2777
2789
عنوان

گربه یا سگ!؟

| مشاهده متن کامل بحث + 25223 بازدید | 201 پست
در مورد نجاست،
نجاست اونچیزی نیست که ما فکر میکنیم،شاید کلمش بهتره اصلاح بشه،نجاست یه معنای دیگه ای داره
والا همه میدونن که سگ بهتر از خیلی ادماس،


اما در مورد نگهداریشون.
1-بهش وابسطه میشید و خدایی نکرده بمیره افسرده
چون من تجربشو دارم،یه خانواده ای اهو نگه میداشتن،تو روستا،اهو طفلی مرد،بیچاره صاحبش افسردگی گرفته بود.

2-باید اطلاعات کافی داشته باشید،چون اگر فاقد اطلاعات لازم برای نگهداری حیوون باشید،هم خود زبون بسته اذیت میشه هم خود شما.

3-گربه پرشین ریزش مو زیاد داره،کلا من عاشقه گربه هستم ولی هیچ وقت نگه نمیدارم.

4-بین گربه و سگ،صد درصد سگ بهتره،

اما در کل مرگشون ناراحت کنندس و من دل همچین کاری رو ندارم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوران جاهلیت اعراب به خاطر اینکه پیامبران بتونن تو مخ مردم بکنن که حیوانات مریضی میارن از کلمه نجس استفاده میکردن و خودشون و خلاص میکردن ! حالا چرا مریضی میوردن؟ چون گوشت خام میخوردن اما سگ گله که شما صحبتشو میکنی چون صاحب داشته و غذای پخته میخورده انگل تو مدفوعش نداشته و لیبل نجس بهش نخورده .
92/10/27 من رسما مادر شدم...
واااى سولماز این چه موشیه:****
ایسان خیلى ازانسانها هم بیمارى هاى لاعلاج دارن پس اونا هم نجس ان؟!!کلا همه حیونات وانسانها بیماریهاىى دارن که علم بشر هنوز به درمان اونا پى نبرده پس نجس ان؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792