2777
2789
عنوان

مسافرت😏

109 بازدید | 12 پست

شوهرم میخواست یکبار منو ببره مسافرت. قبلا همش با خانواده خودم میرفتم یا مهمون خانوادم بودیم. حالا دیشب تازه میگه برو بلیط قطار بگیر برای پنجشنبه .... دقیقه نود گفت . حالا رفتم‌ پرسیدم میگن همه بلیطها رزرو شده. شوهرمم گفت زنگ بزن ب خانوادت برامون جا پیداکنن بریم...خیلی پررو هست. بعد باهم دعوامون شد 😖    خیلی اعصابم خورده در اصل میخواد چتر بشه ولی میگه من زیر منت کسی نمیمونم...حرف و عملش فرق داره.... اعصابم خیلی خورده خیلی بی عرضه س😞 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چترشو ببند بگو تو بمون خودم با خانوادم میرم مواظب خونه زندگیمم باش

کاربر حسنکم هستم😔 گریزانم ازین مردم که با من به ظاهر همدم و یه رنگ هستند ولی در باطن از فرط حقارت به دامانم دوصد پیرایه بستن💔

حالا من دوست داشتم با خانوادم برم مسافرت حتی اگه اونا خرجشو بدن

ولی شوهرم اصلا پایه نیست

سلام  من تک فرزندم آذر ۸۹با شوهرم دوست شدم اردیبهشت ۹۲عقد کردیم و مهر ۹۴عروسی کردیم و ۱۲فروردین اقدام کردیم برای بارداری ولی ۱۸خرداد ۹۸بچم سقط شد به خاطر تصادف دعا کنید این روزا زود بگذره و بشه ۳ماه تا دوباره اقدام کنم لطفا یه صلوات بفرستید تا زندگیم همچیش رو روال بیوفته            اگه م مشکلات برداریم زندگی شیرین میشه
وا. من بعد ازدواج حالا مسافرت خونوادگی نرفتم. فقط دو نفررره همشم همسرم بلیط و جا رو میگیره بهم میگ ...

من فقط یکسال بعد ازدواج منو برد کیش. دیگه هیچ جا نبرد.  یکبارم چتر شد خونه داییم شمال. یکبارم پدرمادرم منو بردن مشهد.   الانم میخواد چتربشه.

حالا من دوست داشتم با خانوادم برم مسافرت حتی اگه اونا خرجشو بدن ولی شوهرم اصلا پایه نیست

شوهر من بد عادت شده. بعدم میگه من زیر دین هیچ.....نمیمونم. فحشم داد ب خانوادم😞

شوهر من بد عادت شده. بعدم میگه من زیر دین هیچ.....نمیمونم. فحشم داد ب خانوادم😞

چقدر بده توهین میکنن به خانواده

حالا برعکسش بود خودشونو جر میدادن

سلام  من تک فرزندم آذر ۸۹با شوهرم دوست شدم اردیبهشت ۹۲عقد کردیم و مهر ۹۴عروسی کردیم و ۱۲فروردین اقدام کردیم برای بارداری ولی ۱۸خرداد ۹۸بچم سقط شد به خاطر تصادف دعا کنید این روزا زود بگذره و بشه ۳ماه تا دوباره اقدام کنم لطفا یه صلوات بفرستید تا زندگیم همچیش رو روال بیوفته            اگه م مشکلات برداریم زندگی شیرین میشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طلا ارزون میشه

kimi__ | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792