خوب چه خبره تند تند مینویسید
هما مهد سارینا خیلی عکس نمیندازه فصلی یک عدد تابستانها هم که عکس ندارن تازه من به مربیشون میگم مثلا" عکس سارینا و سامیار بزرگ باشن میگه وای تو رو خدا ول کن برای خودت هزینه درست میکنی بزار دکور شب عیدمون بهتره
بعدش هم الان عکسای که براتون گذاشتم دو تا عکس بزرگ و یه عدد کوچک رو هم شد 24 تومن برای شب یلدا هم هزینه ای نگرفتن
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!