سلامی چو بوی خوش بی معرفتی... منم موافقم اینجا رو تخته کنیم بریم دنبال زندگیمون یه روز خونه نیستم همش می خوام یه جا کامی پیدا کنم بپرم ببینم اینجا چه خبره؟؟!!! بعد میام می بینم هیچچچچچچچچچچچ...
هماجونم اگه امروز بتونی برام بفرستی دم خونه خواهر شوشو ممنون می شم آخه فردا قرار بیان اصفهان... و گرنه که یه فرصت دیگه ازت می گیرم... نمی خوام تو زحمت بیفتی ... اگه تونستی خونتون بری حتماً با پیک بفرست و بگو هزینه رو از اونجا بگیره اگه می تونی تا ظهر خبرشو بهم بده تا برات آدرس رو ایمیل کنم...
راستی مگه برادرتون چشونه؟؟؟؟
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche