2777
2789
عنوان

کم کاری تیرویید

537 بازدید | 24 پست

سلام بچه ها من سر هفته هشتم فهمیدم که تیروییدم کم کار شده و دکترم کفت بلافاصله قرص لووتیروکسینو شروع کن و گفت دکتر حنطوش زاده  استاده من بود فوق تخصص جنینی و  حاملگیها ی پرخطرو داره برای مشاوره برو پیشش  اگه گفت مشکلی نیست سقط نکن وگرنه باید سقط کنی چون تیرویید کم کار واسه جنین خطرناکه دکتر حنطوش زاده خیلی ریلکس گفت از نظر من نگران کننده نیست ولی دکتر خودم همچنان با تردید باهام حرف میزنه حتی گفت اگه جنینت مشکل داشته باشه تو غربالگری هم مشخص نمیشه نمیدونم چرا دکترا اینجوری با روح و روان آدم بازی میکنن به خدا انقدر اعصابم خورده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب پیش چندتا دکتر دیگه هم برو ان شا الله که چیزی نیست. ولی خیلی بده دکترا اینجوری میکنن

به خدا این دکتر حنطوش زاده جز بهترینای ایرانه دوبار که سر همین موضوع رفتم پیشش سه ساعت نشستم تا نوبتم شد ولی دکترم که نظرشو دید گفت پس هرچی شد گردن دکتر حنطوش زاده آخه این لحن خیلی بده

نظر متخصص غدد مهمه،ن دکتر زنان،منم تو حاملگی کم کاری گرفتم،سریع رفتم زیر نظر متخصص غدد،هرماه ویزیتم میکرد،هر روز صبح ناشتا نصف لووتیرکسبن1%رو میخوردم تو ماه نهم گفت نخور،دوماه بعد زایمان گفت بیا از دادم ک خدارو شکر برطرف شده بود و گفت مختص بارداریت بوده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز