2777
2789
عنوان

سی سالگی

| مشاهده متن کامل بحث + 551 بازدید | 64 پست
به نظر من سی سالگی هم بحران داره چون کم نیست تعداد سالهایی که گذروندی و فک کن اگه یکی باشی مثل من که ...

چرا وقت نداری عزیزم؟

این سن و این حس میتونه یه نقطه عطف برات باشه استارتو بزن خدا کمکت میکنه خ‌ب فمر کنی کلی تجربه داری درباره مسائل مختلف که میتونه تو این راه کمکت کنه

با یه برنامه ریزی درست و اراده و همت میتونی به همه جی برسی

نقطه اولش اینه که شب بیداریو بزاری کنار حالا منو نبین الان بیدارم یه خوابی دیدم بیدارم کرد لعنتی فکرمو‌مشغول کرده

🧚‍♀️
چرا وقت نداری عزیزم؟ این سن و این حس میتونه یه نقطه عطف برات باشه استارتو بزن خدا کمکت میکنه خ‌ب فم ...

متاسفانه مدتیه اصلا شبا نمیخوابم همینم باعث دلمردگی و نا امیدیم شده و ریتم زندگیم بهم خورده

چشم عزیز سعی میکنم برنامه ریزی درست کنم واسه زندگیم    

شماهم همه خوابهاتو تعبیر به خیر و خوشی بکن انشاالله که خدا برات بهترینا رو بخواد

خوشبختی یعنی یه ممد تو زندگیت داشته باشی🤩🤩🤩(اصن لامصب لذتی که تو ممد گفتن هست تو محمد نیست)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

و البته کشنده و خورنده.قربونت گلم🌷🌷🌷

من جسارت میکنم ی چی میگم

عالیه که اینطور فک میکنی

غم جزیی از پختگیه

به نظرم اگه به این حس نرسی، فقط شمار سالهای عمرت بالا رفته

اما نمون تو این حس

از این که بگذری تازه میبینی چه قدر همه چی بهتره

به بقیه اهمیت نده

و هرچی که هستی بپذیر

کاش اون خانومی که گفتگ اینجا بود

درست نمیتونم حسی که از حرفاش گرفتم بیان کنم🙁😔

وژدانن  به  عنوان  یه کرمانشاهی  خیلی  زور  داره  بشم  به  خاطر شَم شَمَه کوره ی فیرنی بمیرم                                                                       اگه مه کرونا گرفتم کُشتم بالای اعلامیگَم بنویسین خرس خوردش 😂😂😂🐻                                                                                                 شَم شَمَه کوره= خفاش 
متاسفانه مدتیه اصلا شبا نمیخوابم همینم باعث دلمردگی و نا امیدیم شده و ریتم زندگیم بهم خورده چشم عزی ...

ممنون عزیزم اتفاقا خواب خوب و‌ عجیبی بوده

انشالله بسلامتی و خوشی زندگی کنی😘

🧚‍♀️
ممنون عزیزم اتفاقا خواب خوب و‌ عجیبی بوده انشالله بسلامتی و خوشی زندگی کنی😘

سلامت باشی عزیزم 


خوشبختی یعنی یه ممد تو زندگیت داشته باشی🤩🤩🤩(اصن لامصب لذتی که تو ممد گفتن هست تو محمد نیست)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز