2777
2789
سلامی چو بوی خوش بی معرفتی... منم موافقم اینجا رو تخته کنیم بریم دنبال زندگیمون یه روز خونه نیستم همش می خوام یه جا کامی پیدا کنم بپرم ببینم اینجا چه خبره؟؟!!! بعد میام می بینم هیچچچچچچچچچچچ...

هماجونم اگه امروز بتونی برام بفرستی دم خونه خواهر شوشو ممنون می شم آخه فردا قرار بیان اصفهان... و گرنه که یه فرصت دیگه ازت می گیرم... نمی خوام تو زحمت بیفتی ... اگه تونستی خونتون بری حتماً با پیک بفرست و بگو هزینه رو از اونجا بگیره اگه می تونی تا ظهر خبرشو بهم بده تا برات آدرس رو ایمیل کنم...
راستی مگه برادرتون چشونه؟؟؟؟
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
سلام من هم موافقم با تعطیل کردن !!!!!!!!!!!!! اینطوری اقلا هی منم رفرش نمیکنم.!!!!!!!!!!!!!!

سمیه جونم من هنوز خونمون نرفتم . راستش الینا خروسک گرفته و جریانش خیلی مفصله و بابام اینها بنا به دلایلی از خروسک خیلی میترسن ( یه خاطره خیلی خیلی وحشتناک در این زمینه داریم ) به همین دلیل من خونه نرفتم ولی اگه شد امروز بعد از ظهر حتما میرم . به محض اینکه برم بهت میزنگم عزیزم. از اتلیه چه خبر؟

راستی دیروز الینا از صبح خودم تحویل مهد دادم و بعداز ظهر خودم تحویل گرفتم یعنی کامل تو مهد بود (اولین روز بود) هورااااااااااا
راستی اسم یکی از دوستای الینا تو مهد آروین. و الینا 2 روزه مرتب تو خونه میگه آبین آبین و بعدشم یک عالمه کلمات نامفهوم بلغور میکنه و جدی هم دستاشو تکون میده و اینقدر جدی این کا ر رو میکنه من میفهمم داره در مورد یه موضوع خیلیییییییییییی جدییییییییییییی صحبت میکنه!!!!!!!!!!!! و خلاصه فدرا جونم من کلی به یادتو و آروینکت هستم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به همگی

من بعد دو روز مرخصی و افتادن در بستر بیماری امروز اومدم سر کار و در خدمتتونم

لطفا" تند تند بیایید تا تعطیل نشه اینجا

هما جون الینا جونم چرا مریض شده بیشتر مواظبش باش حتما" ببوسش قربونش برم با اون ابین گفتنش میبوسمش

الی جون وای چه خوب که 4 ماهت تموم شد و حالت تهوعت هم خوب شده امیدوارم سردرداتم بهتر بشه نگفتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اسمشو چی میخواید بذارید سام خوشگلم چطوره ببوسش

همه و همه دوستتون دارم به یادتونم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
وای نوشین من تورو میکشم . امروز با این مسابقه ات میخوای ما رو از کار بندازی دیگه . امروز کار تعطیل!!!!!!!!!

نوشین خوندم فیتیله فکر کردم میخوای بگی :فتیله فیتیله فردا و پس فردا تعطیله. هوراااااااااا امروز چهارشنبه خوشگله هست................ دل مامانی خونه دار بشوزه نمیتونید مجسم کنید چقدر چهار شنبه ها روز با شکوهیه !!!!!! دلتون سوخت؟ الان تو دلتون میگید دل تو بسوزه که برای ما از شنبه تا جمعه خوشگل و با شکوهه.. هههههههه
ها هاهاهاها یه نفس کش گفتم ببین چی شد؟
حتما باید زور بالای سرتون باشه؟
.واقعا که!!!!

همسر گرامی من تا جمعه ماموریته و من امروز بند و بساطمو جمع م یکنم برم خونه مامان جان بنابریان مسابقه صفحه 600 بدون من ممنوع!!
کشتمتون بدون من مسابقه برگزار کنین یعنی حلالتون نمیکنم!
هما پس الینا از مهد خوشش اومده....هوراااااا
منم انداختین تو فکر ها....
راستی مونا حالت تهوع خیلی خیلی بهتر شده و دیگه شاید یک بار در هفته دچارش بشم اما از سردرد نگو که هر روز دارم!
و توت فرنگی هم قراره تو همون وبلاگ سام باشه و از این به بعد مطالب مربوط به توت فرنگی با صورتی نوشته میشن!!
الی بی تو هرگز.........
ولی من نمی توونم جلوی مشتاقان رو بگیرم

خوودمم که امروز برم خوونه تا شنبه احتمالا نیستم .....

جیگر مطالب صورتیتووو......

هما امروز الینا رو بردی مهد؟؟؟
من که گفتم ..مطمئن باش تو مهد خیلی بهش خوش میگذره
حمیده بدو بیا بنویس که اگه الی برنده شد چند تا پستت را پاک کنی که من برنده شم!!!!!!!

هر کاری می کنم صفحه قبل باز نمیشه...شرمنده نمی دوونم دیرووز بعد از رفتن من چه خبر شده

برین این تاپیک روشن شین
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=19580&PageNumber=1
نوشین جون قربونت برم خودتو اذیت نکن دیروز هیچ خبری نبوده
وایییییییییییی خدا بعضی ها هیچ گونه خجالت و حیا ندارن کلا فکر کنم حیا و حرمت رو خوردن و بعد حالشون بد بوده بهشون نساخته بالا آوردن و دیگه !!!!!!!!!!!!!!!! چه تاپیکای جذابی داره این نی نی سایت

آره الینا امروز هم مهد رفته و راستش نمیدونم به خاطر مهد رفنتش یا دندوناش فعلا تعطیل شده که دیروز خوب غذا خورد.

الی من پست صورتیت رو اول تو وبلاگت ندیدم برات نظر گذاشتم برو بخون . راستی ما بهت گیر دادیم ولم نمیکنیم . بگو اسمشو چی میخوای بذاری یا چه اسمایی رو کاندید کردید؟
هما برو اوون تاپیک صفحه دومش که مچ گیری شده بخوون..بامزه است
الینا رو با خرووسک فرستادی مهد؟؟
نمی دووونم تو مهد چه بلایی سر بچه ها میارن که خوش غذا میشن؟؟؟ باربد هم همینطوره.... ظاهرا اوونجا هم خووب میخوره وقتی هم میاد خوونه گشنه است!!!!!!!الله اعلم.....
غذای مهد بهش میدن یا خودت میذاری؟؟؟؟
واییییییییییی نوشین مردم از خنده باز اومدی یه رونقی اینجا گرفت خدائیش تکیییییییی با این خاله زنک بازیات

الیییییییییییییییییییییییییییییییی طفره نروووووو اسم توت فرنگیت چیههههههههههههههه

ببینید من چه صادقانه میگم خانوما آقایون من اگه پسر دار شدم اسمش میشه سامیار چون اونموقع که نمیدونستیم سارینا دختره اسم کاندیید پسرمون سامیار بود و حالا اگه پسر بشه میشه سامیار و امااااااااااااااا اگه دختر بشه هنوز اسمی که به سارینا بخوره و معنی خوبی داشته باشه و ثبت احوال هم اجازه ثبت بده پیدا نکردممممممممممممممم
این از مننننننننننننننننننننننننننن به همین راحتییییییییییییییییییییییییییییییی

در ضمن من آپمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ممنون میشم نوشین از بیکاری هم بهتره صفحه 600 هم زودتر افتتاح میشه مگه نه بوسسسسسسسسسسسسسس
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
نوشین جونم آره رفت مهد چون دکترش دیشب گفت این بچه یه هفته هست خروسک داره و راستش من نفهمیده بودم چون تب نکرده بود و فقط صداش خیلی بد شده بود و من میگفتم الودگی هواست ( آخه من خودم کلی دکترم !) و راستشو بخوای دیشب چکاب ماهیانه اش بود . و من متوجه این موضوع شدم به دکی گفتم نره مهد گفت دیگه الان ناقلش نیست بره اشکال نداره وگرنه من خودم خدای عذاب وجدانم برای بچه های مردم .

ولی نوشین مونا راست میگه هیچکی به خوبی تو نمیتونه اینجا رو رونق بده و اینکه یه همکار خوشگله من به مدت 1 هفته بره مرخصی. میبینیئ امروز چه حالم خوبه و اصلا با وجود یه عالمه کار دلم نمیخواددددددددددد کار کنم.
حالا که امروز شرایط ایده آلیه بیاید تکلیف اسم نی نی های تو دلی مامانی تیر ماهی رو مشخص کنیم از بلا تکلیفی دربیایم (چشمککک) ماماناشون نظرتون چیه؟

نوشین تاپیک با حال دیگه داری معرفی کن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز