سلام به همگی
اول از همه از مونا و الناز جونم معذرت میخوام که جواب تلفنشونو نتونستم بدم . باهاتون تماس میگیرم
راستش بچه ها من محل کار جدیدم با همکارم به مشکل خوردم اون هم در حد بالا.
فقط اینو بهتون بگم که این خانم 34 ساله مجرد ، با کلی ادعا که مثلا همه خانواده اش از نوع بهترین و پولدارترین و با کلاس ترین و ... راستی رسمی هم نیست . من نمیدونم با این همه ادعا اینجا چی کار میکنه . البته مشکل من باایشون مسائل مطرح شده نیست بلکه زیر آب شدن ایشون در حد بنزه !!!!!!!!!!! با چهرهای کاملا حق به جانب !!!!!!! و جلوی من قربون صدقه و .. خلاصه علاوه بر اینکه رفته رو اعصاب من و دیگه حال و حوصله درست و حسابی ندارم فعلا کمتر اینجا بیام بهتره.
همتون و نی نی هاتونو میبوسم
راستی فدرا جونم " من هما هستم " مونا جواب شما رو داده بود . ولی من هم به الینا باید تکه تکه بدم تا میوه بخوره . وگرنه درست من هم مثل مونا اون مشکلات رو دارم . چون فکر کنم جوجوها دندون درست و حسابی ندارن که بتونن کامل بخورن