2777
2789
سلام به همه
خانووووووووم تولدت مبارک عزیز تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککک.یه جورایی هم ولایتی تولدت مبارک.مادر زن اینده تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک.انشاالله همیشه با نی نی ها و جناب شوشو خوش و خرم باشی.
تازه واردین محترم مقدمتان گلباران.بوسسسسسسسسس.
بقیه ها انقدر دوستون دارم که از اونقدر بیشتر.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام سلاممممممممممم
صنم جون با تاخیر تولدت مبارکککککککککککککککککککک

الی خانمی تولدت مبارک.

مونا جون ممنون از لطفت عزیزم

ما خوبیم ولی فعلا خیلی مشغولم باز میام
ولد الی که رفته به شکاره آهو راتبریک میگم خداییش الی خیلی خوشته ها دختر دائمابه سفری خداشانس بده
حالاگفتی لکسوس قیمتش دستته؟یک دوستاش گفته بروماشین لکسوس بخر خبراز قیمتاش دذستتون اومد مارابسی خبرنذارین.
مونا خانم چطوری؟ساریناگلم چطوره؟بذار یکم قدراین دخترآرومتو بدونی.حالتت ان شالله زودخوب میشه وتهوعتم برطرف میشه.
شیرین مامان ترانه گله خوش آمدی.
مامان نی نی تبریک میگم تولد شما راالبته باتاخیر شرمنده
فدرابذارتو یک کمی بفهمی بی خوابی یعنی چه؟بفهمی ماچی میکشیم؟ناسلامتی مادر شدی بزار یک کم بیخواب بشی قدرخوابو بدونی.الهی قربون اون فینگیلی برم من.
سمیراساتیارچطوره؟استفراغش بهترشده؟این ویروس چیه که الان تا هربچه ای رامیبینی میگن ویروس گرفته .بمیرم واسه این بچه ها تا میان یک کم گوشت بگیرن به تنشون مریض میشن.خیلی مراقبش باش.
هاسی تو چطوری دختر؟حالا میبینیم که این بچه ها مارابااین شیرین زبونیهاشون خرکردن وهرکاری بگن واسشون میکنیم حتی یک ساعتو نیم هم علافمون میکنن
هانی میگم نکنه تو ومهناز.یکهومیایم خبرجفتتونو میشنویم که حامله این.حامله این که سرتون درد میکنه!(هههه)مشکوک میزنینا!!.
مزگان خانم خوش اومدی
صنم تولد تو هم مبارک حالا چی گیرت اومد فکرکنم دوتادوتاگیرت اومده .مبارکه
مارسیم بچه ها نمیدونم چه علاقه ای به این موسو کامپیوتردارن؟حمزه که دائماداره به این کامی ور میره.
حمیده علی چطوره ؟خوبه ؟اوضاع شرکت چطوره؟
ولد الی که رفته به شکاره آهو راتبریک میگم خداییش الی خیلی خوشته ها دختر دائمابه سفری خداشانس بده
حالاگفتی لکسوس قیمتش دستته؟یک دوستاش گفته بروماشین لکسوس بخر خبراز قیمتاش دذستتون اومد مارابسی خبرنذارین.
مونا خانم چطوری؟ساریناگلم چطوره؟بذار یکم قدراین دخترآرومتو بدونی.حالتت ان شالله زودخوب میشه وتهوعتم برطرف میشه.
شیرین مامان ترانه گله خوش آمدی.
مامان نی نی تبریک میگم تولد شما راالبته باتاخیر شرمنده
فدرابذارتو یک کمی بفهمی بی خوابی یعنی چه؟بفهمی ماچی میکشیم؟ناسلامتی مادر شدی بزار یک کم بیخواب بشی قدرخوابو بدونی.الهی قربون اون فینگیلی برم من.
سمیراساتیارچطوره؟استفراغش بهترشده؟این ویروس چیه که الان تا هربچه ای رامیبینی میگن ویروس گرفته .بمیرم واسه این بچه ها تا میان یک کم گوشت بگیرن به تنشون مریض میشن.خیلی مراقبش باش.
هاسی تو چطوری دختر؟حالا میبینیم که این بچه ها مارابااین شیرین زبونیهاشون خرکردن وهرکاری بگن واسشون میکنیم حتی یک ساعتو نیم هم علافمون میکنن
هانی میگم نکنه تو ومهناز.یکهومیایم خبرجفتتونو میشنویم که حامله این.حامله این که سرتون درد میکنه!(هههه)مشکوک میزنینا!!.
مزگان خانم خوش اومدی
صنم تولد تو هم مبارک حالا چی گیرت اومد فکرکنم دوتادوتاگیرت اومده .مبارکه
مارسیم بچه ها نمیدونم چه علاقه ای به این موسو کامپیوتردارن؟حمزه که دائماداره به این کامی ور میره.
حمیده علی چطوره ؟خوبه ؟اوضاع شرکت چطوره؟
الی خانوم گرچه هنوز با هم آشنا نشدیم ولی من به خاطر همون قضیه خواننده خاموش شمارو خیلی خوب میشناسم امیدوارم باهم بیشتر آشنا شیم در ضمن خانومی تولدت مبارک
راستی الی خانوم اگر یادت باشه چند وقت پیشا که میومدم اینجا یادمه یه بار شما عکس رهام رو که دیدی گفتید شبیه سام کوچولوی شماست هنوزهم این نظر همچنان پابرجاست
سلام سلام

من اومدم با کلی تاخیر تولد صنم و الی عزیزمون رو تبریک بگم انشالله صد ساله بشیدددددددددددد میبوسمتون



من خوبم و شاید هیچ کس باورش نشه چون هنوز خودم تو شوکم سارینا تو این تعطیلات خیلی دختر خوبی شده بود و اصلا" مامانشو اذیت نکرد من هنوز تو کار خداااااااااااااااااااا موندمممممممممممممممممممم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلاممممممممممممممممممممممم سلام باز هم سلام مامان نینی مامان پوپک و پرست.ی ناز و الی عزیز تولدتون با تاخیر مبارک انشاله سالهای سال سلامت موفق و شاد در کمال ارامش کنار جوجه هاتون زندگی کنید مونا جون خوشحالم که حالت خوبه امیدوارم این دوره رو به راحتی بگذرونی من اصلا خوب نیستم .داغونم این مدت افسردگی بدی اومده سراغم دوباره برمیگردم بوسسسسسسسسسسس
تولد النلز نازنینم با تاخیر و پوزش فراوون مبارکککککککککک ایشالله همیشه در کنار خونوادت پاینده باشی بوس
ووی ووی عسک رهام نازنین رو هم دیدم مامانش ابروهاش چقدر خوشگله من عاشق ابروهای پیوندی هستم همش دوست داشتم خدایه دخمل با ابروهای پیوسته بهم بده
نه بابا هانیه چرا حرف در میاری من که گفتم دوس دارم جوری برنامه ریزی کنم که تیر 90 اون یکی فینگیل به دنیا بیاد یعنی تیر 89 امیرمحمد رو از شیر بگیرم چند ماه هم استراحت و بعد اقدام البته تا خدا چی بخواد
سلام به همگی خوبید خوشید

بچه ها یادتون نیست واسه حالت تهوع چی خوب بود من دارم از دست میرم خیلی حالت تهوع دارم واییییییییییی من اصلا" سر سارینا اینطوری نبودم واسه خودم شاهی میکردم دارم میمیرم از حالت تهوعععععععععععععععععع از دیروز که رفتم تو خونه حالم بده تاااااااااااااا همین الان
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام مونا جونم

دکی من یه داروی گیاهی بهم داد به اسم زینکتما اگه اشتباه نکنم عالی بود

البته من خیلی حالم بد بود اوایل بهم یه داروی خیلی قوی می داد چون کم مونده بود بر اثر شدت تهوع و بالا اوردن بچم بیفته اسمش کتریل بود واسه دور از جون شیمی درمانی هاست که بعد از شیمی درمانی خیلی حالت تهوع دارن به هر حال با یه دکتر مشورت کن
سلام مامانای مهربون خوبید .
هانی جون دستت درد نکنه از تعریف ابروهای پسرم چیکار کنیم دیگه به مامانش (تاقبل از ازدواج) و دائیش رفته خوب حلال زاده به کی میره امیدوارم توی برنامه ریزیت موفق باشه منم با این برنامه بچه دوم با شما موافقم... (البته اگر مثل مونا جون غافلگیر نشم)
راستی مونا جون منم خیلی حالت تهوع بدی داشتم ولی اگر میتونی دارو نخور و بیشتر سعی کن مواد غذایی که آبکی هم نباشه و دوست داشته باشی رو بخور و با معده خالی اصلا مایعات نخور . وی تا میتونی به خودت برس به سارنا خانوم رو هم ببوس.


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز