2777
2789
سلام سلامی با گریه
نه بابا آدم باید همیشه انرژی مثبت باشه
من امروز خونم
دیشب علی تا صبح گریه میکرد و خودشو به این ور و اون ور می‌زد
تبش هم خیلی بالا بود
خلاصه که امروز رو روزه نیستم چون خودمم یه سردرد وحشتناک با گلودرد داشتم و در نتیجه بهتر دیدم که یه روز رو روزه نگیرم

علی هم هیچ خوب نیست تب داره
هیچی نمی‌خوره حتی شیر
و از صبح تا به حال فقط یه موز خورده
اصلا نمی‌دونم باید چی کار کنم
بچه‌ها من می‌ترسم این آنفلانزای خوکی چه جوریه نه کنه علی از اون گرفته خیلی نگرانم تا یکی سرما می‌خوره همش می‌ترسم اون باشه
خلاصه که اینم از اوضاع ما
ولی راستش رو بگم با همه این اوصاف سعی می‌کنم شاد باشم حالا نمی‌دونم چقدر موفق بشم
احتمالا منم از یک مهر مجبورم به دلایلی که دیگه مامیم نمی‌تونه علی رو نگه داره بزارمش مهد
با این اوضاع آنفلانزای خوکی خدا به خیر بگذرونه من خیلی نگرانم
البته بعدم به خودم میگم این همه بچه میرن مهد خبری نیست
سلام علیکم
خوبین خوشین سلامتین؟؟؟؟؟نی نی گولوها خوبن؟؟؟؟دارن حسابی حالتونو جا میارن؟؟؟؟
خیلی دلم واسه همتون تنگ شده بود ولی سرم خیلی
شلوغ بود:
اولا که این پسر ما کلا با هر چیزی که توجه من و باباشو از اقا دور کنه مخالفه شدیدا.....بیچاره شوشو مجبوره منتظر بمونه تا اقا هر وقت که عشقشون کشید لالا کنن بعد بره سراغ کاراش.......تازه تا بابایی نخوابه جناب سفید برفی ما نمیخوابه که نمیخوابه.شوشو هم مجیور میشه که خودشو به خواب بزنه که اکثر مواقع واقعا خوابش میره.این از این.....
دوما یه مدتی سرمون به مهمون بازی و افطاری و اینا گرم بود اساسی...
سوما مامان اینا یه بیست روزی اومده بودن پیشمون.منم اصلا دلم نمیخواست یه لحظه اش رو هم از دست بدم.اصلا اون مدت بی خیال همه چیز واز جمله اینترنت شدم.
و چهارما که لپ تاپ شوشو رو دزدیدن و موندیم با یه لپ تاپ و صد البته که اون یکی هم با شوشو میرفت سر کار.......
خلاصه به این ترتیب ما از زیارت نوشتاری دوستان محروم ماندیم.امید داریم که همه دوستان به بزرگی خودشون ببخشن.
چاکر خواه همه هستیم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامان سفید برفی امدن به خیر دوست جون
جای مامان اینا سبز.میدونم منم موقعی که مامان اینا اینجا بودن قید دنیا مجازی را کامل زدم و باهاشون بودم


حمیده جون اکر بتونی مهد نزاری علی را بهتره.
راستش مدارس اینجا تا ماه اکتوبر به تاخیر خورد .بعد از اون هم ممکنه دبستان را را غیر حضوری کنند و دبیرستان را سه روز در هفته .تا ببینند این ویروس خوش اب و رنک کی میره .

و اما در مورد مهد. من در راستای جا موندن از مرکب علم و دانش تا سال اینده .تصمیم کرفتم خودما مشغول کنم .
هفته قبل یه موقعیت شغلی خوب بهمون معرفی شد بهعنوان مربی زبان انکلیسی یه مهد کودک امریکایی . برای فسقلیهای 2 سال تا 5سال. قبول کردند که سامی هم کنار خودم باشه اکر خواستم و اکر خواستم بره تو کلاس 1ساله ها .
ولی بدشانسی من اینکه جندمورد مشکوک به انفولانزا توی اون مهد شناسایی شد و الان شوشو میکه نمیزارم سامی بره مهد. من هم بدون سامی نمیرم. نتیجه اینکه شوشو مخ ما را زد که کلا بیخیال کار بشم جون میترسم ناقل ویروس باشم برای سامی خدای نکرده.
وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است
صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگه است

با صدا و ریتم هایده خوانده شود...
چه می دونم اومدم دیدم خیلی کم کار شدین و تاپیکمون به قعر جدول متولدین 1387 سقوط کرده گفتم یه آستین بالا بزنم و تاپیک رو با یه جمله شاد بکشونم بالا...

محوبه جونم من موبایلم کلا قاطیه و حسابی خراب و لی از او.نجا که حال سرکله زدن با تکنولو‍ژی رو ندارم موبایل جدید هم افتاده تو خونه اما مردم از خنده وقتی سهند بهم زنگ زد کاری که سام هم با مامان امیر سام کرده بود!!!
با مامان اینا حسابی خوش گذروندی؟ دلم برای خودت و سهند سفیدبرفی تنگ شده

مارسیم جان هم خودت هم شوشو حق دارین...این آنفولانزا حسابی داره همرو می ترسونه...

مامان علی چی شد؟ خوبی؟ علی در چه حاله؟

بقیه تک تک اسم نمی برم اما دلتنگتونم....بوس
سلام به همه

خانوم حنا جان خوبی ؟ حالت بهتر شد
راستش خیلی خوشحال شدم اسمت رو دیدم گفتم منم بیام بنویسم با اینکه حالم خیلی خیلی بده
یعنی سرم به حدی درد می‌کنه که همراه شده با یه حالت تهوع از نوع وحشتناکش و به دلیل روزه بودن نمی تونم قرص بخورم
منتظرم افطار بشه یه قرص بخورم فقط

علی که یه کم بهتره ولی راستش خودم نه هیچ بهبودی‌ای حاصل نمیشه انگار این سرماخوردگیه قرار نیست دست از سر من برداره

فکر می‌کنم با این سردرد نمی‌تونم فردا رو روزه بگیرم با اینکه خیلی ناراحت میشم که روزه نباشم

فعلا در حال حاضر در چنین زمانی اوضاع خونه یکم بارونی و ابریه و من هم با این سردرد اصلا نمی‌دونم باید چی کار کنم

فکر می‌کنم بیشتر مشکلاتی که بین آدما به وجود میاد به این خاطره که نمی تونن همو درک کنن و فقط همین

راستی مارسیم جان منم اصلا دلم نمی‌خواد ولی مامانم محاله بتونه علی رو نگه داره از مهر به بعد برای اینکه یه سری کارایی داره که دیگه نمی‌تونه

منم نمی‌دونم باید چی کار کنم مرخصی که محاله بهم بدن یا باید کلا کارم رو ول کنم یا بزارم مهد

کارم رو که نمی‌تونم به دلایلی ول کنم در نتیجه می‌مونه گزینه دوم یا اینکه یه پرستار بگیرم شایدم این راه رو انتخاب کنم با اینکه اصلا خوشم نمیاد

برم که ممکنه این سردرد به زودی از پا درم بیاره

فعلا بای
salam
برهمه خسته دلها
باحالها
بی حالها
دمقها
بارونی ها
ابری ها
آفتابی ها
مسافرها
دورازخانواده ها
مریضها
برای همتون یه سلام حسابی میکنم که سرحال بشین
توراخدانخندینانمیدونم چرادلم میخواد شیطنت کنم اونم بایه بچه اونم بایه پسر 24ساله خنده داره نه
ولی میدونین یه جورایی میخوام دستش بندازم ازاون زمانهای قدیم(جمله رادارین دیگه)باهم چت میکردیم دوباره سروکلش پیداشده میخوام اذیتش کنم میدونم کاردرستی نیست ولی سرگرمیه دیگه دنیای مجازی.
الی خوشحالم که خوشته تو خونه مامانت ایناخدابده شانس من ازدردم بمیرم عمرابرم خونه مامانم شوشومیگه شب بیاخونه صبح علیالطلوع دوباره برو.
حمیده میدونی ازروزه بدن آدم یک کم ضعیف میشه علت طولانی شدن سرماخوردگیت برای همینه خیلی زیاد آب پرتقال طبیعی بخور خیلی موثره انشالله خوب میشی.
سهند سفیدبرفی حتماکلی اتیش سوزونده وقتی مادربزرگش پیشش بوده فداش بشم
این نوشین کم پیداستها بیا یه خبربده وبرو
حال آیساخانم چطوره؟نکنه مامان خودشم دست بکارشده که خبری ازش نیست فعلا نفس راحت بکش که مادرشوهر رفته مسافرت(آرشا رامیگم)سوغاتی برات اوردمارابی خبرنذاریها
صنم کجاست خدابه دادش برسه من که شبهاکه میخوابم ازبس دنباله این بچم پاهام درد میکنه وای به روزم اگه دوتابودن خدابهش نیرو صبربده این دخترها رابزرگ کنه
هانی امیرمحمدچطوره؟شب قدرموقع دعاخیلی براداداشت دعاکردم خداکنه شادی دوباره به خونتون برگرده
مریم سامی چطوره؟این ویرووس همه رانگران کرده من یه دقیقه میرم بیرون میام صدباردستاموشامپو میکنم خدابخیرکنه ولی بدون خداهمیشه این فرشته های معصوم رامصون نگهشون میداره دربرابر خطرات
تک تکتون رادوست دارم ولی این فینگیل باباباش صداشون دراومدبرم
سلام سلام

من الان کلی خوشخوشانمه .مسافرتمون در کمال نا امیدی من جور شد و فردا صبح هم بلیط میکیریم و 4روز عید را میریم الکسندریا که یه شهر ساحلی و توریستی و خیلی قشنکه.

هانیه جان من جای تو بودم این نوع شیطنت را انتخاب نمیکردم جون یه بار شاهد جدایی یه زوج بر سر این نوع بازی بودم .

هانی داداش جطورند .از خدا میخوام زود زود دلتون را شاد کنه و خبر سلامتی برادرت را بیای بهمون بدی

الی قربون عاشق شدنت برم که مال تو دوتا دوتا هم هست. جه احساسی داری اون سرخوشی دوران بارداری سر سام را داری؟ همونقدر هیجان انکیز و خوبه؟

دریا کجایی؟ خیلی وقته خبری ازت نیست مادر .

سلام به همه مامانای گل

همه خوبید

مارسیم جان چقدر خوب که قراره بری مسافرت حتما بهت خوش میگذره

من خیلی خوب نیستم یعنی روزه امانم رو بریده ولی دلمم نمیاد نگیرم از خدا یه چیزایی می‌خوام ببینم امسال بهم میده

راستش فکر می‌کنم بچه‌ها میان می‌بینن هیش کی نیست اونا هم نمی‌نویسن در مورد خود من اینطوریه

یعنی میام می‌بینم هیش کی نیست نمی‌دونم باید چی بنویسم گیج میشم هی میگم چی بگم نکنه مسخره باشه و بیمزه

به هر حال علی سرماخوردگیش روز به روز بهتر که نمیشه هیچی بدترم میشه

اوضاع ما هم اینطوریه

ولی خیلی این بچه‌ها تو این سن باحالن جالبن و دوست داشتنی

ضمنا من بلد نیستم از اون جمله‌های با انرژی مثبت بنویسم برا همین هیچی نگم بهتره
سلام متم هستم هما جون درست حدس زدی مسافرت بودم

مونا تو شهرک که نه تو سعادت اباد بغل درمانگاه ماد یه مهد خیلی خیلی خوب به اسم راه رشد ه که از 3 سالگی قبول می کنه .... منم بعد عید امسال حتما می زارمش مهد البته مهد راه رشد تو باید از الان بری فرم پر کنی ...


وای بیتا هیچی نمی تونم بگم ولی من جات بودم خودمو خیلی ناراحت نمی کردم همین طور که قسمت خدا بود باردار بشی همین طورم قسمت بوده ...... به هر حال به ماهک خوشگلم فکر کن بوس
سمیرا جان همون درمانگاه که تو خیابان مطهری هستش رو میگی؟

ببین این مهده می‌دونی چقدر میگیره؟

امکاناتش چطوریه میشه یکم به من اطلاعات بدی؟

راستی بچه‌ها کسی مهد طرفای سید خندان یا ترکمنستان نمی‌شناسه؟
سلام
هانیه جون ببخشید من نه تنها خنده ام نگرفت یه جورایی گریه ام هم گرفت!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
دختر جون با یه پسر دوست داشتنی که خدا با کلی نذر و نیاز و دعا بهت برش گردونده و داشتن همسر این شیطنت ها فقط دردسر سازه...ببخشید اینقدر رک میگم اما ..
فقط یه لحظه با خودت فکر کن اگه شوهرت همچین شیطنتی می کرد حال خوشی داشتی یا نه؟!؟!

مامان علی یه دکتر دیگه هم برو ترجیحا هم بیمارستانهای بزرگ راستش من خیلی نگرانتون هستم!
بعدشم من اگه خدا بودم گوشتو می گرفتم می پیچوندم ، روزه برای آدم سالم واجبه نه یکی مثل تو مریض و داغون که تازه یه پسرک عزیز و دوست داشتنی هم داره که احتیاج به یه مامان سرحال و با حوصله و سالم داره!

ببخشید بچه ها من اعصاب ندارم بیشتر از این بنویسم....
فعلا خداحافظ
وای الی مهربون عزیزم

اتفاقا خودمم خیلی نگران بودم و می‌خواستم برم برای آزمایش که یه دکتر مهربون گفت آنفلانزای خوکی علائمش چیه و خیال منو راحت کرد

علائمش گفت سرفه و تب رو داره و در صورتی خطرناک میشه که بریزه تو ریه

ولی در هر صورت میرم یه بیمارستان

جایی رو کسی میشناسه که خوب باشه برای کودکان چون خودمون که تقریبا خوب شدیم یعنی خیلی بهتریم
سلام

31 سالگیم مبارک مبارک مبارک
تولدم مبارک

جیگر همتونو
ما خوبیم
دوستتون دارم ولی وقت ندارم
بوس


( هانیه جان خدا شفای عاجل بهت بده اونم از نظر عقل و فهم ! )
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
سلام به همگی

وای تولد تولد تولد دریا جونم مبارک انشالله 120 ساله بشی در کنار شوشو و آیسای گلم

الی جون خوشحالم که باز میایی و مینویسی بهتری من چند بار بهت زنگ زدم منتها همش موبایلت خاموش بود میبوسمتون تو و تمشک کوچولو و صد البته سام عزیزمو

سمیرا جون انشالله همیشه به مسافرت خوش گذشت کلک کجا رفته بودی ساتیار خوبه راستی مگه نمیگی این مهد از 3 سالگی قبول میکنه پس برای بچه های ما زوده که راستی شرایطشو اگه میدونی بهم بگو اگه تو رفتی فرم پر کردی اگه تو میگی خوبه منم برم فرم پر کنم

محبوبه جان دلمون برات خیلی تنگیده بود خدارو شکر که خانوادت کنارت بودن و خوش بودی سفید برفی رو ببوس

حمیده جون اگه حالت بده روزه برای چی گرفتی اگه به بدنت آسیب برسونی نه تنها روزه واجب نیست بلکه گناه هم داره علی کوچولو رو ببوسسسسسسسسسسسسس

مارسیم جون انشالله مسافرت بهت حسابی خوش بگذره میبوسمتون

هما عشقم هنوز مشکل داری واسه اومدن زودی بیا یه خط برامون بنویس دلمون گرفته از دوریت الینا رو ببوسسس

هانیه جان ناراحت نشو ولی به نظر من اگه خیلی حوصلت سر میره بازم واسه بچه دوم اقدام کن که سرت حسابی گرم بشه نکن اینکارا رو دختر خوب

مامان امیر سام خیلی خیلی دلم میخواد بهمون سر بزنی میبوسمتون

بوسسسسسسسسسس واسه همتون

زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز