2777
2789
عنوان

پشیمونم...

313 بازدید | 11 پست

از خونه ای که دیروز معامله کردم برا پدرومادرم  پشیمونم ینی الان که اومدم با دقت نگاه میکنم پشیمونم شرایط تعویض هم ندارم ،انگیزه ندارم برا فروش چیزهایی که  باید میفروختم برا بقیه پولش.استرس اومده سراغم ،اتاق خواب نداره درواقع ،فک میکردم بهار خوابها میتونن اتاق اضافی باشن ولی الان دیدم حتی لوله گاز ندارن ،اخه من تا حالا بهار خواب ندیده بودم،چیکار کنم؟اگه به شوهرم بگم اونم بی انگیزه میشه چون اصرار میکرد یه حیاط دیگه رو بخریم من اینجارو انتخاب کردم😭😭😭😭😭

مگه قبل خرید ندیدی

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیدم ولی دقت نکردم که بهار خواب لوله گاز وجای بخاری نداره ونمیتونه اتاق اضافی باشه 

نمیشه یکی بیارید درست کنه اینکه چیزی نیست

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤

عزیزم دیگه نزن چشم و دل خودت و خانواده به جاش یه کم هرینه کن و اتاق بزن

لوله و تغییر دیوار ها هم کاری نداره...


هموطن عزیز،اگه مخالف من هستی،حتما ریپلای کن .خواهش و التماس میکنم که اگه دل پسر،دختر یا بنده ای رو شکوندید و ازش سو استفاده مالی و روحی کردید،ازش حلالیت بگیرید،(میدونم خیلی ها واسه ظلم هاشون توجیه میارن و به خودشون دروغ میگن که فلانی حقش بود یا من قصدم این نبود و یا شرایط اون روزهای من فرق داشت و باعث شد بد باشم اما باور کنید آه و نفرین اون اشخاص(یا شخص) آرامش واستون نمیزاره و تو همین دنیا روزگارتون رو سیاه میکنه،پس حلالیت بگیرید تا رنگ آرامش رو ببینید وگرنه پیش خدا درد دل کردن و اشک ریختن سودی نداره چون حق الناس هست. ممکنه اون انسان که شما به خاطر  پول و غرور باهاش بازی کردید زندگیش و روح و روانش تا ابد نابود شده باشه.پس اگه میخواید تو این دنیا و دنیای ابدی اروم باشید برید پیشش و اشک بریزید و جبران کنید.خدا از ادمایی که ادعای زرنگیشون میشه و ظالم هستن بدجوری تقاص میگیره...و پوستشون رو تو همین دنیا میکنه...ا
چه جوری؟

یه ادمی ک خونه میسازه یا بنایی بلده بیار

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792