2777
2789
صالح خیلییییییییییییی بدغذاست همه چی نمی خوره وگرنه به خدا چنان اشپزخونه ی متنوعی در می کردم از خودم با این دستورای ناب مامی سایت............خودمم که نخورم به نفعمه می مونه سهند که هر چی واسه صالح درست کنم به اونم می دم گذشت اون زمانیکه روزی شش تا قابلمه چس مثقالی ردیف می کردم رو گاز واسشون....دیگه حوصله کجاست ننه؟

وا
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
صالح خیلییییییییییییی بدغذاست همه چی نمی خوره وگرنه به خدا چنان اشپزخونه ی متنوعی در می کردم از خودم با این دستورای ناب مامی سایت............خودمم که نخورم به نفعمه می مونه سهند که هر چی واسه صالح درست کنم به اونم می دم گذشت اون زمانیکه روزی شش تا قابلمه چس مثقالی ردیف می کردم رو گاز واسشون....دیگه حوصله کجاست ننه؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سمیرا هوا گرگ و میش رو اومدی وقلیون دیدم جو جو لات بازیه


هما سیاوش عاشق ته چینه منتهاااااااااااااااااااااااااااااااا سارینا و خودم دوست نداریم چه کنم اونوقت باید دو نوع غذا درست کنم منم گشادددددددددددددددددددددددد

ولی خدا وکیلی نگاه نکنید بچه هاتون بزرگ شدن و راحت برای خودتونید سارینا کاری بهم نداره ولی سامیار خیلی سیریشمه راستی ما اسم سامیار رو عوض کردیم تو خونه سیریش اله صداش میکنیم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سمیرا تو با دستور شهرزاد قدم به قدم جلو برو به خدااااااااااااا خیلییییییییییی راحته همون بیست درجه رو هم از درجه ی که گفته شده کم کن.......با همون زمان گفته شده وقتی زمانت تموم شد نگاه کن اگه روی کیکت طلایی شده بود از تو فر درش بیار اگه نشده بود بذار یه پنج دقیقه ای کیکت توی فر خاموش بمونه تا روش هم طلایی بشه بعد درش بیار و بذار قشنگ سرد بشه بعد ببر و حالشو ببر.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
این لینک ته چین

http://www.mamisite.com/cooking/international-recipes/591-tahchin.html

سمیرا جونم تو ظرف پیرکس بذار عزیزم . ی بار درست کن تو یه ظرفت بعد دتت میاد . این کیک هم من مطئمنم مشتریش میشی . بذار شب جمعه درست کن . بیــــــــــــــــا این هم راهنمایی دیگه چی میخوای؟؟؟؟؟؟

مونا اگه شوهرت ته چیندوست داره حتما اینم درسنت کن . مواد داخلش رو بیشتر بذار . به ساارینا فقط از اون بده . لقمه کن بخوره . خودتم خوب کارد به شکمت بخوره کمتر بخور خو چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ یا نه !!!!! باسنت رو جمع کن برای خودت یه چیز دیگه بذار. والا

بابا بیخیال این آشپزی میشید یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هما بیکاری مادر میخوای قند و عسل بازی در بیاری کیک ببری چه کاریه مردم رو میزاری تو رودربایسی مجبورن یه کادو هم بدن مامانش اگه بخواد خودش میاره کیک دیگه یا اعلام میکنه آخه خونه مردم داری میری این چه کاریه (مردم بس که حرف پخت و پز رو زدید )
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
من چند بار اس ام اس دادم به بیتا و جویای احوالش بودم . ولی جوابی نداده . فک کردم شاید دوست نداره بهش زنگ بزنیم و یه جورایی جواب اس ام اس نداد فک کردم شاید تو شرایطی نباشه که مزاحمش بشیم .

مونا این دو تا امروز اعصاب ندارنا ...به چه قیمیتی ادم از این جور چیزا درست کنه اخه ؟؟؟؟ کارد به شکم تو بخوره ...باستنت جم بشه ...سارینا بد بخت لقمه بخوره می خوام سیاوش اصلا نخوره والا.....یعنی چی
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز