2777
2789
اره بمن گفت مشکل بطن قلب راست داره  سقط کردم😔

تو چن هفته

برف هفت سالگی ام را به خاطر صدای مادرم دوست داشتم که می گفت پاشو ببین عجب برفی اومده برف ده سالگی را به خاطر تعطیل شدن مدرسه و خوابیدن کنار  مادرم حتی یک ساعت بیشتر. برف چهارده سالگی را به خاطر تشویش امتحانات .برف هجده سالگی را به خاطر استرس کنکور و آینده !! برف بیست سالگی را به خاطر عاشقی . هیجان عشقی که در ذهنم تا ابد ادامه داشت اما از برف بیست و پنج سالگی به بعد برف ها فقط سرد بود و سرد بود و سرد…… و خاطراتی که هرگز تکرار نخواهد شد……

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پزشکتون ازت خواست بری؟یا تو سونگرافی معلوم شد؟

همسر💍خوب خوشتیپ خوش اخلاق دارم😍بادنیا 🌎عوضش نمیکنم❤خودم یک همسر و مادرهخوبیم😊یک شاهزاده👑(امیرسام)دارم و ی فرشته👼 تو راهی پرنسس👸(نهال) دخترم یقین دارم شما معجزه خداوندبزرگ برای منو پدرت برادرت هستی 😍 پدرت برادرت تو پوست خودشون نمیگنجند از وقتی فهمیدند یک پرنسس خوشگل تو راه دارند😍منتظرتیم  زندگیم ❤ عشق زندگیم همسرم💑  (امیرعلی👬امیرسامغزال👭نهال)                          یک خانواده و زندگیی 4نفره 💏 👫 💑  شاد و عاشقانهداریم       در آخر                              My Religion I'S Humanity 
اره بمن گفت مشکل بطن قلب راست داره  سقط کردم😔

مشکل شما دقیقا چی بود بمن گفتن یه کم کوچیکه نامه داد یه روز دیگه برم که یکی از همکاراش که کارش خوبه هم باشه که مشورت کنن خودش زیاد مطمعن نبود


من غربالگری مثبت شد رفتم امینوسنتز کردم پزشک اونجا با توجه به سوناها اکو هم نوشت 

متوجه شدم،من سونوهام سالمه غربالگریام سالمه اما خیلی نگرانم.

همسر💍خوب خوشتیپ خوش اخلاق دارم😍بادنیا 🌎عوضش نمیکنم❤خودم یک همسر و مادرهخوبیم😊یک شاهزاده👑(امیرسام)دارم و ی فرشته👼 تو راهی پرنسس👸(نهال) دخترم یقین دارم شما معجزه خداوندبزرگ برای منو پدرت برادرت هستی 😍 پدرت برادرت تو پوست خودشون نمیگنجند از وقتی فهمیدند یک پرنسس خوشگل تو راه دارند😍منتظرتیم  زندگیم ❤ عشق زندگیم همسرم💑  (امیرعلی👬امیرسامغزال👭نهال)                          یک خانواده و زندگیی 4نفره 💏 👫 💑  شاد و عاشقانهداریم       در آخر                              My Religion I'S Humanity 
اگه سالم بوده جای نگرانی نداره میتونی اکوی قلب هم بری که خیالت راحت باشه 

دکتر گفت نیاز نیست رفتم دکتر اکوقلب گفتند نمیشه باید نامه بیاری ک بچه نیار ب اکو داره همین طوری نمیشه.

همسر💍خوب خوشتیپ خوش اخلاق دارم😍بادنیا 🌎عوضش نمیکنم❤خودم یک همسر و مادرهخوبیم😊یک شاهزاده👑(امیرسام)دارم و ی فرشته👼 تو راهی پرنسس👸(نهال) دخترم یقین دارم شما معجزه خداوندبزرگ برای منو پدرت برادرت هستی 😍 پدرت برادرت تو پوست خودشون نمیگنجند از وقتی فهمیدند یک پرنسس خوشگل تو راه دارند😍منتظرتیم  زندگیم ❤ عشق زندگیم همسرم💑  (امیرعلی👬امیرسامغزال👭نهال)                          یک خانواده و زندگیی 4نفره 💏 👫 💑  شاد و عاشقانهداریم       در آخر                              My Religion I'S Humanity 
مشکل شما دقیقا چی بود بمن گفتن یه کم کوچیکه نامه داد یه روز دیگه برم که یکی از همکاراش که کارش خوبه ...

گفت بطن راست از چپ بزرگتره و یه سوراخ قلبم داره که باید سقط شع مشکلش عمل های سنگین داره

تو چند هفتگی سقط کردین؟ چطور بود خیلی درد داشت؟ 

۱۹ هفته بودم سقط کردم 

۱۰ روز پیش 

عین زایمان طبیعی هیچ فرقی نداشت دل و کمرت میگیره ولی وقتی جنین در میاد یکم روز بزنی تموم میشه میره

بعدش راحت میشی و هیچ دردی نداری ولی چون که از سر ناراحتی بودم توانی نداشتم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز