2777
2789
عنوان

دلنوشته....

50 بازدید | 4 پست

یوقتایی دلم میخاد این خونرو با تمام آدماش ول کنم و برم،تنهای تنها برم جایی ک هیچ آدمی نباشه،دلم میسوزه ک حتی خدا یه دوست خوبم بهم نداد،من همیشه تنها بودم...وقتایی ک دلم میگرف میرفتم گلزار شهدا ک اوناهم یکسال دست خالی ردم کردن و دیگه دلم نمیخاد برم ...رسیدم ب بن بست زندگی با ی قلبی ک دیگه طاقت نداره...منم و تنهاییم و یه گوشه ی اتاق....و دلخوشی هایی ک خدا ازم گرفتشون چقدر ساده بودم ک فک میکردم همه چی درست میشه

خدایا شبیه بادکنکی شده ام از بغضایی که به اجبار فرو داده ام ،التماست میکنم ....فقط یک سوزن... تکه تکه شدنم با خودم.......😔😔
چی شده عزیزم مشکلت چیه دلت از چی این همه پره؟ 

از دنیا از خدا از اینکه هر چی میخام نمیشه

خسته شدم از اینهمه دعوا و بعد عذاب وجدان چی میشه یبارم بشه اخه مگه من چیکار کردم چرا صدامو نمیشنوه خدا چرا دست خالی و با قلب شکسته ردم میکنه چرا من یه روز خوش ندارم تا فک میکنم همه چی داره درست میشه دوباره میزنه تو حالم ...چرا یکی از شهیدا دلش ب حال من نسوخت

خدایا شبیه بادکنکی شده ام از بغضایی که به اجبار فرو داده ام ،التماست میکنم ....فقط یک سوزن... تکه تکه شدنم با خودم.......😔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز