2777
2789
عنوان

دندان...

105 بازدید | 20 پست

سلام

تالان دو یا 3تا دندونپزشک بهم گفتن ک اثرات دندون قروچه رو دندونات هس


کسی میدونه چیکاربایدبکنم؟ب کدوم دکترمراجعه کنم؟؟؟؟

شوهرمم خوابش سنگینه تاالان متوجه نشده


لااااااایک ننننکنییید لدفن  

میشه یکم توضیح بدی عزیزم؟؟

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درمورد چی؟ک حالت خاصی درروز دارم یا ن؟ یا حرفای دندونپزشکا؟

در مورد دندون قروچه تو شب

صدا داره که گفتی شوهرم متوجه نشده؟؟

اثراتش چیه؟؟

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

در مورد دندون قروچه تو شب صدا داره که گفتی شوهرم متوجه نشده؟؟ اثراتش چیه؟؟

خب اگ شدید باشه میدونی . حالتیه  ک دندونا رو روهمدیگه فشار میدی صدای قرچ قرچ میشنوه طرفت 

اره . ب مرور رو دندونا حالت سابیدگی . وجود میاد.ک برامن گف رو چندتا دنرونات سابیدگی هست.

پرکردگیا خراب میشه روکش خراب میشه رو لثه فشار میاد ملتهب میشه. دندونا لق میشه.....

لااااااایک ننننکنییید لدفن  

سلام ابجی جون 

فکنم باید بری پیش متخصص ارتودنسی واست یه وسیله بسازه که دندوناتو روهم فشار ندی 

من یه آفرودیتم   🌼تو میتوانی ساعت ها بنشینی و پشت سر من حرف بزنی   خیال‌بافی کنی  قضاوت کنی ،به من تهمت بزنی یا حتی فحش بدهی اما بهتر است بدانی درست همان لحظه‌ای که تمام وجودت پر از کینه شده من در بهترین کافه‌ی شهر نشستم و بستنی وانیلی می‌خورم با تزیین توت فرنگی🍨🍧🍦 خوشمزه است   امتحان کن  
خب اگ شدید باشه میدونی . حالتیه  ک دندونا رو روهمدیگه فشار میدی صدای قرچ قرچ میشنوه طرفت  ...

آهان فکر کنم دلیل عصبی داره آره؟

مرسی از توضیحت عزیزم

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

سلام ابجی جون  فکنم باید بری پیش متخصص ارتودنسی واست یه وسیله بسازه که دندوناتو روهم فشار ندی& ...

مرسی عزیز نمیدونسم پیش این متخصص بایدبرم

فک کنم گاردشم گرون دربیاد😕

منظورم مثلا روانپزشکی چیزی بود . علت این حالتو اشخیص بده اخه میگن از استرس واضطراب وفشارعصبیه


لااااااایک ننننکنییید لدفن  
آهان فکر کنم دلیل عصبی داره آره؟ مرسی از توضیحت عزیزم

اره:(((

از بعد متاهلی 😑اضطراب دارم نسبتا ولی اونقدی نیس ک ب فکر درمان افتاده باشم 

لااااااایک ننننکنییید لدفن  
اره:((( از بعد متاهلی 😑اضطراب دارم نسبتا ولی اونقدی نیس ک ب فکر درمان افتاده باشم 

منم همش تو خواب یه چیزی مثل بختک اذیتم میکنه نمیتونم پاشم.. حالتای عصبیه فکر کنم

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز