والا.فقط همخونه ایم.من از خدامه کاری کنه که حداقل قانون بعد جدایی دخترمو بده به خودم
قاضی بچه روب من داد هر دوهفته اجازه داشت دوساعت فقط پیش باباش باشه مهریه هم۱۱۰تا طلب کردم همشوقاضی گفتهبود باید شوهرم بده نشد ک بشه در ضمنپسر من۳سالشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دوستان مراقب سلامتیتون باشید و تا میتونید پول از شوهر بگیرید خرج تفریح کنید و بخودتون برسید حداقل مطمئن باشید خیلیها مثل ما دارن زندگیمیکنن و مجبور هستنبمونن من باید برم چشمام درد گرفت دیگه دلتون شاد💜
تا میتونی برا خودت پس انداز مخفی داشته باش.منم همینکارو میکنم تا شاید اگه که کارم به جدایی کشیده شد اگه حضانت بچه رو ندادیجوری بچمو جامهریه ببرم .و حداقل خیالم راحت باشه پولی دارم که برا خودمو بچم خرج کنم.
⚘الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم⚘🌷تیکر تولد دوساله شدن دخترمه💋 خدایا مراقب خانواده ام باش. فقط بخودت خدایا توکل میکنم میدونم که هوای دخترو خانوادمو داری💚💙❤💛💟