صالح خیلییییییییییییی بدغذاست همه چی نمی خوره وگرنه به خدا چنان اشپزخونه ی متنوعی در می کردم از خودم با این دستورای ناب مامی سایت............خودمم که نخورم به نفعمه می مونه سهند که هر چی واسه صالح درست کنم به اونم می دم گذشت اون زمانیکه روزی شش تا قابلمه چس مثقالی ردیف می کردم رو گاز واسشون....دیگه حوصله کجاست ننه؟
وا
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....