سلام به همه
از همه دوستای خوبم که حال ساتیار جویا شدن ممنونم مارسیم جون نه سرما نخورده بود ویروس یود اسهال استفراق وحشتناک بود فکر کن خودشم خیلی می ترسید وقتی بالا می یورد خدا رو شکر امروز بهتره ....
مامی ترانه خوش حالم که بیشتر باهات اشنا شدم
راستی یه بوس یه هورا واسه مامان نی نی تولدت مبارک باشه خانومی