2777
2789
عنوان

مراقب باشید ...!⚠️

236 بازدید | 18 پست

دنگ دنگ

ساعت گیج زمان در شب عمر

می زند پی در پی زنگ

زهر این فکر که این دم گذراست

می شود نقش به دیوار رگ هستی من

لحظه ها می گذرد

آنچه بگذشت، نمی آید باز

قصه ای هست که هرگز دیگر

نتواند شد آغاز


#سهراب_سپهری🍁

......

مراقب گذر روزها و از دست دادن عمرمون باشیم چون دیگه برنمیگرده 

روزتون پر از حال و اتفاقات خوب💛🌻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید استارتر.لطفا گزارش بزنی.خواهشا خیلی واجبه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2849 ...

زدم توام واسه من بزن

https://www.ninisite.com/discussion/topic/2923710/خوشبحال-تک-فرزنداعکس

❤️خدایا من ایمان دارم به اینکه هرکه دلش هوایی تو شود تو هوایش را داری❤️

واقعا شورشو درآوردین😕

چقد نینیسایت چرت تر شده😕 و دلیلش اینه ک    خانوم جلسه ای های قری افراطی بی اعصاب تاپیک عکس لوبیا پلو رو هم به دعوا می رسونن نهلتیا😀                         وکاربران مرد قری🤢اصلا بعضی از مردای ایرانی هر جا برن به گند میکشن اونجارو وجود بعضیاتون اینجارو چرت تر تر کرده😐                             🍁☺                                                                     تقدیم به کاربران زن ستیز🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
بااجازه استارتر دوستان بیاید ختم ایت الکرسی داریم https://www.ninisite.com/discussion/topic/293493 ...

لطفا پستتون رو پاک کنید چون عمیقا باعث تاسف من میشه همچین پاسخی در برابر تاپیکم 🍃

ببخشید استارتر.لطفا گزارش بزنی.خواهشا خیلی واجبه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2849 ...

گزارش زدم براتون همین الا پستتون رو پاک کنید 

ولی اینبار اگر میخاسین تاپیکتون حذف شه بهتره دست ب کار شین و یه تاپیک بزنین ک براتون گزارش بزنن 

این نوع پاسخ به تاپیک کس دیگه واقعا دور از اخلاقه !!

خيلي كار همتون زشته ، از اون اول فقط اومدين لينك گذاشتين

فقط هرچقدر بیشتر وارد جامعه میشم بیشتر افسوس میخورم از رفتارا و واکنشا که گویا رعایت اخلاق در جامعه ی ما تعریف نشدست !!

فقط هرچقدر بیشتر وارد جامعه میشم بیشتر افسوس میخورم از رفتارا و واکنشا که گویا رعایت اخلاق در جامعه ...

يعني تو فضاي مجازي هم ادم بايد حرص بخوره🥵

كسايي كه زبان الماني بلدن يا شروع كردن به ياد گرفتن بيان تو تاپيكم رفع اشكال كنيم و با هم بخونيم 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792