگیرم. آخه فرداش رو باید به دلایلی مرخصی بگیرم. حالا اگه گفتین به چه دلیل؟؟؟؟؟؟؟

حمیده جون خدا قوت واقعا. همش تو فکرتم که چه جوری به کارات می رسی!!!!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به همگی

بابا سمیرا جونم ماشین ظرفشوئیت مبارکا باشه انشالله ضرفای عروسی ساتیار رو بزاری توش بشوری هاهاها

حمیده جان سلام خوبی خوب سرتو گرم کار و درس کردی آفرین چرا نمیتونی بیایی ورود همه مامانای تیر 87 مجاز هست هههههههههههههههه الان الناز میاد فحشم میده ولی نه جدا از شوخی دعوتی نیست که اعلام عمومی کردیم

مامان بچه ها الهی که کوروش کبیرمون از کادوش ذوق زده شده مبارکش باشه خونه الی شهرکه نزدیکه بهت اگه تونستی یه سر بزن بهمون

همااااااااا کجایی مادر احتمالا" تو کار پخت و پز این حرفای

محبوبه عاشقتم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام .
ماشین ظرفشویی سمیرا مبارککککککککککککککک. چه مارکی خریدی سمیرا جونم آخر؟؟؟؟؟؟؟

کادوی کوروش عزیم مبارک. ایشاله کادوی عروسیش. :))))))))))))) مریم تو نمیدونی یه ژن کنجکاوی خیلی قوی تو وجوده من هست باز سر به سر من میذاری. من نزده میرقصه این ژنم بابا!!!! فرداش میخوای چیکار کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی مونا جونم من هنوز ماتحتم رو از روی زمین جمع نکردم . برای کیک میگم . نه بابا هنوز صبحانه نخوردم . راستی ببینم خونه خودت هم بود ینطوری اعلام عمومی میکردی عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟ حالاایشاله دفعه بعد خونه مونا ، اعلام عمومیش بامن . والا . همه جا هم شیپور گرفته دستش مهمون دعوت میکنه . ههههههههههه (شوخیه ها)

ولی جدا من برای الی یک کم نگرانم . خوب تازه عمل کرده . کاش یه موقعیت معمولی بود . الناز به خدا بدون تعارف میگم . اگه چیز یمیخوای خرید از بیرون داری و یا کاری که فکر میکنی ما ها میتونیم بگو بدونرودربایستی . میخواستم بهت بزنگم .
ولی راستی این جمله ات رو که خوندم هر کی نیاد سرش کلاه رفته به خودا . فک کرد برنامه ویژه برامون داری. خوب الانم برنامه ویژه الناز با این هیکل چیه؟؟؟؟؟؟؟ معلومه خوب رقص عربی :)))))))))))) با لباس مخصوص. وای چه حالی میده .

من برم صبونه بخورم میام

هما جونم قربونت برم مهربون جان....من خودم بعدا برای مونا دارم خوبشم دارم یعنی چنان بلایی سرش دربیارم که خودش نفهمه کی بی هوشش کردن کی عملش کردن کی ریختن خونه اش حالا ببین!
برنامه ویژه نداریم همینجوری خواستم بازار گرمی کنم
هما باز اومدی داری خودشیرین بازی در میاری آخه به چه قیمتی اینکارار رو میکنی چه طوری میتونی اینهمه راحت دوست بفروشی در ضمن فکر کردی الی مثل ما فراخی باسن داره

الی جان و اما تو عزیزم به نظر من که شکمت که صاف و صوف شد بعدش برو تو کار درمان این بیماری دوشخصیته بودنت یه بار میایی تشکر میکنی بابت دعوت دوستان یه بار میایی میگی اله بله جینبله ای داد من چقدر باید از دست این دوستان حرص بخورم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
عاشقتم مونا کار زندکی نداری همش انلاینی

ولش کن این هما رو یه ژن خودشیرینی هم داره علاوه بر کنجکاوی .....عزیزم دستت درد نکنه از اطلاع رسانی والا فردا می یان می گن چرا به ما نگفتید


الناز تو هم کم مظلوم نمایی در بیار دیگه ....ببین حالا 4 تا مهمون می خواد بیاد خونشا ..اونم بدون بچه ....اونم با فلاسک چای ....کارگرم که هست ....الان دوستای مجید بود ازکانادا اومده بود ببین چیکار می کرد...دههه


مریم اره ولی ما یه بدبختی داریم که ظرف 12 دقیقه تمام دست و پای بن تن جد وابادشونو می یاره جلوی چشمم و به مدت یک سال گریه زاری داریم که هر دقیقه با چسب بچسبون درست بچسبون ......

دیگه برم که دوستم داره ناهار می یاد خونمون و من منتظرم همچنان
مونا عکس کاربری مبارک

هما کیک درست کردی ؟ کرم روبال خوب شد؟

سمیرا من دیگه حالم به هم میخوره از این بن تن و اسپایدر من و زرو و ...... سامی هربار باید یکیشون را بخره . معمولا هم همون شب کالبد شکافیشون میکنه. نمیدونم چرا پسر بچه ها اینقدر خراب میکنن اسباب بازیاشون را . من فکر میکردم فقط سامی اینجوریه نگو تو هم برنامه ها داری با ساتیار
سلام به همه مامانای کل. دقت کنید من کیبرد کوشیم عربیه و یه حروفی رو نداره ببخشید به بزرکیتون
از وقتی این اینترنت کوشیم فعال شده میتونم وقتی یه دقه نشستم بیام اینجا
همتون خیلی خوبید که به یادم هستید
الی جان مرسی از دعوتت منم احتمال 90 درصد میام
شماره الی رو ندارم ادرس بکیرم
کی بهم ادرس میده؟
مریم جون خیلی هم سخت نیست من فقط اخر ترم یادم میلفته درس دارم.
مونا جونم مرسی
مارسیم حتما این امتحانا رو بدم باید یه بار باهات حرف بزنم

دوستون دارم هوارتا
سلام به همه مامانهای مهربون
امتحاناتم نزدیک و من حسابی استرس دارم درس نمی خونم فقط استرس دارم
الی جونم میترسم زحمتت بشه آخه تازه عمل کردی وباید استراحت کنی ولی خوشحال میشم ببینمت دهرصورت اگه برنامه اوکی شد من هم هستم
روی ماه همتونو می بوسم
مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز