2777
2789
الی الی مبارکه ....... داری وسوسه میکنی شیطون خانم ! ههههههههههههههههههههه

مونا جون خوشحالم که تصمیم اخر را کرفتی و داری سعی میکنی روحیت را حفظ کنی. مواظب خودت خیلی باش.

مامان ترانه اکر نی نی میخوای نکران نباش. بارداریها شبیه هم نیستند. یکی از دوستان من هم 3ماه اول و 3ماه اخر را بستری بود برای بارداری اولش ولی بعد از 3سال که باردار شددوباره اصلا مشکلات اولین بارداری را نداشت و تا ماه 8 هم سر کار میرفت و فعالیبتهای روزانش را داشت.

من برم که کلی کار دارم اصلا هم حوصله کار ندارم یه جورایی هوایی شدم از روزی فهمیدم عید شوشو نقشه کشیده بیایم ایران همش هوایی هستم. دلم میخواد شب بخوابم صبحش ببینم اسفندماه داره تمام میشه !!!!!!!!!!!!!!!
سلام مامانیها

من اومدم دوتا تبریک مصخوصصصصصصصصصصصصصصص بگم یکی به مونای عزیزم واسه فرشته کوچولوی تازه از راه رسیده یکی هم به الی مهربونم که خبر دختر دار شدنت واقعا ذوق زدم کرد خانوم گل ها واقعا تبریککککککککک

مهناز جونم خوشحال شدم نوشته ها تو دیدم دلم خیلی واسه خودت و هستی ملوسک تنگ شده بود بوسسسسسسسس

مامان گلی های دیگه همتونو دوست دارم و به یادتونم ببخشید که اسم نبردم
راستی وبلاگ پویان بروزه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به همه مامانای گل

الی جان تبریک منو بپذیر امیدوارم که بارداریت به خوبی و خوشی به اتمام برسه میگم دیگه جفتت جور شده ها

مونا جون راستش رو بگم دیگه اندازه دفعه قبل که برای کلثوم و الی شوکه شدم شوکه نشدم چون دیگه اینجا همش منتظر خبرای غیر منتظره هستم

ضمنا حسابی بهت تبریک میگم حتما بهت زنگ می‌زنم به نظرم مگر اینکه ماله منم یهو بشه چون خودم که تقریبا محال می‌دونم اقدام کنم اگه یهو بشه دیگه شده مجبورم باهاش کنار بیام
خیلی تصمیم خوبی هم گرفتی امیدوارم یه نی نی گل به دنیا بیاد ایشالا این یکی آروم میشه و عوض کارای سارینا رو درمیاره گلم

راستی هما جون بهتر شدی بیا ببینم حسابی دل تنگتم شاید بهت یه زنگ زدم البته اگه مزاحم نباشم

مهناز جان میدونی من بی خیالش شدم همکارم رو میگم اصلا به روش نمیارم چون به نظرم این چیزا به خود آدم بستگی داره خوب اون دوست داره این طوری زندگی کنه دیگه اشکالی نداره منم دوست دارم اینطوری زندگی کنم یعنی من بازم پاش بیوفته نه براش نمی‌زنم بلکه اگه چیز خوبی بتونم براش میگم

بقیه متاسفانه نمی‌تونم بیشتر بنویسم چون به شدت خونه مثل یه خونه می‌مونه که بمب توش ترکیده و در نتیجه باید برم به خونه برسم تازه به جز اون اگه علی بیاد و ببینه من پای کامپیوترم می‌خواد زود بپره بقلم و بزنه رو کیبورد

سلام به مامانای گل . پرتو منم 6 تیر 87 بدنیا اومد . همه مامانا رو کمی میشناسم چون قبلاٌ بیشتر میومدم . الانم از شنیدن باردار شدن دو تا از مامانا خوشحال شدم و تبریک میگم. یعنی الان که تازه یه کمی از مشکلات بچه داری کم شده باید دوباره به فکر یه نی نی دیگه باشیم. البته من نظرم تک فرزندی ولی بعضی موقع ها نظرم تغییر می کنه و واقعاً نمی دونم چیکار کنم .
راستی مامانا نی نی هاتونو کی میخواین از شیر بگیرید؟
سلام سلام و صد تا سلام به دوستای گلم

مونای عزیزم چقدر از تصمیمی که گرفتی خوشحالم کردی. واقعا داشتم کلی غصه میخوردم و هی اومدم بهت زنگ بزنم ولی واقعا نمیدونستم چی بگم. تصمیمی بود که خودت باید میگرفتی و دلشادمون کردی.

الی خوبم تبریکات صمیمانه منو هم پذیرا باش . امیدوارم تو هم به سلامتی این دوران رو طی کنی و نی نی ت بیاد.

شیرین و مامان ترانه عزیز خیلی خیلی به جمع ما خوش اومدید.
من با وروجکی که دارم خیلی کم دیگه میتونم بیام و این یک خوبی که داره یک هو کلی خبر خوب میشنوم ودلشاد میشم.

مهناز جان من خیلی دلم دومی رو میخواد ولی شوشو میگه همین یکی رو بتونیم از پسش خوب بربیائیم شاهکار کردیم! تا خدا چی بخواد.

بقیه هم که خوب و خوش هستید و بدونید که عاشتقتونم .
(لطفا به ساعت متن بنده هم توجهی بفرمائید.)
بوس
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
سلاممممممممممممممم

مونا جونم خیلی خوشحالم که تصمیم به این قشنگی گرفتی اینو مطمئن باش که هیچ وقت پشیمون نمیشی و تا چند سال دیگه شاید من یکی بهت خیلی غبطه بخورم .

الی جونم عاشق خودت و دخملت هستم :*

مهناز می کشمت ههههههههههههه بچه دوم واقعاً واسه من یکی کابوسه نهههههههههههههههههههههه

منم با نظر فدرا کاملاً موافقم من صبح تا شب دارم میدوم تازه همش هم عذاب وجدان دارم که واسه نیلا دارم کم میزارم فکر کنین که دومی هم باشه !!!!!!!! وای خدای من اونوقت دلم خیلی زیاد واسه نیلا میسوزه .

مارسیم ، زهرا ، هما ، مهتاب ، صنم ، فیروزه ، مامان نی نی ، مامان پویان ، ساقی ، سمیه و .... اونایی که ذهنم یاری نمیده به یاد همتون هستم
سلام به همگی

بچه ها خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردید من واقعا" احساس میکنم خدا خیلی دوستم داره که اینهمه دوستای خوب و عزیز رو در کنارم دارم تو این اوضاع وانفسی که هیچ کس به یاد و فکر کس دیگه ای نیست من اینهمه دوست دارم که بدون هیچ نظری از خوشحالی من خوشحال و از ناراحتی من ناراحت میشن و همیشه آماده هر نوع کمکی هستن واقعا" دوستتون دارم و اشکام سرازیره


بیتا . فرانک . هما . محبوبه .خیلی ممنونم ازتون که بهم تلفن کردید
الی . صنم . مارسیم . فدرا . مهناز . مامان پویان . دریا . مامان علی و همه و همه ازتون بابت کلمات دلگرم کنندتون واقعا" ممنونم
مامان ترانه و شیرین عزیز مرصی خیلی خوشحال شدم که برای تبریک گفتن هم که شده برامون نوشتید خیلی دوستتون دارم


بچه ها واقعا" نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم ولی این دفعه واقعا" اشک ذوقه بخاطر داشتن شما دوستان خوب

خودتونو نی نی های گلتونم میبوسم و از خدا میخوام هرچی خوبی و خوشی در سر راهتون قرار بده
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام سلام
مونا خانومی تبریککککککککک خدا واست یه نعمت دیگه فرستاده پس بهتره شکر گذارش باشی و توی این حظات زیبا برای ما هم دعا کنی . راستی یه سوال اگه فضولی نباشه و البته اگه دوست داشتی جواب بده : شما مگه جلوگیری نمیکردی که باردار شدی ؟ چه روشی ؟ بازم شرمنده میخوام از تجربتون استفاده کنم
به به الی خانومی خوش به حالت که نینیت دخمل شد برو عشق دنیا رو بکن یه پسمل جیگر و یه دخمل عسل داری جنست هم جور شد ببوس سام عزیز رو که خیلی وقته ازش عکس نذاشتی . راستی پس اون جدول تعیین جنسیت هم چرت میگفت نه ؟ چون واسه ی من امیرمحمد رو هم میگفت دختره
صنمی چه عجب بیشتر از کارای پوپکو پرستو برامون بنئیس
مهناز با معرفت بی معرفت نمیدونم چی بهت باید گفت نمیای و نمیای وقتی هم میای از همه یاد میکنی آخه دختر با احساس .هستی جون چطوره بذار ببینیم نوشین تحریک میشه بیاد چیزی بنویسه یا نه
مارسیم اینجوری که تو داری لحظه شماری میکنی این اسفند تموم بشو نیست اگه فکرشو نکی خییلی زود میگذره
شیرین جان اسباب بازی هائی که میتونی بگیری یا تهیه کنی ایناس :

قابلمه، سبد، رنده، ملاقه و کفگیر های چوبی ، کاسه بشقاب های پلاستیکی ،ظرفهای دردار پلاستیکی و . . . در آخر هم یکی از کابینت هات که اینا رو بریزی توش تا روزی یک میلیون بار بریزن بیرون و بزارن سر جاش

واقعا نی نی ها چیز دیگه ای سرگرمشون میکنه ؟!؟!؟!

بوس برای همتون
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
دریا جان با اینا که از صبح تا شب بازی میکنه . یه چیزی میخوام که براش جدید باشه. و دست از سر کابینتام بردارههههههههه
یعنی واقعاً چیزی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی به نی نی هاتون از صبح تا شب چه خوراکی و غذایی می دین در واقغ یه برنامه غذایی می خوام. شاید تجربه ای بهتر داشته باشید و بتونم یه غذای جدید برای پرتو درست کنم .


سلام سلام
مونا جون زیادی اشک نریز خانمی که نی نی کل ما را ناراحت نکنی.

هانی جون هی من میخوام بی خیال بشم شوشو نمیزاره هی یادممیندازه. ولی نترس اینقدر کار دارم قبل امدن که فکر کنم خودبخود فراموش میکنم.فعلا باسبورت ایرانیم داره باطل میشه باید تمدیدش کنم و باس مصریم هم هنوز اماده نیست و کلی بدوبدو داره فعلا تا کارام ردیف بشه

دریا جون کل کفتی هیج اسباب بازی بهتر از وسایل اشبزخونه نیست.

شیرین جون یه سری اسباب بازی هست که قطعات هندسی را یادمیده مثل انداختن مربع و مثلث و دایره یا اعداد و حروف. من برای سامی یه هوابیما خریدم که a b c و1 2 3 را یاد میده و موزیک هم میزنه .تقریبا یکم در روز باهاش سرکرم میشه یکی از دوستانم هم یه قطار بهش هدیه داده که اشکال هندسی را یاد میده که انصافا برای سنشون جالبه.ولی در کل همون جیزهایی که دریا جون کفت بهتره

ممنونم مارسیم جان. منم جایی خوندم که تو این سن پازل های 4 تایی و جورچین براشون مناسبه .ولی واقعاً خسته میشم روزی دو سه بار وسایل کابینت و میریزه پایین و من باید جمع کنم از توی اتاقها پذیرایی و...
سلام
عاشقتونم تک تک، چه قدیمی باشین چه مثل شیرین خانوم و مامان ترانه خواننده های خاموش!!

دارم میرم کوه ، شکار آهو و یه هفته ای نیستم!
تو این مدت دست به گاز نزنین ، در رو هر کسی باز نکنین، شیطونی هم نکنین!!

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792