2777
2789
سلام به همه

از همه دوستای خوبم که حال ساتیار جویا شدن ممنونم مارسیم جون نه سرما نخورده بود ویروس یود اسهال استفراق وحشتناک بود فکر کن خودشم خیلی می ترسید وقتی بالا می یورد خدا رو شکر امروز بهتره ....


مامی ترانه خوش حالم که بیشتر باهات اشنا شدم

راستی یه بوس یه هورا واسه مامان نی نی تولدت مبارک باشه خانومی
شیرین جون و مامان ترانه خوشگله خوشحالم از آشناییتون .... فعلا از دور میبوسمتون تا همو ببینیم.

وااااااااااااااااایییییییییی مونا خدا خفت نکنه ذوق مرگ شدم. آخر شماها باعث میشین من دوباره فوری حامله بشم . هرکدوم که حامله شدید کرمشو انداختید به جون من . خیلی خوشحالم برات عزیزم. راستی دخملت عین دخمل منه . منم حاملگی راحت داشتم و شش ماه اول اصلا نفهمیدم بچه اذیت داره ولی ازشش ماه و یک روزگیش دیگه داغونم کردههههههه تا همین حالا که در خدمتتونم و طی مراسمی یک ساعت و نیم طول کشید تا بخوابه چون بغل می خواست و دوست داشت بیاد بیرون ...هی هم برا من بوس میفرستاد و میگفت باشه باشه (آخه هر کاری رو بهش میگم بکن یا نکن بعدش ازش میپرسم باشه مامان اونم میگه باشه ) که خرم کنه . خلاصه ما هم خر نشدیم و فقط عللاف شدیم
Lilypie Pregnancy tickers

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلاممممممممممممممم
مامان نی نی جون تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککک

شیرین جان من اصلا قطره اهن ندادم به سامی و از اول یه شربت دکتر بهش داد که اهن و سایر ویتامینها را داشت و طعم میوه داشت . تغییر رنک هم نداد دندوهاش اصلا. ولی مولتی ویتامین جدیدش خیلی بهتر و مقویتره و اشتها اوره که کلی کمک حالم بوده. رزیم غذایی خاصی هم به سامی نداد دکترش و کفت بعد از یکسالکی باید همه جیز بتونند بخورند فقط میوه های سرد زیاد نه جون زود سردیشون میشه.

سمیرا جون میدونم جی میکی. بجه ها همشون از استفراغ میترسند . شاید هم خیلی اذیت میشند ! امیدوارم بهتر شده باشه الان.

یاسی نکنه قراره بیماری بارداری به تو هم سرایت کنه نکفتم انسان به انسان منتقل میشه هههههههههههه.

مونا جون میدونم این وسایل مشکلاتی هم داره ولی طبیعی برای جلوکیری دراز مدت کارساز نیست و ریسک بالایی داری. قرص هم من حساسیت دارم کافیه یه دونه قرص بخورم تا فرداش بهم سرم بزنن و از تو بیمارستان جمعم کنند

هما هنوز اسمون دلت ابریه؟ نمیای؟ با مامان شوشو قهر کردی دور ما را خط قرمز کشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟ظظ

نوشین کجایی دلم برات تنک شده

اینه باز رفتی تو غیبت کبری؟

_______________
امشب کامبیوتر بنده را فروختیم و من موندم و درد بی اینترنتی روزها. اخه لب تاب را شوشو میبره با خودش شرکت و عصرها فقط میتونم کانکت بشم. فکر کنم از فردا باید برم تو فکر یه لب تاب . البته اکر اقاسامی مثل کامبیوترم نزنه دربداغونش کنه .
سلام
اومدم تولد مامان نی نی یعنی همون ندا خانوم نازنین رو تبریک بگم
و البته به خاطر وجود شوشو در روزهای آتی و نیومدنم پای نت پیشاپیش تولد صنم عزیز رو که آخرش اسم واقعیش (!!!!!!!) رو به ما نگفت تبریک میگم
تولد تولد تولدت مبارک هزارتا
بوس بوس
سلام سلام صد تا سلام

نمی دونم چی بگم اونقدر خوشحالم که از شادی اشکام می خوان سرازیر بشن.خدایا ازت ممنونم که دوستهای به این ماهی رو نصیب من کردی.

دوستهای خوبم مامانهای مهربون

محبوبه مهناز الی مونا سمیرا مارسیم هانی خیلی دوسستتون دارم ممنون که به یادم بودید و تولدم رو تبریک گفتید این تبریکها از بهترین هدیه هایی بود که در رو تولدم گرفتم واقعا ممنون بوسسسسسسسسسسسسسسس واسه همتون

صنم جون مامان دوتا فسقلیه شیطون تولدت مبارکککککککککککککککککککککک
سلام بچه ها جون

سردرد شدیدی از دیروز دارم

فقط اومدم تولد صنم گلی خودمون و از صمیم دل تبریک بگم . عزیزم همیشه سلامت باشی و شاد و پر انرزی بوسسسسسسسسسسسسسس


بعدا میام

ندا جون بازم مبارکه کادو چی گرفتی ؟ ایکون فضولی لولللللللل
سلام مامانای گل من هم از مامانای خاموش این تاپیک هستم نه اینکه بخوام فضولی کنم نه ولی هیچ وقت نتونستم بیام چیزی بنویسم فقط خواننده مطالبتون بودم البته یه زمانی میومدم مو مینوشتم ولی بعد از یه مدتی وقفه گفتم شاید دیکه صورت خوشی نداشته باشه که بیام الکی وقتتونو بگیرم ترجیح دادم فقط بیام و نوشته هاتونو بخونم ولی همیشه شما و کوچولوهاتونو دوست داشتم و بهتون فکر میکردم تا این اواخر که با این خبرهای خوبو تازه حس درونیم شکفته شد و خواستم بیام تو جمعتون
یه چیز دیگه هم که تشویقم کرد حضور این مامانای خاموش تازه وارد بود که دیگه طاقت نیاوردم که نیام.
ضمنا من مژگان هستم 30 ساله کارمند - لیسانس روانشناسی بالینی دارم اسم پسرم رهام هستش که متولد 16 تیر 87
خوش اومدی مامان رهام جریمه ی شماها عوامل نفوذی اینه که هر جه سریعتر عکس کوچولوهاتون رو بذارین تا بیشتر با هم آشنا بشیم
بوس
آخ مهناز جون از سردرد نگو که من بدجوره گرفتارشم این چند روزه همش استامینوفن میخورم نمیدونم چم شده البته از کم خونی و ضعیف بودنمم هستش
ممنونم یاسی گل - مارسیم جون از راهنماییت ممنونم

راستی من خواننده خاموش نبودم - حدود 6 یا 7 ماه میشه که سر نزدم . هانی جون امیرمحمد شما با پرتو من دقیقاً متولد یه روز و یه ساعت هستند . (پرتو متولد87/4/6 ساعت 9.10 صبح ) درسته؟
سلا م سلام اولللللللللللللللل..............تولد تولد تولد...... الی جونم تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشییییییی...........هورا اول از همه خودم تبریک گفتم

مهناز جونم فعلا اوضاع مالی کمی قمر در عقربه واسه همین شوشو جان یک سکه هدیه دادن بقیه خانواده هم لطف کردن نقدی پرداخت کردن رو هم کار و کاسبی بد نبود(چشمکک)

مونا محبوبه مارسیم عزیزم ممنون که به وبلاگ پویان سر زدید بوسسسسسسسسسس

سمیرا جونم پسر گلمون چطوره؟بهتر شده؟

زهرا خانومی کم پیدایی علی آقا خوبه آلرژیش خوب شده؟

مامانهای تازه وارد خوش اومدید

همتونو دوست دارم و می بوسم
باییییییییییی

مارسیم جون تو وبلاگ سامی نظر گذاشتم ولی page erorrمیده عجالتا اینجا نظرم رو داشته باش تا بعدا دوباره بیام:

هوراااااااااااا منم کلی خوشحال شدم که دارین میاین ایران ایشالا بهتون خوش بگذره راستی سامی که مریض بود من خیلی ناراحت شدم نوشته هاتو می خوندم ولی فرصت نمی کردم بیام احوال گل پسر رو بپرسم خوحالم که خوب شده ببوسش از طرف من
سلام به همه دوستای گلم

الی نازم تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد زندگی کنی در کنار اونایی که دوسشون داری
مامان نی نی گل تولد تو هم مبارک ایشالله که همیشه سلامت باشی

دوستای مهربون،الی،هانی،ندا،محبوبه و مهناز ممنون که به یادم بودین

شیرین جون،مامان ترانه بااحساس صبورو م‍ژی جون خجالتی خیلی خوش اومدین
از همه ممنونم که منو تو جمعتون می پذیرید ضمنا از از خوشامد گوییتونم متشکرم.
راستی شما وقتی این فسقلیها عصبانیتون میکنند چیکار میکنید البته میدونم نباید سرش داد بزنم ولی گاهی وقتها دیگه شیطنت پسر من به حدی میرسه که تحمل من که به گفته همه خیلی صبورم به نقطه 100 زیر صفر میرسه تورو خدا شما م بگید چه جوری خودتونو کنترل میکنید ضمنا این همسری ما هم برعکس من خیلی کم طاقت کلا آبش با این بچه توی یه چوب نمیره و اگر 2 ساعت مدام باهم باشند همش در حال چنگند که نکن بکن بشین و....
به هر حال میدونم خیلی سخته ولی واقعا همه بچه ها این شیطنت و بازیگوشی رو دارند من که فکر میکنم پسر من از شیطنت نفر اوله
تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارککککککککککککککککککککک


خوب امروز هم که تولد گل سر سبد تیرماهی هاست ... الی جون گرچه برات اس ام اس زدم صبح ولی دوست داشتم از ساحت مقدس نی نی سایت هم بهت تبریک بگم
همیشه شاد و سلامت باشی ...

مامان ترانه جون از اشناییت خوشحالم چقدر عالی بود از خودت نوشته بودی

شیرین جون و مزی جون شماها هم از خودتون و نی نی های گلتون بیشتر بنویسین
عکس رهام طلا رو ببینین به به
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792