2777
2789
عنوان

درد بواسیر

| مشاهده متن کامل بحث + 279 بازدید | 32 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شربت منیزیم هدروکساید ملینه از داروخونه بگیر راحت دفع کنی ماما موقع که زاییدم برام نوشت درد دفع مال همون دو سه دقیقه اوله بعد راحت میشی فقط میمونه زخمت که پماد آنتی فیشر بزن که یههفته ای خوب یشه تو این یه هفته هم تا زخمت خوب بشه اصلا نباید یبوست داشته باشب

خدایا شکرت  
الان شیاف همورویید زدم .میخام برم دسشویی اما میترسم خیلی درد دارم چ کار کنم بدون درد بتونم انجام بدم

وای نمیدونم عزیزم 😥

چون خودم درش کشیدم میدونم خیلی بده 


  خدای مهربونم ممنونم بابت نی نی که تو دلم کاشتی دل همه منتظرا رو شاد کن   

عزیزم منم بعدزایمانم اینجوری شدم خیلی دردمزخرفیه !!ولی من شربت لاکتلوز ک ملین هستش و باپماد رکتول استفاده کردم خوب شدم ...البته شربت لاکتلوز براکسایی ک قندشون بالاست خوب نیست 

تماشای توعین آرامشه توزیباترین آرزوی منی💖💖

رکتول ی پماد گیاهیه من چن مدل دیگه هم پماداستفاده کردم ک بعد ی هفته دوباره برمیگشت اما این پمادخیلی خوب جواب داد بعدشم اب و چیزای ملین بخوراصلانذاریبوست بگیری همون شربت لاکتلوز ملینه

تماشای توعین آرامشه توزیباترین آرزوی منی💖💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

میشه بیاید

selinsisi | 8 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز