هما جونم
سلام
آخه عزیز دلم هنوز نتونستم کاملش کنم بزودی افتتاحش می کنم
وای کاملا درکت می کنم من کلا در این مورد خیلی حسودم خوشبختانه آروین خیلی مامانیه وگرنه من به باباش هم حسودیم میشد
بعضی اوقات وقتی میرم دنبال آروین از بغل مامانم بیرون نمیاد و خیلی از دیدن من ذوق نمی کنه وای اگه بدونی چه حالی از من گرفته میشه اخه من وقتی میرسم به خونه مامانم تقریبا پله ها رو 3 تا یکی می کنم اما وقتی این برخوردش رو می بینم یخ می کنم