2777
2789
به نظر شما من چیکار کنم؟ یکی از همکارای من امروز رو مود حرف زدن تقریبا از صبح 5 دقیقه ساکت بوده به خدا دروغ نمیگم الانم که دارم تایپ میکنم و اصلا نگاهش نمیکنم و میبینه دارم کار دیگه انجام میدم داره مثل رادیو حرف میزنه...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سرم رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
هما جونم
سلام
آخه عزیز دلم هنوز نتونستم کاملش کنم بزودی افتتاحش می کنم

وای کاملا درکت می کنم من کلا در این مورد خیلی حسودم خوشبختانه آروین خیلی مامانیه وگرنه من به باباش هم حسودیم میشد
بعضی اوقات وقتی میرم دنبال آروین از بغل مامانم بیرون نمیاد و خیلی از دیدن من ذوق نمی کنه وای اگه بدونی چه حالی از من گرفته میشه اخه من وقتی میرسم به خونه مامانم تقریبا پله ها رو 3 تا یکی می کنم اما وقتی این برخوردش رو می بینم یخ می کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هما خیلی حسووووودی......اگه گریه می کرد ناراحت بودی که بچم با گریه رفت...حالا که به مربیش علاقه داره حسووودی می کنی!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههه

فدرا تا صفحه 1000 را خووب اوومدی...ما سه سال زحمت کشیدم تازه 600 صفحه شده ...چطوری 400 صفحه در یک ماه!!!!!!! ولی ما می توووونیم..............هدف را 1000 میذاریم که به 800 برسیم .............

حمیده خسته نباشی......علی خووبه؟؟دیگه آقا شده؟؟
سلام سلام
منو یادتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه یادتون رفته خودمو معرفی کنم...بنده یه مامی خسته کوفته له شده بی اعصابم.
الان که در خدمتتون هستم نمیدونم که افتاب از کدوم طرف در اومده که پسملی هنوز خوابه.
از ساعت 7 تا حالا به شغل شریف خانه داری(همون کلفتی و کوزت بازی و ......)مشغول بودم هم اکنون هم صبحانه اقا پسر رو حاضر کردم و منتظر سرویس دهی هستم.
نگین چقدر غر میزنه ها فقط خواستم اندر احوالاتم کمی توضیح داده باشم.
خوبین خوشین سلامتین نی نی گلها خوبین؟؟؟؟
فدرا جونم وبلاگت مبارک.
هما منم با نوشین موافقم.حالا که عروس گلم با هر شرایطی که واسش درست میکنی کنار میاد ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟خشانت مادر شوهرانه اش رو جدی بگیر...
نوشین گلی خوش اخلاق خودمون چطوره؟؟؟؟؟؟من یکی که خیلی میتونم پایه باشم واسه افتتاح صفحه 1000!!!!ههههههههههههه.
الی وطن فروش یه ذره هم حس ناسیونالیستی داشته باش اخهههههههههههههههههههههههه.این همه اسمای قشنگ ترکی هست تو چسبیدی به اسامی فارسی(در راستای خود شیرینی واسه اذری ها)شوهر ذلیل تر از من دیده بودین؟؟؟؟؟از درنا یاد بگیر اون که فارسه اسم بچه اش رو ایسا گذاشته!!!!!!!!!!!!!ولی جدی و از شوخی گذشته اسم دختر دوست من سانلی هست من خیلی از این اسم خوشم میاد.فقط نظر دادم ها....ولی یاس هم اسم خیلی شاعرانه و قشنگیه.........
مونا نی نی ات خوبه؟؟؟؟؟همه چی رو به راهه؟؟؟؟؟سارینای گل رو ببوسش.به نظر منم الان مهد زوده.بذار هر وقت داداشی یا خواهر جونش به دنیا اومد اون وقت بذارش مهد که خودت هم راحت تر به کارات برسی.
ای وای سهند بیدار شد میخواستم واسه همه بنویس هااااااااااااا.
بقیه دوست جونام ببخشید در اسرع وقت میام واستون مینگارم.
ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام .من هستم .افتابی هستم . بهتر هستم . ولی خسته هستم
خوبین تبریکات صمیمانه برای فدرا و نوشین .ههههههههههه

الی جونم یاس قشنکه ولی من خوشم نمیاد .من اسم یاسمین را بیشتر دوست دارم . و اسمی که بهاسم سامی بخوره . اسم سوویم (soeem )مد نظرم هست اسم ترکی به معنای عشق و محبت. یا سانی یا سالی

مونا جون تو که نیروی کمکی داری سال بعد با 2تا نی نی برو . اشکال نداره

الینا عزیزم قربونت برم که اینقدر با محبتی زود کنار امدی با مهد

بقیه مامانا به یادتونم ولی سامی نمیزاره زیاد بشینم .هر بار میام یواشکی


-----------------\
برای تغیر روحیه قراره برم کلاس ورزشی. ولی مشکلم سامی هست. میخوام اکر مهد نزدیکمون قبول کنه هفته ای 3 روز صبحها 2 ساعت بزارمش مهد. ولی شوشو مخالفه . میکه ببرش باشکاه و بزارش توی کالسکش بشینه.
نمیدونم جیکار کنم . یه همفکری کنین باهام لطفا
مارسیم عزیزم خوشحالم که آفتابی هستی

و خیلی خوبه که برای تغییر روحیه میخوای بری کلاس ورزش . و از اون بهتر اینه که شما میتونید تصور کنید سامی عزیزم دو ساعت تو کالسکش میشینه!!!!!!!!!!! و این برای من یعنی آرزو حتی در حد حرف زدن و تصورش.

ولی عزیزم نمیدونم چرا شوشو میگه مهد نبرش برای این ساعتها . اگه منظورش مریضیه . به هر حال من مطمئنم مهد کودک از با شگاه ورزشی امن تره عزیزم. چون اولا مردم به مریضی بچه هاشون بیشتر از خودشون اهمیت میدن و اگه بچه شون مریض باشه قطعا خونه میمونن و ازش مراقبت میکنن و همینطور مهد ها در این مورد سخت میگیرن مخصوا الان به هیچ عنوان بچه ای که مریض باشه (مخصوصا سرما خورده رو نگه نمیدارن) یعنی اینجا که اینطوریه . من صبح دیدم که مربی بچه ای رو که حالت سرماخوردگی داشت از بچه ها جدا کرده بودن و زنگ زدن به مامانش که بیا دنبالش.
به هر حال اگه فعلا از این بابت نگرانی تغییر روحیه ت رو فعلا به تعویق بنداز به نظرم از باشگاه بردن بهتره . چون اگه سامی همه ساعت رو تو کالسکه بمونه حتی یه لحظه هم بیاد پائین اونجا اصلا تمیز نیست حداقلش اینه که همه عرق میکنن و چه میدونم مگه زمین اونجا چقدر تمیزه. بابی سامی اینا رو میدونه؟
سلامممم خوبید خوشید

اقا اومدم بگم مهد بی مهد!!!!!!!! برم پستمو پاک کنم که پاک آبروم رفت ...پسر ما نه تنها به مهد عادت نکرد بسی زیاد گریه کرد ...سریع مریض شد این شد که مامان جیگرم مامان زحمتکشم پاشو کرد تو یه کفش که نه که نه بعد از عید بره مهد ...........منم از خدا خواسته ساتیار به اغوش گرم منزل برگردوندم تا زبون اقا راه بیفته بعد مهدی بشه ... البته با مهد الینا حال کردم این دوربینش خیلی خوبه و خیال ادم راحت می کنه ....


فدرا اومیدوارم مونا به دادت رسیده باشه ..من شنبه در خانه و دکتر در حال مریض داری بودم بازم اگه نشد بگو که کمکت کنیم

بقیه مامانا وقت ندارم ولی دوستون که دارم

چای ساز ندارم ولی کتری و قوری که دارم

یه خانوم شبیه آنجلینا جولی که دارمم

اینم واسه راه اندازی مجدد کارناوال شادی سمیرا مانکن و ساتیار تهی
راستی یادم رفت النازی بوس بی بوس اولا می ری پست می بینی پیغام نمی زاری بعد می یای گله هم می کنی ....... ساتیار باهات قهر خاله چند وقته پیغام نزاشتی برم ببینم این عشق خوشتیپ من با چه پستی اومده ....


بقیه خاله ها مونا هما سمیه مهناز همه دوستای خوبم هزار بار مرسی که به وبلاگم سر زدید
هما جون شوشو میدونه این ها را ولی متاسفانه مهد کودکی که نزدیک خونه باشه و اجازه حضور ساعتی به بجه ها بده همین یکی هست و هم اینکه از بجه شیر خوار دارند تا 6سال
و یه بار که رفتیم اونجا مسئولین اجازه میدند بجه های بزرکتر به اتاق بجه های کوجیک وارد بشند .شوشو میکه ممکنه اتفاقی بیافته یا بی توجهی بشه به بجه و از نظر تربیت هم تا حدی بجه های این مهد کودک معروف هستند

سمیرا جون خانمی خدا جکارت نکنه مادر. همون اوایل که بستت را اب کرده بودی رفتم خوندم اولش از حس مادرانه کفته بودی تا عکسها امد لود بشه و من برم بایینتر قلبم از جا کنده شد کفتم به به سمیرا سومین تو دلی را جور کرد. بعد دیدم نه برا ساتیار نقشه داشتی.
ولی عزیزم برای تو و مامان ارشا هر کار میکنم صفحات وبلاکتون قفشمت نظرات کار نمیکنه .نکنه دسترسی منو سامی را قطع کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برم باز صدای سامی در امد

بسرک ما کار جدیدی که یاد کرفته بازی با کبریتها و روشن کردجن کبریت هست. اینم از درس جدید
سلام به همه...

ما هم اگه وقت کنیم پایه ایممممممم

محبوبه جون پس اصفهان نیومدین؟؟؟ کنسل شد؟؟؟ من منتظر بودم بیاین از وروجک برفی عکس بگیریممممم

بچه هایی که نی نی های خوشگلتونو مهد می ذارین یا اطلاعی در این مورد دارید یه سوال دارم...

توی مهدها چه خدماتی واسه عکس و فیلم نی نی ها انجام می دن و چقدر هزینه واسه اینکار می گیرن؟؟؟

الناز بیا طرز تهیه زیتون پرورده رو برامون بذار... لطفاً ترش باشه بی زحمت

آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
سلام علیکم
خوب و خوش و سلامتید ؟؟؟؟

اولا که سمیه جون زیتون پرورده مخصوص شهر ماست اما اول بزار الناز دستور تهیه اش رو بده ببینم بلده یا نه و بعد خودم برات می گم

دوما اینکه یه کم به من دلداری بدین چون دارم از افسردگی می میرم ماجرا از این قراره که من قبل از ازدواج یه مدت

احساس کرده بودم سینه هام درد می کنه دکترهای مختلفی رفتم و بعد از کلی آزمایش و سونو بهم گفتند یک فیبر

آدنوما در سینه راستت هست که هم اندازه اش زیر یک سانت و هم بی خطر ه دارویی هم نداره اما اگه سایزش

خیلی بزرگ شد برش دار من دائم تحت کنترل بودم و بعدها سایزش هم خود بخود کوچکتر شد قبل از حاملگی باز رفتم

دکتر و گفت هیچ مشکلی نداره و در واقع یک نوع کیست خوش خیمه و مشکلی برای شیر دادن هم ندارم بعد از

مدتها هفته پیش دوباره رفتم دکتر و سونو کرد دید قبلی خیلی ریزتر شده اما یه فیبرادنوما دیگه تو سینه راستم بوجود

اومده از اون روز کار من شده گریه و زاری واقعا احساس می کنم سینه هام درد داره و دست درد پیدا کردم پیش چند

تا دکتر رفتم اما میگن هیچ مشکلی نداره و دست کاریش نکن کلی هم به گریه زاری من می خندن اما من از اون روز

تا حالا دردم بیشتر شده و همش فکر های بد میاد تو ذهنم

نمی دونم چکار کنم شما ها تا بحال به این مورد برخوردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام به همه دوستان خوب و نازنین

فدرا عشقم ناراحت نباش عزیزم اگه میگن مشکلی نیست یعنی نیست دیگه اونا دکترن حتما" اگه خطرناک بود برای آزمایشات و ماموگرافی های بیشتری میفرستاتنت پس خیالت راحت انرژی منفی نده و همش بگو خوبم مطمئن باش روحیتم خیلی موثره میبوسمت

سمیرا خیلی خندم گرفت از دست کارات ولی خدائیش چرا این پسمله خوش تیپه ما مریض شد فکر کنم از بس خوش تیپ شده بود با اون کیفش من یکی چشمش کردم اسفند براش دود کن البته چشمم شور نیستا ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنه

هما جونم کجایی امروز نیومدی سرکار خوبید که انشالله که خوب و خوش باشی هم خودت هم دخملتتتتتتتتتت در ضمن عکسای سارینا تو وبلاگش گذاشتم بنابراین ما آپیم

مارسیم جان منم نظرم اینه که اگه تو محیط ورزشی نبریش بهتره نمیتونی ساعتی که شوهرت میاد بری دو ساعت هم اون سامی و نگه داره تو به کارات برسی میبوسمتون

الی جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن یاس قشنگمون چطوره تکوناشو احساس میکنی سام پولو (به قول هما )خوبه سردردات بهتر شدن امیدوارم زودی خوب بشی و با یه انرژی فراروان بیایی برامون بنویسی که نیستی بد اینجا سوتو کوره

همه و همه دوستتون دارم میبوسمتون عاشقتونم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام

مامان ارشا میخوای ارشا را بزاری مهد یا باهاشون همکاری کنی؟

فدرا جون فدات شم خانمی جرا خودت را ناراحت میکنی وقتی دکترها نظرشون اینه خوش خیمه و خودبه خود کوجک شده سایزش
عزیزم شاید بیشتر خانمها همین مشکل را داشته باشن ولی جون نمیدونن اذیت نمیشند.یکی از دوستان مامان من هم همین مشکل را داشت ولی عمل نکرد دارو هم مصرف نکرد فقط مرتب تحت کنترل بود و هر جند ماه یکبار باید سونو میکرد تا اکر مشکلی بود عمل کنه. تا جایی که یادمه عمل هم نکرد .کریه و زاری هم راه ننداخت

____________
واما براتون بکم از سامی دست و با دراز و سیاه و لاغر و زشت .!!!!!! تعجب میکنین؟؟؟؟

راستش دیشب یه عالمه مهمون خونه بدر شوشو بودن و امده بودن مهمونی .عمه شوشو هم که من تا حالا ندیده بودمش و رفت و امد نداریم اصلا با دخترش امده بود. به مجرد رسیدن دست انداخت کردن شوشو و قربون صدقه بود که نثار شوشو شد و تو اون شلوغی هم من دنبال سامی بودم که از بله ها نیافته یا بجه های بزرکتر اذیتش نکن.
عمه خانم هم همش قربون صدقه سامی میرفت و به دخترش میکفت یه عکس از این نو نو ( مصری نی نی ) بکیر که بعد عروسیت جلو جشمت باشه تا یه فسقلی سفید و بور و نا نازی مثل این بسر دنیا بیاری . و وای جه کشیده هست و جه معصومه قیافش و...... و مدام از محاسن دخترش تعریف میکرد و این که ارزوشه دخترش تو فامیل شوهر کنه و اسم باباشا زنده نکه داره!!!!!!! تا فهمیدیم خانم قصد داره دختر خانمش را قالب شوشو کنه. که بدر شوهرم کفت حسام 4سال و نیمه عروسی کرده و اینا هم زن و بجه اش هستند .همین حرف کافی بود که عمه خانم محترم اخمهاش تو هم بره و باد کنه و غر غر کنه و هر بار سامی را میدید یه عیبی روش میزاشت . جرا لاغره . جون نداره راه بره. بجه های من مثل بره جاق و جله بودند! جرا موهاش بوره ؟ حتما کم بشته! به مامانش رفته؟؟؟ جرا زبون از نکرده؟ بجه های ما 1ساله نشده واضح حرف میزنند!!!! جرا دست و باش درازه تو هم کره میخوره موقع راه رفتن !! (با عروسک مجید جان دلبندم فکر کنم اشتباه کرفته ) و .......... بماند که هر از کاهی هم یه جشم غره نثار من میکرد و موج قربون صدقه به شوشو هم قطع شد و اصلا نادیده کرفته شد . زود هم بلند شدند رفتند.

اینم یه نمونه ابراز علاقه ههههههههههههههههههه .
مونا جون خوبی؟ بسملی جطوره؟ جند ماهه هستی الان؟

عزیزم متاسفانه تایم خانمها صبح ها هست و عصر ها اقایونانه(اینم ترکیب جدید مارسیمی)
تا بشه سعی میکنم نبرمش جون میدونین که بجه تو این سن نشوندش تو کالسکه برای 2 ساعت سخته . اونجا هم اعتمادی به تمیزیش نیست. مهد هم دلم نمیاد بزارمش ولی برای جند ساعت در هفته مشکلی ندارم ولی شوشو هنوز مخالفه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز