سلام سلام صدتا سلام
نوشین نفر بعدی بعد از مامانی که صفحه 600 رو افتتاح کنه حتما تو هستی (چون تو 599 رو افتتاح کردی!!) وای خدا باربدی میخواد آبجی یا دادش دار بشه.............. مهمونات کی بودن ؟ خاندان شوشو ؟ تو غذای کجائی درست کردی؟ راستی در مورد عمو موسیقی بایدم کلی حسودیت بشه چون خیلی برنامه شادی بوده (البته مامانم رفته دیده) ولی من تاثیراتش رو روی الینا دیدم . ظاهرا یه آقائی هر هفته چهارشنبه ها میاد از ساعت9 تا 11 براشون موسیقی زنده اجرا میکنه و همه رده های سنی از شیرخوار تا پیش دبستان میان بزن و بزقص و اینقدر رو الینا تاثیر گذاشته بود که کلا شیوه نای نای کردنش تغییر کرده بود و پاهاشو رو هوا میگرفت و ... و خلاصه خیلی بامزه بود تا بهش میگفتن مهد چیکار میکنی بشکن میزد و میگفت نای نای نانای ( با آهنگ بخونید)
و امااااااااااااااا به مامان گلای شاغل که میخوان نی ینی ها رو مهد بذارن بگم که من فعلا یه هفته شده و نمیتونم نظر خاصی بدم ولی باید بگم که خیلییییییییییی خیلییییییییییی راضیم . یعنی خوب بالاخره هر کاری مزایا و معایبی داره ولی به نظر من ما که بالاخره بچه هامون باید مهدی بشن الان سن خوبیه . زودتر عادت میکن . راستش من به الینا هنوز خودم غذا میدادم ولی تو این تعطیلات خودش غذا میخورد یعنی قبلا هم میخورد ولی با کلی کثافت کاری ولی دیروز وقتی میریخت از دستش زمین جمع میکرد و میگفت نه نه و یا اینکه من خودمو میکشتم تیکه و پاره میکردم ولی اسباب بازی هاشو جمع نمیکرد یعنی اصولا الینا هر کاری که دوست داشت میکرد و به حرف من تره هم خرد نمیکرد و البته الان هم خیلی نمیکنه ولی تا بهش میگیم الینا وسایلتو جمع کن به حالت دویدن میره جمع میکنه حالا باشه که میره یه جای بدتر میریزه !!!!!!!!!!! و خلاصه به نظر من برای اجتماعی بودن بچه ها خوبه . و البته اینو بگم که مربیشون میگه الینا جزء بچه های معدودیه که زود با مهد کنار اومد. ممکنه اولش بچه هاتون اذیت بشن و اذیت بشید
و اما مژی جونمممممممممممممممم . تحویلللللللللللللللل . اول یه چیزی رو بگم که من از مامان شوشو انتظلر نداشتم الینا رو نگه داره که اصلا حوصله منت گذاشتن رو ندارم چون اخلاق بده مادر شوهر من منت گذاشتن زیاده به اصرار میگه یه کاریو برات انجام میدم و اگه قبول نکنی دوباره اصرار و به اندازه یه ساعت کار 3 ساعت برات تعریف میکنه که وای فلان شد و ... البته اصلا تعارف هم نمیکنه که الینا رو نگه دار کار منظورم کارای بانکی و ... ( هر چی پول داره خوبه !هههههههههههههههههه) من انتظار داشتم یکی دو روز الینا رو ببره مهد تا عادت کنه فقط همین روزی یکی دوساعت بعد تحویل مامانم بده که این هم دریغ
و سمیرا جونم من برای ساعت 5/7 تا 5/3 برای الینا 135000 تومن میدم برای یه ساعت اضافه تر اگه بخوای که من فعلا نمیخوام چون ساعت شیر دهی دارم ولی فکر کنمیا 20 یا 30 تومن اضافه . مهد الینا سید خندان تو خیایبون مامان اینها یا بهتر بگم تو خیابون خودمون ( ما الان با مامان تو یه کوچه هستیم ) ولی تو اگه بخوای شهرک غرب خیلی مهدای خوبی داره من یکیشونو میدونم که خیلی خیلی خوبه ولی برای من فعلا دور بود و فکر کردم الینا فعلا برنامه آموزشی نداره حالا تا بزرگتر بشه
خوب من خیلی زمینه رو آماده کردم برای کسی که بخواد صفحه 600 رو افتتاح کنه
بوس برای همه