2789
عنوان

مرگ

345 بازدید | 51 پست

بچه ها تورو خدا دعا کنید حالم بهتر شه انرژیم صفره حوصله هیچی ندارم حتی میرم درس بخونم گریه ام میگیره همه چی منو یاد عشقم‌میندازه

من چیکار باید انجام بدم‌فقط مرگ ارومم میکنه


البته بگم پناه نیستم دوستشم گوشیش دست منه

  

عزیزم اینکه من زود ازدواج کردم دلیل بر این نیست که تو بهم توهین کنی و بگی امل و بدبخت و بیچاره ام ..من بعد از ازدواجمم پیشرفت کردم میتونی این رو تو گرفتن لیسانس قرانیم و یک سال جهشی خوندن و تحصیل در رشته روانشناسی من ببینی .پس خواهش میکنم نه دلمو بشکن نه توهین کن دوست عزیز.تاپیک قانون جذب ب

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آدم با هر چیزی کنار میاد. حتی مرگ عزیزتریناش. عادت می کنه.

شما هم باید صبر کنی. تحمل کنی تا بگذره. اشتباه یا بدشانسیت این جا بود که تو سال کنکورت این اتفاق افتاده.

زنده باد هیولای اسپاگتی پرنده!
آدم با هر چیزی کنار میاد. حتی مرگ عزیزتریناش. عادت می کنه. شما هم باید صبر کنی. تحمل کنی تا بگذره. ...


درسته کنار میاد اما در صورتی که‌اون عزیزترینش تنها کسش نباشه من باید چیکار کنم من اصلا نمیتونم کنار بیام

بله هر ادمی‌حریم‌خصوصی داره اون بخاطر کد تل از‌من‌جدا شد کاش اصلا نمیشناختمش

عزیزم منم شکست خوردم . اما رابطه نبود . ازش خوشم میومد . پسر داییم بود . تفاهم زیاد داشتیم . تا اینکه تو جمع . گفت از دختری خوشم اومد . شاید با هم ازدواج کنیم و... جلوشون اشک اومد و رفتم اتاق . اما . زندگیم رو به خاطرش خراب نکردم باز سرم رو بردم بالا قوی . و به خودم گفتم براچی غصه بخورم اگه اینطوره فراموش کن . الان حالم خوبه

درسته کنار میاد اما در صورتی که‌اون عزیزترینش تنها کسش نباشه من باید چیکار کنم من اصلا نمیتونم کنار ...

عادت می کنی باور کن. آدم اینجوریه. اولش سخت و دردناکه...به نظر غیر قابل تحمل میاد. ولی کم کم سرد می شه.

به شرط این که خودت هم کمک کنی. خودتو عذاب ندی. مثلا نری آهنگایی که باهاشون خاطره داری گوش کنی. نری تو اینستا و جاهای دیگه تعقیبش کنی...

تو سن شما آدم کمی با قلبش فکر می کنه. برای همین تحمل اینجور اتفاقا سخت تر می شه. بعدها خودت هم باورت نمی شه که برای چی اینقدر ناراحت شده بودی.

می گذره...خیلیامون این تجربه رو پشت سر گذاشتیم.

زنده باد هیولای اسپاگتی پرنده!
عزیزم منم شکست خوردم . اما رابطه نبود . ازش خوشم میومد . پسر داییم بود . تفاهم زیاد داشتیم . تا اینک ...

کاش منم رابطه نبود اما اینقد صمیمی بود که هر دو طرف بشکنیم‌ اما بخاطر غرورمون کوتاه نیایم

عادت می کنی باور کن. آدم اینجوریه. اولش سخت و دردناکه...به نظر غیر قابل تحمل میاد. ولی کم کم سرد می ...

من‌نمیتونم بخدا نمیتونم من احساس میکردم اعتماد نداره کد میخواد اون‌احساس میکرد اعتماد  بهش‌ ندارم‌ نمیدم

دنبال مقصر نیستم اما بنظر شما تقصیر من بود؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز