2777
2789
خوب چه خبره تند تند مینویسید

هما مهد سارینا خیلی عکس نمیندازه فصلی یک عدد تابستانها هم که عکس ندارن تازه من به مربیشون میگم مثلا" عکس سارینا و سامیار بزرگ باشن میگه وای تو رو خدا ول کن برای خودت هزینه درست میکنی بزار دکور شب عیدمون بهتره
بعدش هم الان عکسای که براتون گذاشتم دو تا عکس بزرگ و یه عدد کوچک رو هم شد 24 تومن برای شب یلدا هم هزینه ای نگرفتن
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای سمیرا خیلی باحاله ما برای سارینا جایزه میخریم میدیم مهد که هر وقت کار خوب کردن بدن بهش اون روزی اومده میگه مامان جایزه گرفتم میگم واییییییییییی مامان جون آفرین چی گرفتی پرو پرو تو چشمم نگاه میکنه میگه مامان خودت خریدی دادی به خاله بهم بده بعد میگی چی گرفتم میگم نه مامان من کی گرفتم میگه مامان من هنوز کوچولوام میگم نه مامان بزرگ شدی میگه خوب پس بهم کلک نزن قیافه منووووووووووووووووووو o:
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سمیرا و مریم این چیزایی که میخواید تو خیابون میرزای شرازی این اسباب بازی فروشی هاش دارن . من برای الینا اسپایدر من قد خودش خریدم .
البته که به من خیلی نزدیکه اینجا . ولی خوب خیلی متنوع همه چی دارن .

مونا بذار برات تعریف کنم برای الینا یه بسته برچسب خیلی بزرگ خریدم و با قیچی نصف کردم و بردم یه روز بهش دادم . اونروز ذوقش رو کرد و گذشت . بقیه اش تو کشوی اتاقم تو اداره بود . بعد از حدود سه ماه چند روز پیش نصف بقیه اش رو بردم . ت. مهد کودک بهش گفتم چشات رو ببند و ... خلاصه کلی فیلم و خنده اینو درآوردم دادم . باورتون نمیشه فقط نخوابوند تو دهن من !!!!!! گرفت پرت کرد اونور و خیلی سریع و جدی گفت : این نفص بقیه اشه !!!!! چرا اوندفعه کامل نیاوردی . من نصفه نمیخوام . این برای خودت و .... و خلاصه من خجالتی کشیدم جلوی همه با این همه فیلمی که در آورده بودم . به خدا این پدر سوخته ها طلب باباشون رو دران از ما !!!!!!!!!!!!
هههههههههه جانم الینا

آره هما خیلی فیلم شدن من یه وقتایی خدائیش دهنم میچسبه به زمین شب جمعه عروسمون رفته تو آشپزخونه داره ظرف میشوره من رفتم میگم تو رو خدا برو ولشون کن یه چند دقیقه ای داشتیم با هم تعارف میکردیم یهو اومده دست به کمر جلو درب آشپزخونه واستاده میگه چرا شما دعوا میکنید خوب دوتائیتون با هم بشورید ما رو میگی گفتیم چشممممممممم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
خوبین؟
بابا ایول حسااااااااااااابی پیشرفت کردین که ..........
الناز کجاشو عمل کرده مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه اطلاع رسانی هم بکنین این ور!
فدای بلبل زبونی های این فسقلا بشم من.....
هماهنگ کنین بیایین خونه ی ما بدون تعارف می گم والا..............هههههههههههههههه.
این روزا سرم گرم ترجمه است شدییییییییییییییییید....آخر ترم رسیده دیگه همه هم که ماشالله دقیقه 90!!!!!!
ماچ به لپ همتون.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
هما داشتم آب برنج می ذاشتم یادم افتاد از خونه پرسیده بودی...ههههههههههههههه اند حواسم این روزاست که دیگه اسم خودم هم یادم نمونه.
اینطوری که داره پیش میره فکر نمی کنم تا عید هم حاضر باشه.....................فعلا بیخیالش شدم و اصلا پیگیرش نیستم به صالح هم گفتم که دیگه در موردش باها م حرف نزن.سر همین هم اون شب یلدا دعوامون شده بود.
خوب حالا برم برنجمو درست کنم.بای
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
در راستای نمونه از بلبل زبونی ها:
دیروز من سهند و دعوا کردم نگین خروس جنگی شدم اخه خیلی اذیتم کرد.شب که باباش اومده بود من نشسته بود م پیششون بهم می گه مامان تو اشپزخونه کار نداری؟می گم نه....می گه نمی خوای لباس اتو کنی؟ م ی گم نه...می گه پس ما رو تنها بذار می خوایم با هم حرف خصوصی بزنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلامممممممممم

صبح زیبای بارونیت به خیــــــــــــــــــر .

خوبید؟

محبوبه جونم ، من قربون این پسر بشم که با باباش حرف خصوصی داره . خوب بابا یه دقیقه تنهاشون بذار حرف مردونه دارن دیگه . ای بابا !!!!!!!!!! خوبی؟ برای خونه خودت رو اذیت نکن . کارای ساختمونی همین دیگه . هیچ وقت سر موقع تموم نمیشن . بنده خدا شوهرت هم تقصیری نداره . البته میدونم که آدم برنمه ریزی میکنه و عصبی میشه ولی خوب ایشاله وقتی آماده شد حسابی بهتون میچسبه . به دل خوش برید .

این قسمت را سمیرا خانم شکم خوشگل نخواند لطفا
راستی یه سوال . من کیک خیلی درست نمیکنم . یعنی درست میکنماا نه به صورت حرفه ای . 5 شنبه مهمونی دعوتم میخوام کیک رو خودم درست کنم ببرم . یعنی مهمونی یه جا دعوتیم که تولد یکی دیگه از بچه های حاضر تو مهمونیه که من خیلی دوستش دارم . (نه بچه صاحبخونه)‌تولد نیست برحسب اتفاق تو یه روز شد و من یادمه که تولدشه . نمیخوام کیک از بیرون بخرم و خونه یکی دیگه تولد بازی کنم . میدونی چی میگم . اصلا بابا بیخیال چرا دار خودم رو مکشم . خلاصه میخوام کیک درست کنم بهترین پیشنهادت چیه . مخصوصا برای قسمت تزئیناتش.... کیک رو احتمالا شیفون با دستور خانم طوسیان بپزم . خوبه نه؟؟؟ بافتش نرمه . ولی چطوری تزئنش کنم که خوشگل بشه .و راحت باشه . خودم فکر کردم که خامه قنادی کاله بخرم و خامه کشی کنم (البته خیلی وارد نیستما !!!!‌) ولی خوب خیلی ساده میشه . حالا تو هم پیشنهاداتت رو بگو خانم هنرمند کدبانو
از اینجا به بعد را همون سمیرا خانم شکم خوشگل بخواند لطفا

خوبی سمیرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیشب تو ف ب رفتی یه ملتی منتظرت بودن

فـــــــــــــــدرا کجائی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا نگرانت شدیم . یه خبر از خودت و آروینک بده خوب

من برم دارم صدام میکنن دوباره میام البت

سلام و صد سلام و روز زیبای برفیتون به خیر
چرا شایعه درست می کنی هما برفی نه بارونی .....نمایشگاه که یه دست سفید حال می ده ها

صبح دم در مهد ساتیار یه پاپانوئل بسیار خوشگل و به قول بابای ساتیار هلو واستاده بود ساتیار با ذوق رفت تو ....

امـــــــــــــــــــــــا از دیروز بگم که عین اسب اینور وانور بودم و اصلا وقت نکردم فیس برم ..چه خبر بود مگه

دیروز برای اولین بار رفتم نون وایی نون بخرم سنگک زدم دستمو سوزوندم با سنگش نالانم !!!!!!

واسه ساتیارم یه پک بن تن خریدیم به عنوان رشوه یه مدتی مرد چهار دستی رو بد می خواست خلاصه دیدم تو گلدونه یه پک داره براش خریدم ..

یه سری هم لباسای آتش نشانی دکتری و خلاصه مشاغل مختلف داشت خیلی با مزه بود ولی هنوز قیمت نزده بودن نفروخت منم یه پک دکتری خریدم دادم بهش ببره واسه امروز
خلاصه گلوشم دوباره درد می کرد بردمش دکتر
با یکی از دوستامم رفتیم یه قلیونی زدیم
اومدم شام پختم
حموم رفتم
برنامه رقص ترکیه رودیدم
خلاصه 12 بیهوش

اینم از برنامه من
ولییییییییییییییییییییییییییییییییییی الناز کی بیایم دوستانی که دسترسی دارین این مطلب منو به گوش با کلاسای ف ب برسونید ...
یانی این هنر اشپزیت تو حلقم ...اینم که می گی توی مامی سایت برم بخونم یه جا گفتن کم نیارم لااقل تئوریشو بیام !!!!

محبوبه گلم چطوره ؟ قربون سهند م برم که حرف خصوصی داره نکنه زن می خواد

یاسی کجایی بابا ...امروز برنامه های شادی واسه جوان سازی داریما

بقیه بیاید ببینم چه خبر بوده
سلامی به خوشگلی شکم صاف و صوف سمیرا جونم
همایی عزیز دلم اگه نخوایی تزیین و اینا کنی کیک سیب و دارچین واقعااااااااااااا عالیه محشرههههههههههههه مزش حرف نداره من که عاشقشم.....ولی اگه بخوایی تزیین کنی کیک 1-2-3-4 شف طیبه هم خوبه بافتش تقریبا مثل کیک اسفنجی یه. یه چیزی بین اسفنجی و شیفونه خیلی هم اسونه. اگه بخوای خامه کشی کنی به نظرم کرم شانتی بگیری بهتره خیلی سریع و راحته.بعدش واسه دختر می خوای یا پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه نخوای خامه کشی کنی اون خمیر دکور خیلی گزینه ی جالبیه میشه روش خیلی مانور داد.
حالا اکه نخوای خامه کشی کنی و بخوای تزیینت مثل کیکای بیرون باشه به نظرم روشو با گاناش کار کن که اکثر بچه ها عاشقشن زیاد هم لازم نیست مثل خامه صاف و صوف بشه.بذار یه سرچ بکنم واست لینکای مامی سایتشو بذارم.
در مورد خونه هم گفتم که دیگه بی خیالش شدم گرچه فکر نکنم تا عید هم حاضر بشه.......

بقیه مامی جیگرا کجا سرتون بنده امروز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز