2777
2789
عنوان

🅾بیت کوین🅾⛔⛔

| مشاهده متن کامل بحث + 65677 بازدید | 147 پست
جدن میسوزه؟ پس این کافینتیا که از صب تا شب کامی هاشون روشنه چرا نمیسوزن؟ ببخشیدمن ریاضیم زیر خط فقر ...

چون کافی نتی ها فقط روشنن ولی ماین کردن یه فرآیند فوق‌العاده سخته و خیلی فشار وارد میکنه 

اون مقدار زیر یه دلاره (سه هزارم دلار)حدودا چهل تا تک تومنی

پسر بی اعصابه روس   фредек

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😀😀😀😂

خوب حالا ما باید برا راه اندازی چکار کنیم دستگاه کامپوتر خوب کجا بخریم یا مکانش باید کجا باشه برا سود دهی خوب سرمایه چقد بذاریم

زندگیمون شده ؛"اشکال نداره،از هیچی که بهتره
خوب حالا ما باید برا راه اندازی چکار کنیم دستگاه کامپوتر خوب کجا بخریم یا مکانش باید کجا باشه برا سو ...

اگه واقعا مطمئن هستین و میخواین سرمایه گذاری کنین یا باید یه جا بذارین که برق کشاورزی یا کارگاهی داشته باشه(ولی اگه متوجه بشن برای این کار استفاده میشه براتون دردسر میشه)بعد شما باید چنتا ماینر بخرین و یه ایننرنت دائم و فن که دستگاه هارو خنک بکنه چون من تا به حال با ماینر کار نکردم نمیدونم نیاز به یک شبکه مرکزی داره یا نه بعد برای راه اندازیش نیاز به یه نفر دارین که بلد باشه 

ماینر هارو اگه دست دوم قدیمی بخواین که تو سایت های دیوار و امثالش هست اگر هم نو بخواین که اینترنتی میتونید سفارش بدین سایت امازون هم مطمئن و بروز ترین هست ولی خب باید از آمریکا ارسال بشه که خب هزینه گمرک و کرایه یه کم زیاد میشه بعد نظر منو مبخواین چون با بودجه کمتر 500میلیون وقت تلف کردنه اگه اون قدر بودجه دارین جای دیگه سرمایه گذاری کنین به نظرم بهتره خودمم اشنا دارم خواستین سرمایه گذاری بکنین حالا چنتا نمونه محیط ماینر تو ایران میزارم بازم ببینید میتونید اینطور چیزی تهیه کنید یا نه

پسر بی اعصابه روس   фредек
اگه واقعا مطمئن هستین و میخواین سرمایه گذاری کنین یا باید یه جا بذارین که برق کشاورزی یا کارگاهی داش ...

نه ۵۰۰ چون میترسم ضرر کنه اونوقت ادم سکته میزنه مثلا با ۶۰ میلیون اینا میشه 

زندگیمون شده ؛"اشکال نداره،از هیچی که بهتره
نه ۵۰۰ چون میترسم ضرر کنه اونوقت ادم سکته میزنه مثلا با ۶۰ میلیون اینا میشه 

این الان یه کانتینر ماینینگ بیت کویین هست نزدیکای تهران که با برق کشاورزیه 

ولی اگه صرفه اقتصادی داشت نمیذاشتن برای فروش...

پسر بی اعصابه روس   фредек
این الان یه کانتینر ماینینگ بیت کویین هست نزدیکای تهران که با برق کشاورزیه  ولی اگه صرفه اقتصا ...

درسته ولی خوب خیلیها درامد دارن اما به نظر شما چیز شانسیه مثلا یک دستگاه ها قیمتش چنده ؟؟؟بعد اون دستگاه چقد درمیاره ؟بعد پول برق و نت کم کنی و همون مزرعه رو چقد سود داره؟

زندگیمون شده ؛"اشکال نداره،از هیچی که بهتره
نه ۵۰۰ چون میترسم ضرر کنه اونوقت ادم سکته میزنه مثلا با ۶۰ میلیون اینا میشه 

با شصت میلیون نهایتا سه چهار تا ماینر معمولی بشه خرید اونوقت سه چهار تا ماینرو که نمیشه براش برق صنعتی بگیری و جای خاصی بذاری فقط تو خونه میشه تو خونه هم که بزاری مصرف برق می ره بالا و تصاعدی حساب میشه و به جای سود ضرر میده از طرفی تو خونه آلودگی صوتی و گرمایی ایجاد میکنه

پسر بی اعصابه روس   фредек
با شصت میلیون نهایتا سه چهار تا ماینر معمولی بشه خرید اونوقت سه چهار تا ماینرو که نمیشه براش برق صنع ...

نمیشه با یکی که داره دستگاهشو شریک شد باهم یه جا بیرون شهر بزارید اونوقت یکی نگهبانم میخواد؟

زندگیمون شده ؛"اشکال نداره،از هیچی که بهتره
درسته ولی خوب خیلیها درامد دارن اما به نظر شما چیز شانسیه مثلا یک دستگاه ها قیمتش چنده ؟؟؟بعد اون دس ...

یه دستگاه معمولی حدودا هشت تا پونزده تومن قیمت داره ولی فقط که پول دستگاه نیست هزینه تابلو برق برقکار فن سیم قفسه و... خیلی چیزای دیگم هست یه دستگاه هم حدودا هر ده سال مداوم یه بیت کویین میده(الان تو شرایط خاص بازم سود دهی داره نمیگم نداره ولی اگه چهار سال بعد مثلا چهل میلیون دراوردین ولی ماینر اونوقت دیگه صرفه نداشت و مجبور شدین تعطیل کنین و دیگه کسی ماینر هاتونو نخرید شما دیگه چهل میلیون سود نکردین بلکه بیست میلیون به جز وقتی که گذاشتین ضرر کردین

پسر بی اعصابه روس   фредек
نمیشه با یکی که داره دستگاهشو شریک شد باهم یه جا بیرون شهر بزارید اونوقت یکی نگهبانم میخواد؟

آره نگهبان به نظرم میخواد چون سخته یک میلیاردو فقط انداخت تو بیابون

پسر بی اعصابه روس   фредек
نمیشه با یکی که داره دستگاهشو شریک شد باهم یه جا بیرون شهر بزارید اونوقت یکی نگهبانم میخواد؟

ولی همین پولتونو یه جا سرمایه گذاری کنید (بدین به یکی باهاش کار بکنه)خیلی مطمئن تر و کم ریسک تر میتونه باشه

پسر بی اعصابه روس   фредек
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792