2777
2789
از ما هم سلام....

دیروز کیبوردم از کار افتاده بود اومدم پستاتونو خوندم و هی بال بال زدم ولی نمی تونستم چیزی تایپ کنم...

اول از همه...
به الی جونم تبریک می گم ... خیلی خیلی خوشحال شدم وای چقدر یکسال دیگه خونواده اتون قشنگ می شه قول بده بیاین اصفهان و یه عکس خوشگل پیش من بگیرید...بوسسسسسسسسسس

و اما مونا دیروز کلی حرف داشتم و دلم می خواست هر جور شده از این تصمیم منصرفت کنم ولی امروز خیلی خیلی خوشحالم که خودت به این نتیجه رسیدی...
اولاً که حالا تا نی نی نازت بیاد چند ماهی وقت داری
دوماً خوشبحالته چون نی نی اولت دخمله و خیلی کمک حالته من دیدم کسایی که بچه ی اولش دختر بوده خیلی توی بچه داری بهشون کمک می کرده
سوماً 6 ماه مرخصی زایمان داری که می تونی پیش دوتائیشون باشی و تا بری سر کار دیگه ساریناجون نزدیک سه سالشه و خیلی از کاراشو می تونه انجام بده...

راستش منم واسه یکسال دیگه برنامه دارم... البته اینجور که بوش میاد ما هم باید هر لحظه منتظر یه اتفاق خاص باشیم... در ضمن منم سوالای هانی رو دارم...!!!!

مهنازجونم عزیزم باز مهربونیت گل کرد... دلمونو کلی هوایی کردی داشتیم هی به خودمون می گفتیم ولش کن این مهناز بی معرفت رو ولی با این پست سرشار از احساست شرمنده شدیم ... و دوست داریممممممممممم امیدوارم هر جا هستی خوش باشی هر چند خوشیات باعث بشه بیاد دوستات نباشی...
از تعریفاتم خیلی خیلی ممنون

فرانک جون ممنون که یادم کردی منم یکی از قشنگ ترین خاطره هام دیدن تک تک شماهاست و ذوقی که داشتم

بیتاجون کجائی؟؟؟ دلم بدجور هوای خودت و ماهک نازتو کردی؟؟؟ بهتری عزیزم؟؟؟

نوشین تو هم رفتی در زمره ی (امیدوارم درست نوشته باشم) بی معرفتا... اون باربد خوش اخلاقمون چطوره؟؟؟!!!!

همای عزیزم .... خیلی ناراحت شدم فهمیدم گرفتاریات بخاطر بیماری هست... امیدوارم همه ی مشکلاتت خیلی زود حل بشند...

شیرین و مامان ترانه ی عزیز خیلی خیلی خوش اومدید... من عشق می کنم عضو جدید ببینم..

در ضمن آرشا هم از این اشکال هندسی که می ندازند توی جاش داره ولی بیشتر از همه عاششششششششق کتابه...
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
همیشه به گردش خانومی...

یادم رفت از درناجونم تشکر کنم... وای مردم واسه عکسای عروس گلم... بابا دست این دخملی رو بگیر بیارش دیداری تازه کنند... می گن از دل برود هر آنکه از دیده رود... حالا خود دانی !!
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هاهاهاهاها فدرا ببین دقیقا در تاریخ 21 مهر برام چی نوشتی.....خوندم و ترکیدم ا زخنده!!!

صفحه 264:
فدرا:الناز جونم
واقعا تصمیم داری یکسال دیگه خواهر سام را بدنیا بیاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آفرین مامان زرنگ
من که حالا حالاها همچین ریسکی نمی کنم"

کلک از کجا حدس زده بودی نی نی دوم دختره؟



و اما خواستم قبل از سفر 2-3 تا تولد تبریک بگم چون به احتمال قریب به یقین نمیتونم تو تاریخهای مورد نظر سر بزنم و تبریک بگم!!

اول تولد مامان نی نی که همین فردا است ،
دوم تولد صنم که همین پس فرداست
و سوم تولد گل سر سبد تیرماهی ها که همین پسون فرداست!!!

نکته و تست:

گل سر سبد تیر ماه کیست؟
الف: تو
ب: من
ج: هممون
د:هیچکدام

به تمام کسانی پاسخ صحیح دهند یک دستگاه لکسوس هدیه داده خواهد شد!


اینم برای متولدین مهر

مامان آرشا عاشقت که هستم هیچ مخلص و چاکر و غیره هم هستم!!! با دوتا بچه هم سرت هوار میشم هیچ خودتو ناراحت نکن عزیز دلم!

من برم که از 6 صبح بیدارم نه صبحانه خوردم نه به این چمدان تنها که از دور مرا میخواند توجهی نشان داده ام!! آه

جاده
از دور صدا میزند
قدمهای مرا!!
سلام به همگی

خوبید و خوشید من امروز رفتم دکتر

دکترم تا منو دید کلی حال و احوال و دخترت چطوره این حرفا تا بهش گفتم خانوم دکتر من بازم باردارم کلی ذوق کرد و گفت وای چه خوب دوتاشون با هم بزرگ میشن گفتم اشکال نداره اینهمه زود بود گفت نه اصولا" ما میگیم بچه دوم بهتر وقتی که میخواد بدنیا بیاد بچه بزرگتر نزدیک به 3 سال باشه ولی الان هم هیچ اشکالی نداره و من هم کمی خیالم راحت شد

و اما مامان آرشا خیلی خیلی ممنون که به یادم بودید میبوسمت

در مورد جلوگیری هم ما از اولشم طبیعی بود تا همین مورد آخر که اینطوری شد چاره چیه حالا قرار شده بعد این شو هرم بره شیر فلکشو ببنده ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خانوم حنا کجا میری به سلامتی با این دو تا کوچولو بهت خوش بگذره
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به دوستای گلم

منم هستم خوب نیستم اخه از 4 شنبه پسرم مریض بوده الانم خیلی خوب نیست ولی مجبور شدم بیام اداره کلی کار داشتم


وای مونا عشقمممممممممممممممم فرانک تلفنی بهم گفت و ببخشید که زنگ زدی نتونستم جواب بدم خیلی درگیر بودم و بهتر که زنگ نزدم چون نظر من با نظرز دوستامون خیلی متفاوت بود و الان خوشحالم که نبودم و نظرمو نگفتم به هر حال مطمئن باش بهترین تصمیم تصمیمی که خودت گرفتی بوس بهت می زنگم

الی جون همیشه به سفر خوشحالم که جنست جور شد جونمممممممممممممممممممممم چه جیگری بشه این دخمل حیف که پسرم نامزد داره

بقیه مامانا عاشقتونم حوصله ندارم بعدا حسابی برای تک تکتون می یام می نویسم

شیرین مامان ترانه خوش اومدید
به همه ی مامانای گل!
گفتم بیام کمی بیشتر خودمو بهتون بشناسونم!
اولا که 27 سالمه و ساکن تهرانم و دو سالی هست که به شغل شریف خانه داری مشرف شدم!
اکه بخوام از دوران بارداریم بکم که یه مثنویه! اولش رفتم سونو گفتن ساکش هست و خودش نیست! دو ماه نشستیم فکر کردیم که این نی نی شیطونه ساکشو گذاشته و کجا در رفته؟ نکنه پشیمون شده؟ و کلی استرس از بابت حاملگی پوچ!بعد هم که خانم با ناز و ادا اومد و ویار حاملگی!توی 5 ماهگی بودم که دکتر تشخیص داد دهانه ی رحمم کوتاهه و استراحت شروع شد. یه ماه بعدش هم که فشارم رفت بالا و دفع پروتئین و استراحت مطلق.
وضعم جوری وخیم بود که دکتر به شوشو گفته بود بعید میدونه که به ماه 9 برسم اما رسیدم!!!!!!!!!!!!1خدا رو شکر!
حالا گریه هاتونو نگه دارید که وضع وخیمتر هم میشه:
ترانه ی زندگی ما از همون شب اول و توی بیمارستان بنا رو گذاشت به بیخوابی!گفتیم ده روزش که تموم شه خوب میشه که نشد.چله اش در بیاد خوب میشه.شیش ماهش بشه خوب میشه.یه سالش بشه خوب میشه.حالا هم همه میگن دو سالش بشه دیگه شبا میخوابه!به امید اون روز.
الان که در خدمت شمام شبا هر نیم ساعت موتور خوابم با صدای ترانه خاموش و روشن میشه! روزها هم مثل یه اردک همش دنبالم راه میفته و پشت سرش همه چی رو به هم میریزه!غذا و قطره اش رو نمیخوره و دهنش رو قفل میکنه تا مبادا چیزی توی دهنش بره!
این حال و روز منه!اونم من که قبلا کمتر از 10 ساعت میخوابیدم کمبود خواب پیدا میکردم!حالا راضیم به اینکه فقط 2 ساعت ممتد بخوابم! حالا با این تفاسیر حتما همتون دارید بهم فحش میدید که دلم یه بچه ی دیگه هم میخواد! آخه من عاشق بچه ها هستم!اما فعلا که نتونستم شوشو رو راضی کنم. ترانه رو هم پیش یه دکتر گوارش بردم و هرچند که معتقد بود ترانه چیزیش نیست اما یه شربت تقویتی داد که کمی خواب آوره و به همین دلیل من الان تونستم در خدمت شما باشم چون مورچه ی من الان توی خواب نازه!
با این پرحرفیم سرتون رو درد آوردم و حتما الان دارید خدا رو شکر میکنید که خیلی دیر وارد این تایپیک شدم!
خیلی دوستون دارم و احساس صمیمیت عجیبی باهاتون میکنم!
مونا جون خیلی مراقب خودت و نی نی و سارینا باش.
الی عزیز بهت خوش بگذره.
سمیرای گل امیدوارم حال پسرت زود خوب شه.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلاممممممممممممممم
الی سفر به خیر .مواظب خودت و فسقلها باش

شیرین جان برای بد غذایی برتو بهت توصیه میکنم یه شربت اشتها اور خوب از دکترش درخواست کنیز سامی یک هفته ای که مولتی ویتامین جدیدش که اشتها اور هم هست میخوره به قدری خوب غذا میخوره که حرف نداره
در مورد راه افتادن دنبالت هم بکم که همشون همینجورند من هم شدم ستاره دنباله دار هر جا میرم سامی بهم جسبیده مهمونی .خرید. قدم زدن .

سمیرا جرا ساتیار حال نداره؟ سرماخورده؟ اخی مواظبش باش هوای الان خیلی بده

مامان ارشا خوبیظ ارشا خوش عکس جطوره؟ ببوسش هوارتا

مونا جون من که از ترسم میخوام برم دکتر ای یو دی بزارم . اخه فکر کنم بارداری انسان به انسان سرایت میکنه . اول بیتا امد الی مبتلا شد بعد هم تو . هههههههههههههههه


واما امروز عکسهای باسبورتمون را کرفتیم عالی شده. برای اولین بار سامی تو اتلیه کریه نکرد البته یکم غریبی کرد که زود عکسش را کرفت و به شیون کشون کار نرسید زاسکن میکنم عکسش را نشونتون میدم.
salammmmmmmmmmmmmmm
زارتاسلام به همه مامانهای زرنگ
مخصوصامخصوصاواسه موناجیگرکه این همه واسم مس
یگفت هانیه چرا بچه میخوای بیاری!!حالا افتادتوکوزه البته کوزه رحمت و مهربونی خدا .ببین خداچقدر داره می بینتت که اشرف مخلوقاتشو یه انسان رابه تو هدیه کرده هدیه ای که هیچ کس به جز خداتاخوادنمیده .میگم نکنه مامانت رفت امام رضادوباره واست حاجت طلبیدهبود؟؟؟؟؟؟؟؟ولی خیلی خوش به سعدتت خوشحالم ..تبریکات صمیمانه وقلبی را از من بپذیر که الان نزد خدای مهربون مقامت بالاست.میبینی توحاملگی آدم چقدردلش نازک میشه .چقدربه خدا نزدیک میشه.حس میکنه خدا توبغلشه.صداشوخوب میشنوه.ازتمام لحظاتت لذت ببر.

النازجون به توهمتبریک میگم جنست جورشد ازحالاگفته باشم پسرمن سرش بی کلاه موند دخترت را میدی؟؟؟فردابچم بزرگ بشه بگه مامان تو بی عرضه بودی هیچ کسی را واسم نامزدنکردی حالا دخترتم میدی؟نازشم میخریم؟
مامان آرشاچه عجب از اینورا؟؟؟؟؟؟؟
هانی.فدرا.مارسیم.سمیرا.مامی ترانه.شبنم.صنم.مهناز.حمیده/وهمه ربچه های خوب تیرماهی دوستون دارم
سلام سلام صد تا سلام من کلی با خودم کلنجار رفتم و الان کاملا" دارم نی نی رو قبول میکنم و حالم خدا رو شکر خوبه فقط دیروز حالت تهوع داشتم ولی امروز بهترم


هانی جون ممنون از لطفت ببینم تو که منو نفرین نکرده بودی بس که بهت گفتم میخوای چیکار البته شوخی میکنم امیدوارم خدا بتو هم یه نی نی ناز بده

ترانه جون خوشحال شدم از آشنائیت شاید باورت نشه من سر سارینا نه ویار داشتم نه مشکل خاصی فقط اوایل بارداریم لکه بینی داشتم که با دو هفته استراحت خوب شدم من خیلی دوران بارداریم سر سارینا خوب بود فکر کنم خدا قهرش گرفت گفت من یه دوران بارداری خوب و یه بچه آروم البته تو 6 ماه اول من اصلا" صدای گریه سارینا رو نمیشنیدم بعدش تبدیل به یک شیطونک شد دادم و تو اینهمه ناشکری پسسسسسسسسس دوباره حاملت میکنم تا حالت بیاد سر جاش دیروز تازه فهمیدم که سر سارینا چه راحت بودم دیروز از حالت تهوع مردممممممم انشالله که تو هم هرچی از خدا میخوای بهت بده ولی این دفعه به راحتی باردار بشی و یه بچه آروم داشته باشی

مارسیم این دستگاه ها هم یه سری مشکلات برای ادم میاره بیشتر تحقیق کن ولی اگه نمیخواید بیشتر مواظب باشید

مامان نی نی تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککککککککککک

الییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جواب تستت میشه الیییییییییییییییییییییییییییییی گل سر سبد تیر ماهیییها

زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به دوستان عزیز و ممنون از ابراز محبتتون - مارسیم جان قطره میم می دم بهش که هم مولتی ویتامین هم آهن - غذا خوردنش بد نیست فقط برنامه غذایی جدید می خوام . برای تقویتش هم دکتر یه شربت به اسم osteocare که حاوی کلسیم ،منگنز،زینک و ویتامینD هست بهش داده . خوردن آهن دندونای سامی رو سیاه نکرده ؟ دندونای پرتو یه کم رنگش برگشته .
سلام سلام سلام
صد تا سلام
دیدی النازجون باورت شد من با عوالم غیب سر و کار دارم
مثلا من سیدم ها
مامانا دیگه همه خوب و خوشید ؟دیشب آروین بی خواب زده بود بسر ش و تا 11 نمی خوابید .یاد تک تک شما افتادم که از بی خوابی نی نی ها داد دارین .اما تقصیر خودم بود بعدظهر از 3 خوابیده بود تا 6 و نیم
خلاصه دیشب پدری از من درآورد از 10 تا 11 و نیم روی پاهام بود و تکونش دادم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792