2777
2789
عنوان

درد بواسیر

279 بازدید | 32 پست

سلام من دوساعت پیش دسشوییم گرفت همراه با دلدرد .رفتم دسشویی موقع دفع درد خیلی شدید اومد سراغم انگار ناحیه مقعدمو  چاقو دارن میزنن بعد از دفع خودداری کردم بعد الان درد دارم شدید و همش احساس دسشویی دارم تو اب گرم هم نشستم رو سنگ داغ هم نشستم 

اینم بگم ۴۰ روز پیش زایمان طبیعی داشتم 

الانم از درد دارم میمیرم چ کار کنم ساکت شه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر کنم برا زایمان باشه پماد آنتی فیشر بزنید سعی کنید غذا های مسهل بوخورید ک یکم معدتون نرم بشه

الان شیاف همورویید زدم .میخام برم دسشویی اما میترسم خیلی درد دارم چ کار کنم بدون درد بتونم انجام بدم

روی سنگ داغ چرا نشستی؟زخم رو بدتر می کنه. توی آب ولرم زیاد بشین.هر ساعت یک ربع بشین. موقع دفع مقدار زیادی وازلین بزن. موقع خواب مقدار زیادی پماد ام جی بزن.فردا برو دکتر.

انجام دادم اما اینقدر دردش زیاده ک نمیتونم یعنی جواب نمیده

اگه سه تا قرص لاکسی ژل با هم بخوری مجبور به دفع میشی. البته 4 تا 8 ساعت طول می کشه که اثر کنه. معده ات خالی باشه زودتر اثر می کنه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز