https://eitaa.com/siyahdune/16867 دوستت دارم مهدی جان(عج) آرام جان من، تحمل رنج های این دنیا فقط با تو برایم ممکن است💚 تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم/ روزی سراغ وقت من آیی که نیستم/ شهید ابراهیم رییسی💔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ته چین.قرمه سبزی.خورشت ماست.قیمه.مرغ شکم پور.زرشک پلو و دسر هم ژله . ژله بستنی.کیک بستنی.کارملا
همیشه دلیلی برای گریه کردن وجود داره...ما به یک جوک دوبار نمیخندیم پس چرا برای یک مشکل دوبار غصه بخوریم!؟...این بستگی به تو داره که لبخند بزنی یا گریه کنی و غصه بخوری☺
😂😂😂مامان جونم نامزدمو خانوادش و خالم و داییامو و مامانم اینا رو دعوت کرده
همیشه دلیلی برای گریه کردن وجود داره...ما به یک جوک دوبار نمیخندیم پس چرا برای یک مشکل دوبار غصه بخوریم!؟...این بستگی به تو داره که لبخند بزنی یا گریه کنی و غصه بخوری☺