2777
2789
عنوان

میگما کاش...

414 بازدید | 51 پست

میگم کاش بجا تل گرام اینیستا فیلت ر میشد بعد کلا غیر دسترسی

خدایی قبول دارین اینیستا بدتر تل گرامه؟؟؟؟

‏یه سری آرزوهام هستن که وظیفه‌ شون به دل موندنه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فیلتربشه ک نصفه کاسبی مردم میخوابه

👑خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد، که از من می‌گیری؛ نکند قبل از این که جانم را می‌گیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر کرامت های اخلاقی ام گرفته شده باشد و تفاله‌ای شده باشم که تو جانم را می‌گیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که می‌گیری، جانم باشد و وقتی می‌میریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسان‌ها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستی‌ام سر جایش باشد. نه این‌که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ؛عدالتم، انصافم و مروت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم.👑

بهتر نيست بجاي محدود كردن آگاهي و استفاده و فرهنگ استفاده اش رو متداول كنيم ؟!

خانمهاي گل 🌹مامانهاي زيبا 👸👰🏼📌بنده كارشناس مامايي📌عضو سازمان نظام پزشكي كشور📌داراي گواهينامه زايمان فيزيولوژيك
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز